eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinRemont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Koszalin: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 128663 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie , ul. Strażacka 8, 75-738 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3422004, faks 094 3424727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie zlokalizowanej przy ul. Strażackiej 8 w Koszalinie. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zależności od pomieszczenia obejmuje między innymi wykonanie: 1) Branża budowlana: a)usunięcie wykładziny dywanowej, b) zerwanie wykładziny podłogowej z PCV, c) wymiana kratek wentylacyjnych, d) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach, e) wykonanie wzmocnienia sufitu za pomocą 1 x siatki (do dociepleń) zatopionej, f) obsadzenie kątowników ochronnych na narożnikach zewnętrznych ścian, g) wykonanie gładzi gipsowej na suficie, h) malowanie 2 x farba lateksowa STO (kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem w trakcie realizacji), i) wykonanie podłogi z paneli podłogowych laminowanych (AC5) z oblistwowaniem (warstwa wyrównująca samopoziomująca gr 5mm + folia PCV + warstwa gąbki), 2) Branża elektryczna: a) zdjęcie opraw sufitowych, b) wymiana wyłączników oraz gniazd c) montaż opraw rastrowych 4 x 18W w miejsce zdemontowanych opraw istniejących. 3) Prace dodatkowe: a) demontaż i wyniesienie do miejsca wskazanego przez zamawiającego elementów zabudowy: szaf z nadstawkami, szaf wnękowych oraz elementów wyposażenia pomieszczeń (meble, biurka itp.) b) montaż w sposób wskazany przez zamawiającego i wniesienie elementów zabudowy: szaf z nadstawkami, szaf wnękowych oraz elementów wyposażenia pomieszczeń (meble, biurka itp.) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawarty jest w projekcie budowlanym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załączniki do OPZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki ogólne: 1) określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełniają warunki szczegółowe: 1) posiadają doświadczenie zawodowe: zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dwie roboty budowlane o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, 2) dysponują potencjałem technicznym: posiadają lub dysponują niezbędnym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, 3) dysponują potencjałem kadrowym: posiadają lub dysponują minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagana przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów RP), która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych w zakresie objętym zamówieniem, 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ogólne, Wykonawca przedstawi dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. 2)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe, Wykonawca przedstawi dokumenty: 1) Potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego: a) wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych, co najmniej dwóch, o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia i wartości minimum 100.000,00 zł, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5), b) dokumenty potwierdzające, że roboty te, określone w punkcie 1 litera a, zostały wykonane należycie. 2) Potwierdzające dysponowaniem potencjałem kadrowym (według wzoru - załącznik nr 6): a)informacja o osobie przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika robót, oraz b) dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wymagane z ustawą Prawo budowlane, oraz c) ich zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów RP, d) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3) Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - minimum stanowi 25.000,00 zł, b) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.koszalin.pl zakładka zamówienia publiczne, przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie. 75-738 Koszalin, ul. Strażacka 8..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie. 75-738 Koszalin, ul. Strażacka 8. Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.