eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRoboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Rzeszów: Roboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części)
Numer ogłoszenia: 128681 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania) 1) Zadanie nr 1: Remont budynku nr 2 - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz wymianie opraw oświetleniowych i zaworów grzejnikowych oraz dostosowanie budynku nr 2 do obowiązujących przepisów p.poż (II etap), ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl Dla zadania nr 1 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz wymianie opraw oświetleniowych i zaworów grzejnikowych w budynku nr 2 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 1: - odbicie i uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, - przygotowana zostanie powierzchnia sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania (zeskrobanie odstającej farby, zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi przez poszpachlowanie nierówności), - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie sufitów, - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie ścian, - Przed rozpoczęciem robót należy usunąć ze ścian wszystkie wystające gwoździe, wkręty itp. - Należy zabezpieczyć folią posadzki, okna, w celu ochrony przed zabrudzeniem. - Aby naprawić powierzchnię tynków wewnętrznych ścian i sufitów pomieszczeń należy w pierwszej kolejności przystąpić do zeskrobania starych powłok malarskich, następnie należy zmyć powierzchnię sufitów i ścian, zaprawić występujące na powierzchni tynków zarysowania i pęknięcia. Po dokonaniu przygotowania powierzchni sufitów i ścian przystąpić do szpachlowania. Następnie przystąpić do malowania dwukrotnie farbą emulsyjną powierzchni sufitów i ścian. - zostanie pomalowana farbą olejną lub ftalową, dwukrotnie stolarka drzwiowa i okienna naniesienie na drzwi numeracji, - zostaną pomalowane farbą olejną lub ftalową lamperie - wymiana (montaż) okuć drzwiowych, i okiennych, - jednokrotne malowanie farbą olejna lub ftalową grzejników radiatorowych, - w pomieszczeniach na parterze i I-szym piętrze zostanie poddany renowacji system parkietowy i podłogowy poprzez cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie wraz z wymianą listew przyściennych, - zostaną zdemontowane istniejące zawory grzejnikowe, zamontowane nowe termostatyczne, i powrotne, - całość instalacji c.o zostanie poddana płukaniu i próbie szczelności, - w pomieszczeniach zostaną wymienione na nowe oprawy oświetleniowe jarzeniowe i żarowe, - podczas wykonywania robót należy sukcesywnie usuwać z placu budowy gruz i złom, - po zakończeniu robót należy uporządkować teren przy budynku. Uwaga: Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe po oprawach oświetleniowych metalowych, okuciach drzwiowych i okiennych Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu, który mieści się w Żurawicy. b) Remont polegający na dostosowaniu budynku nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż., ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl - II etap: Roboty budowlane: - wymiana okna na parterze klatki schodowej na okno napowietrzające, uchylne automatycznie, - demontaż i oczyszczenie z zaprawy okiennic, skrzydeł drzwiowych i okiennych i ułożenie ich w miejscu składowania, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - rozbiórka parapetu, - wykucie z muru i wstawienie nowego okna PCV, wzmocnionego, jako okna nawiewnego w systemie oddymiania, - wymiana skrzydła drzwiowego do pomieszczenia rozdzielaczy (pomieszczenie usytuowane pod schodami klatki schodowej) na stalowe osiatkowane, - wykonanie tynków zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej, - malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian farbą emulsyjną, - zamontowanie do drzwi prowadzących na drogi ewakuacyjne, samozamykaczy, - wywiezienie materiałów z terenu rozbiórki samochodem. Roboty elektryczne: Oświetlenie awaryjne: Trasy kablowe: - montaż korytek instalacyjnych z PCW na ścianach i stropach przez przykręcenie do podłoża z cegły, - podłączenia pojedynczych przewodów o przekroju do 2,5mm2 w powłoce poliwinitowej pod zaciski lub śruby, - oznakowanie wyłącznika p.poż. Okablowanie: - pewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm - przewód YDY 3 x 1,5mm Montaż opraw: - przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe mocowane na kołkach kotwiących - 2 mocowania - montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych z kloszem, przykręcanych, 2 x 40W końcowych. Instalacja SAP: Trasy kablowe: - ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16, RIS16, RL22 o śr. do 47mm w betonie, - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, długość przebicia do 40cm, rura o średnicy do 25mm, - rury winidurowe karbowane (giętkie) o średnicy do 19mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, - rury winidurowe o średnicy do 20mm układane n.t. na betonie, - zabezpieczenie przejść przewodów przez przegrody pożarowe. