Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Włocławek: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób, obiektów i mienia Urzędu Skarbowego we Włocławku
Numer ogłoszenia: 128806 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy we Włocławku , ul. Okrzei 72B, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2313431, faks 054 2311984.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób, obiektów i mienia Urzędu Skarbowego we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona osób, obiektów i mienia Urzędu Skarbowego we Włocławku (ochrona fizyczna, monitoring przez system alarmowy, konwojowanie wartości pieniężnych).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie przedmiotowego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony, osób i mienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.); 2)wykonali przynajmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 140 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3)dysponują kadrą posiadającą wymagania kwalifikacyjne pracowników do wykonywania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) tj.: -nie mniej niż 3 pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, o której mowa w art. 25 ust. 2 pkt 1 powołanej ustawy, -nie mniej niż 1 pracownikiem posiadającym licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, o której mowa w art. 25 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 powołanej ustawy, -nie mniej niż 1 zespołem uprawnionym do konwojowania wartości pieniężnych powyżej 1 jednostki obliczeniowej - nie przekraczających jednak 5 jednostek obliczeniowych, zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne podmioty organizacyjne (Dz. U. z 1998 r. Nr 129, poz. 858 ze zm.). - lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4)posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę wymaganych warunków udziału w postępowaniu 1)koncesja na podjęcie i prowadzenie działalności objętej zakresem ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum jednej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 140 000 zł brutto z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania; 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie obejmującym ochronę osób, obiektów i mienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z w/w informacjami; 5)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2.Sposób dokonywania oceny spełnienia ww. warunków jest oparty za zasadzie spełnia - nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy we Włocławku ul. Okrzei 72B, 87-800 Włocławek. pok. 51.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Skarbowy we Włocławku ul. Okrzei 72B, 87-800 Włocławek. pok. 51.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy Wiejskiej we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa/rekonstrukcja dróg powiatowych".
- Przebudowa ulic Granicznej i Leśnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa ulic Granicznej i Leśnej na odcinkach łączących jednostkę strukturalną Rybnica z wsią Józefowo"
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- KWALIFIKOWANY PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ
- Przebudowa obiektu mostowego w miejscowości Zgłowiączka w ciągu drogi powiatowej nr 2919C Żydowo - Zgłowiączka - Wiktorowo
- Dostawę i montaż klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej, realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.