Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-13
Lidzbark Warmiński: Organizacja VI Edycji Międzynarodowej Letniej Szkoły Muzyki Dawnej w dniach 1-8 sierpnia 2010 r. w Lidzbarku Warmińskim w ramach projektu pt.: Dom Warmiński - Zdrowotne aspekty rekreacji poprzez propagowanie aktywnych form wypoczynku na terenie Warmii współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 - Turystyka, Działanie 2.2 - Promocja Województwa i jego oferty turystycznej.
Numer ogłoszenia: 128814 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lidzbarski , Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. s0-89 767 7900, faks 0-89 767 7903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlidzbarski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja VI Edycji Międzynarodowej Letniej Szkoły Muzyki Dawnej w dniach 1-8 sierpnia 2010 r. w Lidzbarku Warmińskim w ramach projektu pt.: Dom Warmiński - Zdrowotne aspekty rekreacji poprzez propagowanie aktywnych form wypoczynku na terenie Warmii współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 - Turystyka, Działanie 2.2 - Promocja Województwa i jego oferty turystycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przeprowadzenie warsztatów muzyki dawnej na Zamku Biskupów Warmińskich, w Szkole Muzycznej lub w miejscu zakwaterowania uczestników, które będą nieodpłatne dla uczestników, przy czym: a) każdy uczestnik powinien odbyć 3 godz. zajęć indywidualnych ( praca indywidualna pod okiem pedagoga nad techniką i interpretacją wykonania utworu) i 2 godz. zajęć zespołowych ( gra w orkiestrze lub zespołach kameralnych) dziennie oraz wziąć udział w codziennych wykładach dotyczących muzyki dawnej ( np. interpretacja muzyki barokowej, techniki gry i sposoby wykonywania utworu, formy utworów wykonywanych w baroku ), b) przedmiotem zajęć indywidualnych powinny być : śpiew, obój barokowy, flet Traverso, fagot barokowy, róg naturalny, trąbka naturalna, skrzypce barokowe, wiolonczela barokowa, viola da gamba, lutnia, pianoforte, historyczny klarnet i klawesyn. 2. Zatrudnienie nie mniej niż 10 wykładowców - wybitnych muzyków, laureatów prestiżowych nagród branżowych, a przy tym doskonałych pedagogów, którzy wykładają w wiodących ośrodkach w Europie Środkowej z zapewnieniem: a) zwrotu kosztów podróży środkami komunikacji publicznej lub za samochód osobowy ( stawki wynikające z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych), b) nieodpłatnego zakwaterowania, c) nieodpłatnego wyżywienia. 3. Przeprowadzenie naboru uczestników warsztatów nie mniej niż 40: uczniowie szkół muzycznych, młodzież czynnie zajmująca się wykonywaniem muzyki, studenci akademii muzycznych i uniwersytetów oraz zawodowi muzycy pragnący poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności przy zapewnieniu nieodpłatnego zakwaterowania i wyżywienia. 4. Przeprowadzenie 8 koncertów na Zamku w Lidzbarku Warmińskim (wynajęcie sali , zapewnienie obsługi technicznej, nagłośnienia i oświetlenia), w tym : koncert finałowy - zwieńczenie warsztatów , w wykonaniu wykładowców i uczestników oraz 6 koncertów w czasie trwania warsztatów : 2 wykładowców, 3 uczestników i 1 zaproszonego zespołu, wykonującego muzykę dawną z uwzględnieniem poczęstunku po koncercie finałowym dla ok. 100 osób. 5. Zapewnienie instrumentów muzycznych. 6. Promocja projektu, w tym: a) 7 ogłoszeń prasowych w gazecie ogólnopolskiej ( przez cały okres trwania warsztatów), radio, telewizja ( 3 spoty reklamowe) b) druk materiałów informacyjnych ( plakaty 100 szt., afisze 200 szt., foldery informacyjne 1000 szt., programy koncertowe 700 szt.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz prac, które Wykonawca przewiduje powierzyć podwykonawcom
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlidzbarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim ul. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warm, pok. 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim ul. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warm, pok. 206 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
- Zakup 9-osobowego samochodu służbowego
- Usługa prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
- Dostawa do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku warmińskim produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych oraz środków dezynfekujących
- Plan ogólny Gminy Lidzbark Warmiński
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.