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm wciągane do rur. Montaż urządzeń SAP: - montaż modułowej centrali alarmowej, do 8 linii dozorowych, - montaż kompaktowej centrali alarmowej, do 5 do 8 linii dozorowych, - montaż elementów dodatkowych w centrali alarmowej, - montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej, - montaż akumulatora bezobsługowego do 130Ah, - montaż gniazd pożarowych, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu adresowym, - montaż czujek pożarowych, czujka izotopowa lub optyczna dymu, - montaż obudów wielkości do 3HE, - montaż modułów adresowych sterujących, - montaż obudów wielkości do 1HE, - montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych, adresowych, 128 adresów. Instalacja oddymiania w budynku Nr 2: - sprawdzenie istniejącej instalacji oddymiania wraz z demontażem części elementów, - przewody kabelkowe układane w tynku, YDY 3 x 1,5 na podłożu z cegły, - oprawy oświetleniowe przykręcane, świetlówkowe podwójne 2x 36W, - montaż inwertorów podtrzymujących, - rury winidurowe karbowane (giętkie) układane w gotowych bruzdach, podłoże betonowe, - przewody kabelkowe wciągane do rur, - montaż napędów łańcuchowych do okien oddymiających, - montaż napędów do okien oddymiających, - montaż elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych, - przewody izolowane 1-żyłowe typ Dy 4 układane w rurkach RVKL-11 w posadzce, - przepust kablowe z wełny mineralnej wraz z endotermiczną powłoką, - przepusty kablowe kasetowe. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną na wykonanie dostosowania budynku Nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 2) Zadanie nr 2: Remont budynku nr 3 - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż (II etap), ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl Dla zadania nr 2 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich, w budynku Nr 3 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 1: - przygotowana zostanie powierzchnia sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania (zeskrobanie odstającej farby, zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi przez poszpachlowanie nierówności), - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie sufitów, - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie ścian, - Przed rozpoczęciem robót należy usunąć ze ścian wszystkie wystające gwoździe, wkręty itp. - Należy zabezpieczyć folią posadzki, okna, w celu ochrony przed zabrudzeniem. Aby naprawić powierzchnię tynków wewnętrznych ścian i sufitów pomieszczeń należy w pierwszej kolejności przystąpić do zeskrobania starych powłok malarskich, następnie należy zmyć powierzchnię sufitów i ścian, zaprawić występujące na powierzchni tynków zarysowania i pęknięcia. Po dokonaniu przygotowania powierzchni sufitów i ścian przystąpić do szpachlowania. Następnie przystąpić do malowania dwukrotnie farbą emulsyjną powierzchni sufitów i ścian. - zostaną pomalowane dwukrotnie z jednokrotnym szpachlowaniem, farbą olejną lub ftalową lamperie, - zostanie uzupełnione okitowanie szyb w oknach, - dopasowana zostanie stolarka okienna i drzwiowa, - opalona zostanie stara farba z drzwi zewnętrznych, - zostanie pomalowana farbą olejną lub ftalową, dwukrotnie stolarka drzwiowa i okienna - zostaną wymienione na nowe, niesprawne okucia okienne i drzwiowe, - zostanie naniesiona po malowaniu drzwi numeracja, - dwukrotne malowanie farba olejna lub ftalową grzejników typ neolux, - zostaną pomalowane dwukrotnie farba olejną lub ftalową rury c.o., wod.-kan., - w pomieszczeniach na parterze i I-szym piętrze zostanie poddany renowacji system parkietowy i podłogowy poprzez cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie wraz z wymianą listew przyściennych, - zostaną uzupełnione pojedyncze płytki posadzkowe gres w węzłach sanitarnych, - podczas wykonywania robót należy sukcesywnie usuwać z placu budowy gruz i złom, - po zakończeniu robót należy uporządkować teren przy budynku. Uwaga: Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe po oprawach oświetleniowych metalowych, okuciach drzwiowych i okiennych Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu, który mieści się w Żurawicy. b) Remont polegający na dostosowaniu budynku nr 3 do obowiązujących przepisów ppoż., ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl - II etap: Roboty budowlane: - wymiana okna na parterze klatki schodowej na okno napowietrzające, uchylne automatycznie: - demontaż i oczyszczenie z zaprawy okiennic, skrzydeł drzwiowych i okiennych i ułożenie ich w miejscu