eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockNr sprawy TZPiZI.3813/07/D/07 Dostawy ambulansu ratunkowego typu C wyprodukowanego w 2007r.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-07-27

P³ock: Nr sprawy TZPiZI.3813/07/D/07 Dostawy ambulansu ratunkowego typu C wyprodukowanego w 2007r.
Numer og³oszenia: 128652 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku, ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, fax 024 2678415.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.wspritsplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Nr sprawy TZPiZI.3813/07/D/07 Dostawy ambulansu ratunkowego typu C wyprodukowanego w 2007r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu ratunkowego typu C wyprodukowanego w 2007r. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera - za³±cznik nr 1 do SIWZ, 3. Oferowany ambulans musi odpowiadaæ przepisom: 1)Ustawy z dnia 20 czerwca 1977r Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r Nr 108, poz. 908 z pó¼. zm.), 2)Okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U.z 2003 r. Nr 32, poz. 262), 4. Oferowany ambulans z wyposa¿eniem medycznym musi posiadaæ homologacjê na skompletowany pojazd, ¶wiadectwa i atesty dopuszczenia do stosowania przy udzielaniu ¶wiadczeñ medycznych. Warto¶æ zamówienia nie przekracza kwoty okre¶lonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg s³ownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wp³aty wadium w przedmiotowym postêpowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, w szczególno¶ci: 1)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonych dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zmówienia. 4. W przypadku udzia³u w postêpowaniu Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ spe³nienia i dokumentowania warunków opisanych w ust. 1 pkt. 1 -3. 5. Warunek o którym mowa w ust. 1 pkt. 4 ka¿dy z Wykonawców musi spe³niæ i udokumentowaæ samodzielnie 6. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców w postêpowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisjê przetargow± poprzez analizê z³o¿onych dokumentów lub o¶wiadczeñ przy zastosowaniu formu³y spe³nia/ nie spe³nia, z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do z³o¿enia o¶wiadczenia zobowi±zany jest ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Okoliczno¶ci uwzglêdniaj±ce wykluczenie z postêpowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. zachodz±ce choæby wzglêdem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikuj± ca³a grupê ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 P.z.p. Zamawiaj±cy ¿±da, w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej na ka¿dej stronie (zawieraj±cej tre¶æ) za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do z³o¿enia dokumentu zobowi±zany jest ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 4.Na potwierdzenie spe³nienia warunku posiadania przez Wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SIWZ oraz do³±cza dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zamówienia te zosta³y wykonane nale¿ycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Okres gwarancji - 10
  • 3. Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wspritsplock.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 P³ock, pokój nr 18 (pn.-pt. 7:00-14;35)..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Miejscem sk³adania ofert jest siedziba Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 P³ock, pokój nr 18 lub sekretariat..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.