eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-14

POZYCJA 12867

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, do kontaktów: inż. Marta Charchut - Naczelnik Wydziału Prawno - Organizacyjnego i Zamówień Publicznych, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi krajowe na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. w okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada *rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D.05.03.17.15 *remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D.05.03.17.15 *remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D.05.03.17.11/L *remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D.05.03.17.11/L *wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-04.04.02 ( podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ) , SST D-05.03.05. (nawierzchnia z betonu asfaltowego) w okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca *remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D.05.03.17.11/Z *remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D.05.03.17.11/Z *remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D.05.03.17.11/Z *remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D.05.03.17.11/Z Zadanie nr 1 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Krośnie Zadanie nr 2 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Nisku Zadanie nr 3 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Rzeszowie Zadanie nr 4 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Jarosławiu z/s w Koniaczowie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 3 000 PLN [słownie złotych: trzy tysiące złotych Zadanie nr 2 - 1 000 PLN [słownie złotych: tysiąc złotych] Zadanie nr 3 - 6 500 PLN [słownie złotych: sześć tysięcy pięćset złotych] Zadanie nr 4 - 500 PLN [słownie złotych: pięćset złotych] 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki ogólne 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1/ dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 tyś. zł. 2/ posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 1000 tyś. zł. 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt 2.1. - 1/ i 2/ - spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy [potrzebny do realizacji jednego zadania] Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 3.2.3 Stanowisko: * Kierownik budowy/robót (min. 1 osoba) - Doświadczenie w realizacji podobnych robót- 2 lata; Doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót- 2 lata. * Majster (dla każdej ze zmian w systemie dwuzmianowym) (min. 2 osoby)- Doświadczenie w realizacji podobnych robót- 2 lata; 2.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3. Potencjał techniczny [do realizacji jednego zadania] Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniżej. Sprzęt: - remonter- 1 szt. - wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych- 1 szt. - szczotki mechaniczne do czyszczenia- 1 szt. - walec wibracyjny lekki- 1 szt. - walec statyczny samojezdny- 1 szt. - walec statyczny samojezdny ogumiony- 1 szt. - skrapiarka samochodowa 5000dm3- 1 szt. - Maszyna do podgrzewania mieszanki min.-asf. typu BAGELLA- 1 szt. Środki transportu: - Samochód samowyładowawczy 5-10 t - 1 szt. 2.3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat zakres remontów porównywalny z opisanym przedmiotem zamówienia, potwierdzony referencjami od zarządów dróg krajowych lub wojewódzkich. 2.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4 2.5. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców na następujących warunkach: Dopuszcza się podwykonawstwo w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zaoferowanych robót dla każdego z zadań. Podwykonawca nie może zlecić robót innemu podwykonawcy Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć od Podwykonawców robót, następujące dokumenty: * jeżeli planuje wykonanie części robót przy udziale Podwykonawców - umowy z Podwykonawcami na realizację powierzanego im do wykonania i zgodnego z ofertą Wykonawcy zakresu robót, wraz z umową cesji, na rzecz Zamawiającego, wierzytelności należnych Podwykonawcy z tytułu powierzonych mu robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę następujące kryteria: A) OFEROWANA CENA - waga kryterium w = 85% Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów P=1,0x85=85 PKT a) oferta z najniższą oferowaną ceną /z VAT/ \Cmin\ otrzymuje: n=85 PKT b) każda inna oferta \C\ otrzymuje ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru: n=[Cmin : Cbad ] x 85 B) OFEROWANA TECHNOLOGIA - waga kryterium w=15% B.1. Oferowany termin rozpoczęcia realizacji zadania liczony jako suma terminów dni wszystkich oferowanych technologii remontów = max 5 PKT a) oferta z najniższą sumą terminów : n=5 PKT b) każda inna oferta otrzymuje ilość punktów wynikającą z wyliczenia: n=[Cmin: Cbad ]x 5 Maksymalną ilość punktów otrzymuje oferta o najniższej sumie terminów. B.2. Oferowana wydajność dzienna wykonania remontu liczona jako suma wydajności wszystkich oferowanych technologii remontów - max 10 PKT a) oferta najwyższą wydajnością dzienną: n=10 PKT b) każda inna oferta otrzymuje ilość punktów z wyliczenia: n=[Cbad: Cmax ]x 10 Maksymalną ilość punktów otrzymuje oferta o najwyższej sumie wydajności dziennych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 3.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1.1, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2. Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1 Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 2.1.(1). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.2 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 2.1.(2). 3.2.3 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. 3.2.4 Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. 3.2.5 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.2.6 Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, Podwykonawcy muszą być również wskazani w Formularzu Oferty. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.5., w zakresie doświadczenia danego Podwykonawcy. 3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.2, 3.1.4 i 3.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.2 - 3.1.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 3.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 3.2.1- 3.2.2 winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 3.2.3 - 3.2.4 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymaga się potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 36,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego jako załącznik do niniejszej informacji, można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 25 lub może być wysłana pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 11:10, siedziba Zamawiającego, pok. nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.