składowania, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - rozbiórka parapetu, - wykucie z muru i wstawienie nowego okna PCV, wzmocnionego, jako okna nawiewnego w systemie oddymiania, - wymiana skrzydła drzwiowego do pomieszczenia rozdzielaczy (pomieszczenie usytuowane pod schodami klatki schodowej) na stalowe osiatkowane. - wykonanie tynków zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej, - malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian farbą emulsyjną, - zamontowanie do drzwi prowadzących na drogi ewakuacyjne, samozamykaczy, - wywiezienie materiałów z terenu rozbiórki samochodem. Roboty elektryczne: Oświetlenie awaryjne: Trasy kablowe: - montaż korytek instalacyjnych z PCW na ścianach i stropach przez przykręcenie do podłoża z cegły, - podłączenia pojedynczych przewodów o przekroju do 2,5mm2 w powłoce poliwinitowej pod zaciski lub śruby, - oznakowanie wyłącznika p.poż. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm - przewód YDY 3 x 1,5mm Montaż opraw: - przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe mocowane na kołkach kotwiących - 2 mocowania, - montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych z kloszem, przykręcanych, 2 x 40W końcowych. Instalacja SAP: Trasy kablowe: - ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16, RIS16, RL22 o śr. do 47mm w betonie, - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, długość przebicia do 40cm, rura o średnicy do 25mm, - rury winidurowe karbowane (giętkie) o średnicy do 19mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, - rury winidurowe o średnicy do 20mm układane n.t. na betonie, - zabezpieczenie przejść przewodów przez przegrody pożarowe. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm wciągane do rur. Montaż urządzeń SAP: - montaż modułowej centrali alarmowej, do 8 linii dozorowych, - montaż kompaktowej centrali alarmowej, do 5 do 8 linii dozorowych, - montaż elementów dodatkowych w centrali alarmowej, - montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej, - montaż akumulatora bezobsługowego do 130Ah, - montaż gniazd pożarowych, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu adresowym, - montaż czujek pożarowych, czujka izotopowa lub optyczna dymu, - montaż obudów wielkości do 3HE, - montaż modułów adresowych sterujących, - montaż obudów wielkości do 1HE, - montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych, adresowych, 128 adresów. Instalacja oddymiania w budynku Nr 3: - sprawdzenie istniejącej instalacji oddymiania wraz z demontażem części elementów, - przewody kabelkowe układane w tynku, YDY 3 x 1,5 na podłożu z cegły, - oprawy oświetleniowe przykręcane, świetlówkowe podwójne 2x 36W, - montaż inwertorów podtrzymujących, - rury winidurowe karbowane (giętkie) układane w gotowych bruzdach, podłoże betonowe, - przewody kabelkowe wciągane do rur, - montaż napędów łańcuchowych do okien oddymiających, - montaż napędów do okien oddymiających, - montaż elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych, - przewody izolowane 1-żyłowe typ Dy 4 układane w rurkach RVKL-11 w posadzce, - przepust kablowe z wełny mineralnej wraz z endotermiczną powłoką, - przepusty kablowe kasetowe. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną na wykonanie dostosowania budynku Nr 3 do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 9B - dla zadania nr 2), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 10B - dla zadania nr 2) oraz w Dokumentacji Projektowej (Załącznik nr 11A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 11B - dla zadania nr 2) 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1 (zadanie nr 1): 7.000,00 zł (słownie siedem tysięcy złotych 00/100), 2) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2 (zadanie nr 2): 5.000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100), UWAGA: w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na obydwie części zamówienia, Zamawiający zaleca, aby wadium zabezpieczające ofertę wnieść odrębnie na każdą część zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/82/2015 dotyczy części nr NIP [Wykonawcy]).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości: a) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1 (zadanie nr 1) - nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), b) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2 (zadanie nr 2) - nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) UWAGA I: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, która swym zakresem obejmuje roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne na wartość min. 250 tys. zł brutto UWAGA II: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, która swym zakresem obejmuje roboty ogólnobudowlane i elektryczne na wartość min. 150 tys. zł UWAGA III: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze: kierownika budowy/robót w branży ogólnobudowlanej, posiadającą: - uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn zm.), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U z 2013, poz. 932 z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - min. 