Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Myślenice: Roboty drogowe - ZP-11/2015
Numer ogłoszenia: 128711 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, faks 012 2721733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe - ZP-11/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych nr K1935 i K1689, polegająca na poszerzeniu jezdni, przebudowie chodników żwirowych na chodniki z kostki brukowej w ciągu tych dróg na długości ok. 500 m w miejscowości Jasienica i 525 m w miejscowości Trzebunia oraz remont nawierzchni drogi powiatowej nr K1961 na długości 1,16 km, polegający na likwidacji przełomów oraz wykonaniu nawierzchni bitumicznej.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: dla Zadania nr 1 - 4 200,00 zł; dla Zadania nr 2 - 2 800,00 zł; dla Zadania nr 2 - 7 200,00 zł. Wadium należy wpłacić na konto: BGŻ BNP PARIBAS, nr rachunku: 12 1600 1462 0008 4781 8071 7038 Termin wpłacenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium przetargowe powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. Gwarancja, poręczenie nie może wygasać przed końcem terminu związania ofertą, podanym w pkt II.8 SIWZ. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium, zostanie wykluczony z postępowania. Ksero dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wpłaty wadium w innej formie np. gwarancji kserokopię należy załączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć w ZDP lub załączyć luzem do oferty
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - zał. nr 1 do Oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie przez niego w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) w zakresie zadania nr 1 - co najmniej dwóch zamówień obejmujących budowę chodnika, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każde, 2) w zakresie zadania nr 2 - co najmniej dwóch zamówień obejmujących budowę chodnika, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każde, 3) w zakresie zadania nr 3 - co najmniej dwóch zamówień obejmujących budowę, przebudowę lub remont drogi, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej, o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każde; oraz posiadał dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu - zał. nr 3 do Oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 4 do Oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi (Kierownik Budowy). Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał kwalifikacje uprawniające go do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i doświadczenie zawodowe, oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu - zał. nr 5 do Oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zawartą i opłaconą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w ramach, której wykonywał będzie zamówienie publiczne na podstawie tej Specyfikacji. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu - Opłacona Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy z Ofertą Cenową oraz kosztorysem ofertowym. 2. Oświadczenie, o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Oświadczenie o posiadaniu przez niego potencjału technicznego niezbędnego w celu realizacji zamówienia. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Formularz cenowo-rzeczowy robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców, odpowiednio przez każdego z Wykonawców. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wydłużenie okresu gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych w umowie dotyczących: 1) terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, zmiany technologii, wprowadzenia robót zamiennych, zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni - na warunkach i w sposób określony w umowie, 2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej stron oraz na których powstanie lub, co do których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 4) zmiany osób nadzorujących, 5) zmiany zakresu robót, niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, 6) zmian co do, których wprowadzenia strony są upoważnione na podstawie ustawy np. zabezpieczenia. 7) zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 8) zmiany Formularza Cenowo-Rzeczowego, o którym mowa w § 3 ust. 3 nin. umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, ul. Słowackiego 82 32-400 Myślenice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, Myślenice ul. Słowackiego 82, pok. 3. Otwarcie ofert: 15.09.2015 r. godz. 09:05, ZDP Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr K1935 Myślenice - Bysina - Sułkowice w km 7+656,70 - 8+108,00 w miejscowości Jasienica, polegająca na poszerzeniu jezdni i przebudowie pobocza na chodnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr K1935, polegająca na poszerzeniu jezdni, przebudowie pobocza na chodniki z kostki brukowej, na długości ok. 500 m w miejscowości Jasienica. Rodzaje robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia: - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, organizacja ruchu, rozbiórka istniejących zjazdów, wykonanie murka ogrodzeniowego); - roboty ziemne; - kanalizacja deszczowa (wykonanie studzienek ściekowych, przykanalików, wykonanie kanalizacji, montaż studni rewizyjnych, wykonanie przepustów pod zjazdami); - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata; - ułożenie krawężników i obrzeży i ścieku przykrawężnikowego; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm i 8 cm wraz z podbudową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Stróża - Trzebunia nr K1689, polegająca na poszerzeniu jezdni, przebudowie chodnika żwirowego na chodnik z kostki brukowej oraz przebudowie zjazdów, na odcinku dł. 0,525 km w miejscowości Trzebunia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr K1935, polegająca na poszerzeniu jezdni, przebudowie chodnika żwirowego na chodniki z kostki brukowej na długości 525 m w miejscowości Trzebunia. Rodzaje robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia: - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, ścinanie drzew, karczowanie krzaków, rozbiórka istniejących zjazdów z murkami czołowymi); - roboty ziemne; - wykonanie zjazdów wraz ze ściankami czołowymi; - ułożenie krawężników i obrzeży; - wykonanie podbudowy pod chodnik i poszerzenia; - wykonanie nawierzchni chodnika; - wykonanie ścieku przykrawężnikowego; - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi; - montaż studzienek ściekowych; - wykonanie przepustów pod zjazdami; - uzupełnienie poboczy tłuczniem; - roboty wykończeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Remont drogi powiatowej nr K1961 Łapanów - Kępanów - Komorniki w m. Raciechowice, Komorniki w km 2+390 - 3+550.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej nr K1961 na długości 1,16 km, polegający na likwidacji przełomów oraz wykonaniu nawierzchni bitumicznej. Rodzaje robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia: - mechaniczne karczowanie krzaków, - korytowanie na głębokość 0,6 m na poszerzeniu jezdni, - wykonanie podbudowy z kruszyw, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa wiążąca i w-wa ścieralna, - oczyszczenie rowu z namułu, - przebudowa zjazdów, przepustów pod zjazdami, wraz z zasypem i nawierzchnią, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, - wymiana podbudowy na przełomach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy trokarów i siatek
- Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Myślenicach ul. Zdrojowa 16A
- Sukcesywna dostawa żywności dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach.
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Porębie
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Krzyszkowicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.