Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Kielce: Dostawa produktów spożywczych do Kuchni Cateringowej w Kielcach przy ul. Jagiellońskiej 76, z podziałem na siedem części, określone w SIWZ
Numer ogłoszenia: 128814 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Kuchnia Cateringowa w Kielcach , ul. Piekoszowska 36A, 25-723 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 344 37 30, faks 41 344 37 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kielce.eu/web/guest/422
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do Kuchni Cateringowej w Kielcach przy ul. Jagiellońskiej 76, z podziałem na siedem części, określone w SIWZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do Kuchni Cateringowej w Kielcach przy ul. Jagiellońskiej 76, z podziałem na siedem części: Część I - artykuły ogólnospożywcze, w tym ryby i przetwory rybne, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1a do SIWZ Część II - świeże mięso, wędliny, drób, podroby i wędliny drobiowe, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1b do SIWZ Część III - mleko i nabiał, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1c do SIWZ Część IV - warzywa i owoce, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1d do SIWZ Część V - pieczywo i ciasta, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1e do SIWZ Część VI - mrożonki, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1f do SIWZ Część VII - świeże jaja, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1g do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 03.14.25.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 (wzór załącznik nr 3 do SIWZ),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - co najmniej jedną dostawę przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż, dla: Część I - 80 000,00 zł brutto (PLN), Część II - 80 000,00 zł brutto (PLN), Część III - 80 000,00 zł brutto (PLN), Część IV - 80 000,00 zł brutto (PLN), Część V - 40 000,00 zł brutto (PLN), Część VI - 15 000,00 zł brutto (PLN), Część VII - 8 000,00 zł brutto (PLN).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują, co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do przewozu przedmiotu zamówienia oraz ważną decyzję wydaną przez organ dopuszczającą środek transportu do przewozu przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 (wzór załącznik nr 3 do SIWZ),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż, dla: Część I - 100 000,00 zł brutto (PLN), Część II - 100 000,00 zł brutto (PLN), Część III - 100 000,00 zł brutto (PLN), Część IV - 100 000,00 zł brutto (PLN), Część V - 40 000,00 zł brutto (PLN), Część VI - 20 000,00 brutto (PLN), Część VII - 8 000,00 brutto (PLN).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: 1) oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz, że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski - załącznik nr 6 do SIWZ (dotyczy wszystkich części), 2) oświadczenia Wykonawcy, że wdraża i stosuje dobrą praktykę higieniczną i produkcyjną zgodnie z systemem HACCP oraz wdraża system HACCP - załącznik nr 7 do SIWZ (dotyczy wszystkich części). 3) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego dokumentu. Do oferty należy dołączyć podpisany oryginał załącznika nr 5 i nr 6.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca potwierdzając spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale VII ust. 3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia dotyczącego każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku: a) zwiększenia bądź zmniejszenia ilości zamawianych produktów w zależności od potrzeb. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw, natomiast w przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone po cenach określonych w formularzu cenowym. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości przedmiotu zamówienia, b) zmiany zamawianego asortymentu, jeżeli nastąpi taka konieczność, c) zmian cenowych wynikających z uregulowań prawnych podatku VAT. Wykonawca zobowiązany jest jednak do udokumentowania zmiany podając podstawę, zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy, d) dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS, dotyczących cen przedmiotu zamówienia. Nowa cena obowiązuje od dnia podpisania aneksu do umowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawca dokona wyliczenia zmian cen jednostkowych i różnic po waloryzacji. Strony dopuszczają waloryzację, jeżeli zmiana wskaźnika cen przekroczy 3% w stosunku do wielkości wskaźnika w chwili zawarcia umowy, e) W przypadku obniżenia cen rynkowych produktów należących do asortymentu objętego niniejszą umową ceny zostaną odpowiednio zmniejszone, po udokumentowaniu przez zamawiającego. f) siły wyższej. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej analizy rynku i w przypadku stwierdzenia niekorzystnych dla Zamawiającego różnic cenowych, do odstąpienia od umowy na całość artykułów lub ich część. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z realizacją dostaw, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia zakupionego towaru. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo: -rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania; -zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kielce.eu/web/guest/422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Kuchnia Cateringowa w Kielcach, 25-723 Kielce, ul. Piekoszowska 36a.
Godziny pracy Zamawiającego: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Miejska Kuchnia Cateringowa w Kielcach, 25-723 Kielce, ul. Piekoszowska 36a. Godziny pracy Zamawiającego: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze, w tym ryby i przetwory rybne, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1a do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze, w tym ryby i przetwory rybne, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świeże mięso, wędliny, drób, podroby i wędliny drobiowe, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1b do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świeże mięso, wędliny, drób, podroby i wędliny drobiowe, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mleko i nabiał, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1c do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mleko i nabiał, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warzywa i owoce, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1d do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warzywa i owoce, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pieczywo i ciasta, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1e do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieczywo i ciasta, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1e do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: mrożonki, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1f do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mrożonki, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1f do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: świeże jaja, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1g do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świeże jaja, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1g do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.