To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Lubliniec: Usługa gastronomiczna w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków całodziennych dla pacjentów Szpitala z wykorzystaniem dzierżawy kuchni szpitalnej wraz z wyposażeniem. Nr sprawy: DZP.382.4.2015
Numer ogłoszenia: 128635 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124665 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3532800; 34 3532810, faks 34 3562880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa gastronomiczna w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków całodziennych dla pacjentów Szpitala z wykorzystaniem dzierżawy kuchni szpitalnej wraz z wyposażeniem. Nr sprawy: DZP.382.4.2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: A. Świadczenia usługi gastronomicznej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków całodziennych obejmujących swoim zakresem: 1) zakupienie i magazynowanie produktów żywnościowych, 2) planowanie i rozpisywanie diet zgodnie z zasadami żywienia zbiorowego w szpitalach, 3) przygotowanie posiłków składających się na całodzienne żywienie pacjentów (śniadania, obiady i kolacje) w ilości ok. 62.335 osobodni w okresie trwania umowy (dziennie średnio 685 osoby x 91 dni), 4) transport posiłków i czystych naczyń na oddziały Szpitala, 5) dostarczenie do kuchenek oddziałowych posiłków z wykorzystaniem zastawy Wykonawcy: naczynia i sztućce posiadające atest PZH oraz znak dopuszczający kontakt z gorącą żywnością, odporne na temperaturę, przebarwienia i zarysowania, dostosowane do zmywania w zmywarkach automatycznych, zapewniające estetykę i higienę podawania posiłków, 6) transport brudnych naczyń i odpadów pokonsumpcyjnych z oddziałów do zmywalni centralnej kuchni, 7) mycie i dezynfekcja naczyń i innego sprzętu używanego w przygotowaniu i dystrybucji posiłków w zmywalni centralnej kuchni. Szczegółowe wymagania dotyczące przygotowywania i dostarczania posiłków, rodzajów diet zostały przedstawione w zał. nr.1-3. B. Dzierżawy pomieszczeń kuchni znajdującej się na terenie Szpitala. 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dzierżawy kuchni wraz z wyposażeniem, parkiem maszynowym i sprzętem stanowiącym własność Zamawiającego, ich eksploatacji, konserwacji i naprawy. 2) Wysokość czynszu dzierżawy ustalona została na kwotę netto łącznie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w tym dzierżawa budynku 19.000,00 zł, dzierżawa sprzętu 1.000,00 zł). Do wymienionej kwoty doliczony zostanie podatek od towarów i usług VAT. 3) Szczegółowy opis pomieszczeń kuchni będących przedmiotem dzierżawy wraz z przynależnym jej wyposażeniem, parkiem maszynowym i sprzętem, informacje na temat wyposażenia kuchenek oddziałowych oraz informacje o obowiązkach dzierżawcy zostały przedstawione w załączniku Nr 4 - Charakterystyka obiektu do niniejszej specyfikacji. 4) Obecny sprzęt i wyposażenie nie jest wystarczające do przygotowania odpowiedniej ilości posiłków. Wykonawca, na potrzeby umowy, we własnym zakresie, dokona zakupu sprzętu i urządzeń, niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy, zgodnie z zał. nr 5, począwszy od pierwszego dnia świadczenia usługi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ISS FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ISS FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- ISS Facility Services Sp. z o.o., ul. Flisa 2, 02-247 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 744279,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 676584,09
Oferta z najniższą ceną: 676584,09 / Oferta z najwyższą ceną: 676584,09
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający podjął decyzję o niezwłocznym uruchomieniu procedury udzielenia zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. a) oraz pkt 3) z dotychczasowym wykonawcą firmą ISS Facility Services Sp. z o.o. z Warszawy. Na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów. Udzielenie zamówienia było konieczne ze względu na zachowanie ciągłości żywienia pacjentów szpitala, ponieważ zaistniały okoliczności w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę gastronomiczną, nr sprawy DZP.382.3.2015, których nie dało się przewidzieć. Na skutek postępowania odwoławczego, sygn. akt KIO 1746/15, Zamawiający zobligowany był do wstrzymania się od podpisania umowy z wybranym wykonawcą aż do czasu rozstrzygnięcia postępowania odwoławczego. Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, zamówienie może być udzielone wyłącznie Wykonawcy obecnie realizującemu usługę, ze względu na potencjał techniczny, którym dysponuje, a który jest niezbędny do zabezpieczenia potrzeb Zamawiającego. Zamawiający ani żaden inny Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy na tak krótki okres, tj. do momentu rozstrzygnięć przed KIO (od 1 do 3 miesięcy). Mając na uwadze powyższe, należy rozumieć, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia przez inny podmiot niż wskazany przez zamawiającego nie byłoby fizycznie możliwe lub mogłoby wiązać się z podjęciem przez Zamawiającego niczym nie uzasadnionego ryzyka wykonania przedmiotu zamówienia w sposób sprzeczny z interesem zamawiającego, którym przede wszystkim jest dobro pacjentów zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
- Obsługa gastronomiczna na rzecz uczestników szkoleń organizowanych w II Oddziale ZUS w Warszawie
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób uprawnionych wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie w 2025 r.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.