Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Wrocław: Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i Sulimowie,w podziale na 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 128721 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i Sulimowie,w podziale na 2 zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w ilości do 1500 MG. Zadanie 2 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie, w ilości do 2700 MG. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli do Obwodu Drogowego w Mirosławicach-baza Mirosławice ul. Czerńczycka 1, 55-050 Sobótka, w ilości do 1500MG Zadanie 2 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie: baza Sulimów, ul. Kochanowskiego 36, 55-010 Święta Katarzyna, w ilości do 1300MG (ok. 45% zamawianej mieszanki piasku z solą), baza na terenie gminy Długołęka - (Wykonawca zostanie wyłoniony w przetargu na wynajem bazy materiałowo sprzętowej na terenie gminy Długołęka), w ilości do 1400MG (ok. 55% zamawianej mieszanki piasku z solą). 3.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Ustalenia i decyzje dotyczące dostaw, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3)Wykonawca będzie dostarczał mieszankę piasku z solą sukcesywnie, partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4)Poszczególne partie mieszanki piasku z solą zamawiane będą sukcesywnie przez wskazanych w umowie pracowników Obwodów Drogowych. 5)Termin realizacji poszczególnych dostaw - do 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia zamówienia na określoną ilość mieszanki piasku z 10% soli oraz na wyznaczone miejsce. 6)Wykonawca musi dostarczyć mieszankę piasku z solą w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty i niedziele. Mieszanka musi być dowożona w godzinach pracy Obwodów Drogowych od 7: 00 do 15: 00 w ilości podanej w telefonicznym zamówieniu. 7)Transport mieszanki na wskazane miejsca dostaw zapewni Wykonawca, koszty transportu zawarte zostaną w cenach jednostkowych mieszanki (należy wliczyć w cenę mieszanki). 8)Dostarczany materiał winien być należytej jakości, odpowiadać wymogom normy PN - B 11112; 1996) lub Norm Europejskich (PN-EN 12620; 2008) oraz przydatności w zimowym utrzymaniu dróg. 9)W razie zastrzeżeń Zamawiającego, co do ilości i jakości dostarczonej mieszanki Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nowej partii materiału prawidłowej ilości, jakości i parametrów w terminie 2 dni..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 34.92.71.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: Zadanie 1 - 1.700,00zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych) Zadanie 2 - 3.100,00zł (słownie: trzy tysiące sto złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie/zamówienie w zakresie dostawy mieszanki piasku z solą w ilości co najmniej 1500 ton. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000, 00zł (sto tysięcy złotych). Jeśli wykonawcy składają ofertę wspólnie i przedkładają kilka polis wystawionych na poszczególnych wykonawców, warunek jest spełniony, jeśli łączna suma gwarancyjna wszystkich polis wynosi nie mniej niż 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin płatności - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, pokój 103 Wydział Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Biurze Obsługi na parterze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w ilości do 1500 MG..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli do Obwodu Drogowego w Mirosławicach-baza Mirosławice ul. Czerńczycka 1, 55-050 Sobótka, w ilości do 1500MG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 34.92.71.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie, w ilości do 2700 MG..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie: baza Sulimów, ul. Kochanowskiego 36, 55-010 Święta Katarzyna, w ilości do 1300MG (ok. 45% zamawianej mieszanki piasku z solą), baza na terenie gminy Długołęka - (Wykonawca zostanie wyłoniony w przetargu na wynajem bazy materiałowo sprzętowej na terenie gminy Długołęka), w ilości do 1400MG (ok. 55% zamawianej mieszanki piasku z solą)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 34.92.71.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.