eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziadkowiceRemont oświetlenia ulicznego Gminy Dziadkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Dziadkowice: Remont oświetlenia ulicznego Gminy Dziadkowice
Numer ogłoszenia: 128773 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dziadkowice, Dziadkowice 13, 17-306 Dziadkowice, woj. podlaskie, tel. 0-85 6565900, fax 0-85 6565904.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oświetlenia ulicznego Gminy Dziadkowice.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana 310 sztuk istniejących opraw oswietlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach na nowe oprawy ze źródłem światła o mocy: 70W - 215 szt., 100W - 82 szt., 150W - 13 szt., wymiana przewodów zasilających typ YDY 2x2,5 - 5m na komplet, wymiana zacisków prądowych Al/Cu dla wszystkich opraw - 310 kpl., wymiana zabezpieczeń dla wszystkich opraw na zabezpieczenia typu BZO-01 - 310 szt., wymiana wysięgników jednoramiennych na linii napowietrznej w ilości 310 szt.długości 1,5/1,5m i kącie nachylenia 10 stopni, wykonanie zerowania wszystkich wysięgników - 310 szt., wymiana ograniczników przepięć - 69szt., wykonanie pomiarów obciążeń dla wszystkich szaf oświetleniowych oraz pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wykonanie pozostałych robót zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych do dnia 7 lipca 2008r. godz.10:00..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi być dopuszczony do wystepowania w obrocie prawnym w zakresie objetym zamówieniem, musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponować potencjałem technicznym i personelem zdolnym do wykonania zamówienia. Wykonawca musi przedstawić wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektyrycznej, a także należącą do właściwego samorządu zawodowego, której zamierza powierzyc funkcję kierownika robót. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone przepoisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postepowaniu na podstawie dokumentów załączonych do ofert. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2.oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy, wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonwacom, a także podać nazwę firmy podwykonawczej. 6. Aktualna informacja z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administarcyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4,8,9 ustawy ww. 7. decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz uprawnienia SEP elektryków i uprawnienia SEP dla kierownika budowy. nalezy dołączyć dokument potwierdzający wpis na liste członków PIIB dla osoby posiadającej prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 8. Aktualne zaswiadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niz na 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumenyu , o którym mowa w pkt.1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wskazany dokumeny powinien byc wystawiony nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ug.dziadkowice.wrotapodlasia.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dziadkowice, 17-306 Dziadkowice 13. Pokój nr 3 w godz. 8:00 - 15:00. Tel. (85) 65 65 900 w. 20.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dziadkowice, 17-306 Dziadkowice 13. Pokój nr 8..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.