eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieWymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV w Miejskim Przedszkolu nr 2, ul. Cicha 38.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Piekary Śląskie: Wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV w Miejskim Przedszkolu nr 2, ul. Cicha 38.
Numer ogłoszenia: 128744 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59579 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV w Miejskim Przedszkolu nr 2, ul. Cicha 38..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Wymagania techniczne: 1. System okien PCV bezołowiowy, pięciokomorowy w kolorze białym, zbrojony profilem stalowym ocynkowanym, skrzydła okienne bez okapników. Stolarka zabezpieczona na czas dostawy i montażu folią. 2. Stolarka PCV szklona wkładem szybowym U=1.1 oznaczonym na ramce. 3. Okucia obwiedniowe, system uszczelek minimum podwójny. 4. Skrzydła rozwieralno - uchylne zabezpieczone przed wysprzęgleniem się skrzydła (blokada błędnego położenia klamki). 5. Skrzydła rozwieralno - uchylne zaopatrzone w mikrouchylacze (dla zapewnienia mikrowentylacji). 6. Skrzydła dolnych kwater okien w salach zajęć zaopatrzone w zamki montowane w dolnej części skrzydła (ramy okiennej) lub klamce, pozwalające na uchył skrzydeł, a otwieranie przy użyciu kluczyka. 7.Okna zaopatrzone w nawietrzaki. Okna muszą zapewniać stałą infiltrację powietrza zewnętrznego w granicach wymaganych Polską Normą. 8. Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej grubości 0,75 mm, malowane proszkowo w kolorze brąz wraz z zakończeniami, wystające min. 4 cm poza lico zewnętrzne ściany lub minimum 2 cm poza lico zewnętrzne istniejącego parapetu betonowego i pokrywające całą jego powierzchnię. 9. Parapety wewnętrzne z konglomeratu marmuru z zaokrąglonymi narożami i sfazowanymi krawędziami. II. Zakres robót 1. demontaż istniejących okien drewnianych, obudów grzejnikowych 2. dostawa i montaż okien PCV w/g załączonego szkicu, 3. wymiana parapetów zewnętrznych, 4. wymiana parapetów wewnętrznych z wykonaniem wszystkich robót towarzyszących, np.: omurowanie, podmurowanie z wymianą tynków, 5. uzupełnienie uszkodzonych tynków w ościeżach zewnętrznych, wewnętrznych i przy parapetach, 6. montaż obudów grzejnikowych. UWAGA: Przed przystąpieniem do wymiany stolarki okiennej należy skutecznie zabezpieczyć posadzki, grzejniki, obudowy grzejnikowe. III. Szczegółowe warunki wykonawstwa robót 1. Rozpoczęcie prac montażowych może nastąpić po przekazaniu frontu robót, w obecności przedstawiciela użytkownika oraz po zabezpieczeniu posadzek, grzejników, obudów grzejnikowych i oznakowaniu placu budowy. 2.Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie przedszkolnym i nie mogą kolidować z prowadzonymi zajęciami. Czas prowadzenia robót musi być uzgodniony z dyrektorem przedszkola. 3.Przy pracach demontażowych i montażowych należy zachować środki ostrożności wynikające z pracy w czynnym obiekcie. Kierownik budowy powinien oddelegować do pracy pracowników przeszkolonych pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy przy realizacji robót budowlano-montażowych. Teren przyległy do miejsca robót należy wygrodzić i zabezpieczyć przed spadającymi elementami lub narzędziami itp. Odpowiedzialność za całość spraw bhp w czasie prowadzenia robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 4. Zamawiający przeprowadzi odbiór robót w ciągu 14 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót. 5. Do dnia odbioru kierownik budowy składa oświadczenie o zakończeniu i wykonaniu robót zgodnie z zamówieniem, odpowiednimi przepisami prawa budowlanego i o uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa komplety: atestów, certyfikatów, klasyfikacji ogniowych, deklaracji zgodności, aprobat technicznych itd. Po sprawdzeniu kompletności dokumentów odbiorowych komisja dokonuje przeglądu wykonanego zadania. Zakończenie przeglądu z wynikiem pozytywnym umożliwia spisanie protokołu odbioru końcowego robót. Po odbiorze końcowym Wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia zadania zgodnie z umową . IV. Gwarancja: Wymagany okres gwarancji: min. 42 miesiące na całość przedmiotu zamówienia. Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert - szczegóły w rozdziale XVII SIWZ. Zamawiający umożliwia lustrację obiektu dla zapoznania się z warunkami terenowymi i technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. Wybrany wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do dokonania pomiarów indywidualnie dla każdego otworu z uwagi na różnice wymiarów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Okienne Kuczyk Zakład Usług Marketingowych sp.j., ul. Kolejowa 58, 40-602 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20292,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15499,98

  • Oferta z najniższą ceną: 15499,98 / Oferta z najwyższą ceną: 19983,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.