Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Gorzów Wielkopolski: Remont nawierzchni ul.Olimpijska w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 128603 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7219576, fax 095 7219612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ul.Olimpijska w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont ul.Olimpijskiej (droga powiatowa nr 2527F klasy L) w Gorzowie Wlkp. w szczególności: rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej - 62,30 m2, rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych 50x50x7cm na podsypce piaskowej - 45,50 m2, rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą betonową - 489,00 m, ustawienie krawężników betonowych 30x15cm na podsypce cementowo - piaskowej i ławie betonowej z oporem - 489,00 m, naprawę uszkodzeń nawierzchni jezdni w postaci ubytków i wybojów techniką remontów cząstkowych w technologii grysów i emulsji asfaltowej - 31,73 t, wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni - 107 m2, wykonanie nawierzchni z płytek chodnikowych 50x50x7cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 45,50 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej 8cm i 6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 62,30 m2, ułożenie cienkiego dywanika - typu slurry seal dwuwarstwowo (warstwa wyrównawcza i warstwa ścieralna) - 5871,71 m2, regulację studzienek kanalizacyjnych (wpusty ściekowe i włazy studzienek) - 21 szt. oraz zaworów wodociągowych i gazowych - 4 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.dysponują co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności odnoszącej się do robót objętych zamówieniem tj.drogowych, będącą aktualnie członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4.wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 194.000,00 PLN lub dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 97.000,00PLN i załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 5.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy - złoży oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia (sierpień -wrzesień 2007r.). Zamawiający oceni spełnianie warunków na zasadzie druku ZP-17 spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dowód wniesienia wadium 2.Wypełnioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składają wszyscy wspólnicy. 5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności złożony na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenie o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych branży drogowej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje), że zostały one wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. 7.Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa lub inny dokument ubezpieczenia jest krótszy - polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia (sierpień-wrzesień 2007r.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. pok. 315 ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. SIWZ w wersji wydrukowanej - płatna 20 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Dróg i Transportu Publicznego ul.Sikorskiego 60 A, pok. 20, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. I, VI, IX
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Budowa infrastruktury technicznej związanej z pracami na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk - Giżycko
- Przebudowa drogi gminnej - ulicy Parkowej w zakresie budowy drogi pieszej w miejscowości Skwierzyna
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.