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, liczone od daty uzyskania uprawnień, - doświadczenie przy wykonywaniu co najmniej 2 robót w charakterze kierownika robót w branży ogólnobudowlanej; 2) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót w branży elektrycznej, posiadającą: - uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn zm.), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U z 2013, poz. 932 z późn. zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - min. 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, liczone od daty uzyskania uprawnień; - doświadczenie przy wykonywaniu co najmniej 2 robót w charakterze kierownika robót w branży elektrycznej; UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika robót w poszczególnych branżach. tzn. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że np. dysponuje 1 osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie każdej z ww. specjalności Opis spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dotyczy zarówno zadania nr 1 jak i zadania nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej, jak również istnieje możliwość jej odebrania w Sekcji Zamówień Publicznych: ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, budynek nr 12 pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4784 w Rzeszowie, ul. Krakowska 11B, budynek nr 12, pok. nr 1 (kancelaria jawna), 35-111 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remont budynku nr 2 - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz wymianie opraw oświetleniowych i zaworów grzejnikowych oraz dostosowanie budynku nr 2 do obowiązujących przepisów p.poż (II etap), ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 1 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz wymianie opraw oświetleniowych i zaworów grzejnikowych w budynku nr 2 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 1: - odbicie i uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, - przygotowana zostanie powierzchnia sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania (zeskrobanie odstającej farby, zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi przez poszpachlowanie nierówności), - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie sufitów, - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie ścian, - Przed rozpoczęciem robót należy usunąć ze ścian wszystkie wystające gwoździe, wkręty itp. - Należy zabezpieczyć folią posadzki, okna, w celu ochrony przed zabrudzeniem. - Aby naprawić powierzchnię tynków wewnętrznych ścian i sufitów pomieszczeń należy w pierwszej kolejności przystąpić do zeskrobania starych powłok malarskich, następnie należy zmyć powierzchnię sufitów i ścian, zaprawić występujące na powierzchni tynków zarysowania i pęknięcia. Po dokonaniu przygotowania powierzchni sufitów i ścian przystąpić do szpachlowania. Następnie przystąpić do malowania dwukrotnie farbą emulsyjną powierzchni sufitów i ścian. - zostanie pomalowana farbą olejną lub ftalową, dwukrotnie stolarka drzwiowa i okienna naniesienie na drzwi numeracji, - zostaną pomalowane farbą olejną lub ftalową lamperie - wymiana (montaż) okuć drzwiowych, i okiennych, - jednokrotne malowanie farbą olejna lub ftalową grzejników radiatorowych, - w pomieszczeniach na parterze i I-szym piętrze zostanie poddany renowacji system parkietowy i podłogowy poprzez cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie wraz z wymianą listew przyściennych, - zostaną zdemontowane istniejące zawory grzejnikowe, zamontowane nowe termostatyczne, i powrotne, - całość instalacji c.o zostanie poddana płukaniu i próbie szczelności, - w pomieszczeniach zostaną wymienione na nowe oprawy oświetleniowe jarzeniowe i żarowe, - podczas wykonywania robót należy sukcesywnie usuwać z placu budowy gruz i złom, - po zakończeniu robót należy uporządkować teren przy budynku. Uwaga: Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe po oprawach oświetleniowych metalowych, okuciach drzwiowych i okiennych Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu, który mieści się w Żurawicy. b) Remont polegający na dostosowaniu budynku nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż., ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl - II etap: Roboty budowlane: - wymiana okna na parterze klatki schodowej na okno napowietrzające, uchylne automatycznie, - demontaż i oczyszczenie z zaprawy okiennic, skrzydeł drzwiowych i okiennych i ułożenie ich w miejscu