To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-16
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV..
Numer ogłoszenia: 128809 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74269 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania - obejmuje dostawę past mydlanych BHP, kremów ochronnych do rąk glicerynowy z silikonem, mydeł toaletowych oraz past BHP piaskowych do mycia rąk dla mechaników blacharzy i lakierników, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 1 postępowania Część 2 postępowania - obejmuje dostawę rękawiczek lateksowych oraz nitrylowych jednorazowych diagnostycznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 2 postępowania Część 3 postępowania - obejmuje dostawę półmaski ochronnej oraz fartuchy jednorazowe flizelinowe, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 3 postępowania Część 4 postępowania - obejmuje dostawę preparatów do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 4 postępowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 postępowania - obejmuje dostawę past mydlanych BHP, kremów ochronnych do rąk glicerynowy z silikonem, mydeł toaletowych oraz past BHP piaskowych do mycia rąk dla mechaników blacharzy i lakierników, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 1 postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADMOR Jolanta Moryto, ul. Wilczyńskiego 35/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28088,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18656,56
Oferta z najniższą ceną: 18656,56 / Oferta z najwyższą ceną: 71054,92
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 postępowania - obejmuje dostawę rękawiczek lateksowych oraz nitrylowych jednorazowych diagnostycznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 2 postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AK-MED. s.c., ul. Szkolna 1, 55-114 Wisznia Mała, Kryniczno, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6980,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4910,43
Oferta z najniższą ceną: 4910,43 / Oferta z najwyższą ceną: 7477,65
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 postępowania - obejmuje dostawę półmaski ochronnej oraz fartuchy jednorazowe flizelinowe, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 3 postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA CENTRALA ZAOPATRZENIA CEFARMED SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA CENTRALA ZAOPATRZENIA CEFARMED SP. Z O.O.
- Polska Centrala Zaopatrzenia CeFarMed Sp. z o o, ul. Legnicka 61, 54-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3142,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1764,50
Oferta z najniższą ceną: 1764,50 / Oferta z najwyższą ceną: 7171,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 postępowania - obejmuje dostawę preparatów do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 4 postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCHULKE POLSKA Sp. z o o, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20286,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9523,60
Oferta z najniższą ceną: 9523,60 / Oferta z najwyższą ceną: 30067,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawy odzieży żaroodpornej
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawy odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Miasta Łodzi w 2025 r.
- Dostawa masek ochronnych typ FFP3 z zaworem dla pracowników narażonych na kontakt z substancjami cytostatycznymi dla UCK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.