Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Gdańsk: Usługa przeprowadzenia kursów języka angielskiego dla mieszkańców dzielnicy Dolny Wrzeszcz w Gdańsku w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 128778 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursów języka angielskiego dla mieszkańców dzielnicy Dolny Wrzeszcz w Gdańsku w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia kursów języka angielskiego dla mieszkańców dzielnicy Dolny Wrzeszcz w Gdańsku w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej trzy usługi polegające na przeprowadzeniu kursu języka angielskiego, przy czym każdy z kursów o wymiarze nie mniejszym niż 60 godzin dla grupy nie mniejszej niż 10 osób.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze lektorów, posiadającymi :
a) uprawnienia do nauczania języka angielskiego, w szczególności certyfikat na poziomie Proficiency lub inny równoważny;
b) doświadczenie w przeprowadzeniu jako lektor co najmniej trzech kursów języka angielskiego, przy czym każdy z kursów o wymiarze nie mniejszym niż 60 godzin dla grupy nie mniejszej niż 10 osób.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz cenowy - wg wzoru załączonego do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, które mogą dotyczyć :
1) terminu realizacji zamówienia;
2) wynagrodzenia;
3) warunków płatności.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy;
3) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lektorów wskazanych w ofercie Wykonawcy zgodnie z paragrafem 2 ust. 9 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk, pokój 128.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych pokój 129 (I piętro), lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.04.2014r. o godzinie 12:00 w siedzibie Zamawiającego w pokoju 132 A.
2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku Marta Szymańska, pok. 128, Tel. (58) 32-36-128, Fax. (58) 32-36-188, e-mail: marta.szymanska@gdansk.gda.pl w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr.- w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00.
4.Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Działanie 3. Funkcje miejskie i metropolitalne, 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej Podziałanie 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne.
5. Sygnatura postępowania: BZP-271-34/WUAiOZ/14/MSz..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego skanera dziełowego formatu A0+ wraz z dedykowanym oprogramowaniem, komputerem i monitorem.
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: "Więcej zabawy na Podleśnej Polanie - modernizacja placów zabaw", w ramach realizacji zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2023
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi
- Dostawa konserw i suchej karmy dla psów i kotów ze Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt PROMYK
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Przeprowadzenie kursów językowych dla Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2025 r.
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina" - II POSTĘPOWANIE
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina" - II POSTĘPOWANIE
- Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Szkole Podstawowej w Bilczy
więcej: Oferowanie kursów językowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.