składowania, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - rozbiórka parapetu, - wykucie z muru i wstawienie nowego okna PCV, wzmocnionego, jako okna nawiewnego w systemie oddymiania, - wymiana skrzydła drzwiowego do pomieszczenia rozdzielaczy (pomieszczenie usytuowane pod schodami klatki schodowej) na stalowe osiatkowane, - wykonanie tynków zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej, - malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian farbą emulsyjną, - zamontowanie do drzwi prowadzących na drogi ewakuacyjne, samozamykaczy, - wywiezienie materiałów z terenu rozbiórki samochodem. Roboty elektryczne: Oświetlenie awaryjne: Trasy kablowe: - montaż korytek instalacyjnych z PCW na ścianach i stropach przez przykręcenie do podłoża z cegły, - podłączenia pojedynczych przewodów o przekroju do 2,5mm2 w powłoce poliwinitowej pod zaciski lub śruby, - oznakowanie wyłącznika p.poż. Okablowanie: - pewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm - przewód YDY 3 x 1,5mm Montaż opraw: - przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe mocowane na kołkach kotwiących - 2 mocowania - montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych z kloszem, przykręcanych, 2 x 40W końcowych. Instalacja SAP: Trasy kablowe: - ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16, RIS16, RL22 o śr. do 47mm w betonie, - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, długość przebicia do 40cm, rura o średnicy do 25mm, - rury winidurowe karbowane (giętkie) o średnicy do 19mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, - rury winidurowe o średnicy do 20mm układane n.t. na betonie, - zabezpieczenie przejść przewodów przez przegrody pożarowe. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm wciągane do rur. Montaż urządzeń SAP: - montaż modułowej centrali alarmowej, do 8 linii dozorowych, - montaż kompaktowej centrali alarmowej, do 5 do 8 linii dozorowych, - montaż elementów dodatkowych w centrali alarmowej, - montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej, - montaż akumulatora bezobsługowego do 130Ah, - montaż gniazd pożarowych, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu adresowym, - montaż czujek pożarowych, czujka izotopowa lub optyczna dymu, - montaż obudów wielkości do 3HE, - montaż modułów adresowych sterujących, - montaż obudów wielkości do 1HE, - montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych, adresowych, 128 adresów. Instalacja oddymiania w budynku Nr 2: - sprawdzenie istniejącej instalacji oddymiania wraz z demontażem części elementów, - przewody kabelkowe układane w tynku, YDY 3 x 1,5 na podłożu z cegły, - oprawy oświetleniowe przykręcane, świetlówkowe podwójne 2x 36W, - montaż inwertorów podtrzymujących, - rury winidurowe karbowane (giętkie) układane w gotowych bruzdach, podłoże betonowe, - przewody kabelkowe wciągane do rur, - montaż napędów łańcuchowych do okien oddymiających, - montaż napędów do okien oddymiających, - montaż elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych, - przewody izolowane 1-żyłowe typ Dy 4 układane w rurkach RVKL-11 w posadzce, - przepust kablowe z wełny mineralnej wraz z endotermiczną powłoką, - przepusty kablowe kasetowe. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną na wykonanie dostosowania budynku Nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Remont budynku nr 3 - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż (II etap), ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 2 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich, w budynku Nr 3 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 1: - przygotowana zostanie powierzchnia sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania (zeskrobanie odstającej farby, zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi przez poszpachlowanie nierówności), - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie sufitów, - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie ścian, - Przed rozpoczęciem robót należy usunąć ze ścian wszystkie wystające gwoździe, wkręty itp. - Należy zabezpieczyć folią posadzki, okna, w celu ochrony przed zabrudzeniem. Aby naprawić powierzchnię tynków wewnętrznych ścian i sufitów pomieszczeń należy w pierwszej kolejności przystąpić do zeskrobania starych powłok malarskich, następnie należy zmyć powierzchnię sufitów i ścian, zaprawić występujące na powierzchni tynków zarysowania i pęknięcia. Po dokonaniu przygotowania powierzchni sufitów i ścian przystąpić do szpachlowania. Następnie przystąpić do malowania dwukrotnie farbą emulsyjną powierzchni sufitów i ścian. - zostaną pomalowane dwukrotnie z jednokrotnym szpachlowaniem, farbą olejną lub ftalową lamperie, - zostanie uzupełnione okitowanie szyb w oknach, - dopasowana zostanie stolarka okienna i drzwiowa, - opalona zostanie stara farba z drzwi zewnętrznych, - zostanie pomalowana farbą olejną lub ftalową, dwukrotnie stolarka drzwiowa i okienna - zostaną wymienione na nowe, niesprawne okucia okienne i drzwiowe, - zostanie naniesiona po malowaniu drzwi numeracja, - dwukrotne malowanie farba olejna lub ftalową grzejników typ neolux, - zostaną pomalowane dwukrotnie farba olejną lub ftalową rury c.o., wod.-kan., - w pomieszczeniach na parterze i I-szym piętrze zostanie poddany renowacji system parkietowy i podłogowy poprzez cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie wraz z wymianą listew przyściennych, - zostaną uzupełnione pojedyncze płytki posadzkowe gres w węzłach sanitarnych, - podczas wykonywania robót należy sukcesywnie usuwać z placu budowy gruz i złom, - po zakończeniu robót należy uporządkować teren przy budynku. Uwaga: Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe po oprawach oświetleniowych metalowych, okuciach drzwiowych i okiennych Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu, który mieści się w Żurawicy. b) Remont polegający na dostosowaniu budynku nr 3 do obowiązujących przepisów ppoż., ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl - II etap: Roboty budowlane: - wymiana okna na parterze klatki schodowej na okno napowietrzające, uchylne automatycznie: - demontaż i oczyszczenie z zaprawy okiennic, skrzydeł drzwiowych i okiennych i ułożenie ich w miejscu składowania, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - rozbiórka parapetu, - wykucie z muru i wstawienie nowego okna PCV, wzmocnionego, jako okna nawiewnego w systemie oddymiania, - wymiana skrzydła drzwiowego do pomieszczenia rozdzielaczy (pomieszczenie usytuowane pod schodami klatki schodowej) na stalowe osiatkowane. - wykonanie tynków zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej, - malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian farbą emulsyjną, - zamontowanie do drzwi prowadzących na drogi ewakuacyjne, samozamykaczy, - wywiezienie materiałów z terenu rozbiórki samochodem. Roboty elektryczne: Oświetlenie awaryjne: Trasy kablowe: - montaż korytek instalacyjnych z PCW na ścianach i stropach przez przykręcenie do podłoża z cegły, - podłączenia pojedynczych przewodów o przekroju do 2,5mm2 w powłoce poliwinitowej pod zaciski lub śruby, - oznakowanie wyłącznika p.poż. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm - przewód YDY 3 x 1,5mm Montaż opraw: - przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe mocowane na kołkach kotwiących - 2 mocowania, - montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych z kloszem, przykręcanych, 2 x 40W końcowych. Instalacja SAP: Trasy kablowe: - ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16, RIS16, RL22 o śr. do 47mm w betonie, - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, długość przebicia do 40cm, rura o średnicy do 25mm, - rury winidurowe karbowane (giętkie) o średnicy do 19mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, - rury winidurowe o średnicy do 20mm układane n.t. na betonie, - zabezpieczenie przejść przewodów przez przegrody pożarowe. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm wciągane do rur. Montaż urządzeń SAP: - montaż modułowej centrali alarmowej, do 8 linii dozorowych, - montaż kompaktowej centrali alarmowej, do 5 do 8 linii dozorowych, - montaż elementów dodatkowych w centrali alarmowej, - montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej, - montaż akumulatora bezobsługowego do 130Ah, - montaż gniazd pożarowych, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu adresowym, - montaż czujek pożarowych, czujka izotopowa lub optyczna dymu, - montaż obudów wielkości do 3HE, - montaż modułów adresowych sterujących, - montaż obudów wielkości do 1HE, - montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych, adresowych, 128 adresów. Instalacja oddymiania w budynku Nr 3: - sprawdzenie istniejącej instalacji oddymiania wraz z demontażem części elementów, - przewody kabelkowe układane w tynku, YDY 3 x 1,5 na podłożu z cegły, - oprawy oświetleniowe przykręcane, świetlówkowe podwójne 2x 36W, - montaż inwertorów podtrzymujących, - rury winidurowe karbowane (giętkie) układane w gotowych bruzdach, podłoże betonowe, - przewody kabelkowe wciągane do rur, - montaż napędów łańcuchowych do okien oddymiających, - montaż napędów do okien oddymiających, - montaż elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych, - przewody izolowane 1-żyłowe typ Dy 4 układane w rurkach RVKL-11 w posadzce, - przepust kablowe z wełny mineralnej wraz z endotermiczną powłoką, - przepusty kablowe kasetowe. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną na wykonanie dostosowania budynku Nr 3 do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.