Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-19
Krapkowice: PUP.DO.261/5/POKL 6.1.3/MS/10
Numer ogłoszenia: 128827 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach , ul. Kilińskiego 1a, 47-300 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4466628, faks 0-77 4466625.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PUP.DO.261/5/POKL 6.1.3/MS/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług szkoleniowych, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania : ZADANIE I. - MAGAZYNIER - HURTOWNIK [kod CPV: 80530000-8] dla 15. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach; ZADANIE II. - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY [kod CPV: 80500000-9] dla 15. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach; ZADANIE III. - KURS NA UPRAWNIENIA DO OBSŁUGI PIŁ/PILAREK DO ŚCINKI DRZEW [kod CPV: 80540000-1] dla 10. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.54.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oraz w celu wykazania spełniania tego warunku w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedłożenia koncesji, zezwoleń lub licencji, obejmujących : a) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd pracy (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych w związku z art.20 ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 r. - Dz. U. Nr 69, poz.415 z późniejszymi zmianami); b) upoważnienie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego do przeprowadzenia tych szkoleń, w zakresie realizacji ZADANIA III. (kurs na uprawnienia do obsługi pił/pilarek do ścinki drzew). 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i złożonym oświadczeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki podmiotowe Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o złożone oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz w celu wykazania spełniania tego warunku w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, zgodnie z wzorem załącznika nr 6 do SIWZ (Zadanie I., Zadanie II., Zadanie III.). 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i złożonym oświadczeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki podmiotowe Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz w celu wykazania spełniania tego warunku w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do SIWZ (Zadanie I., Zadanie II., Zadanie III.). Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i złożonym oświadczeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki podmiotowe Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o złożone oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - posiadane przez Wykonawcę certyfikaty jakości usług i akredytacje - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) W przypadku, gdyby nastąpiła konieczność dokonania zmian w kadrze dydaktycznej, której nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy tzn. zwolnienie lekarskie na druku ZUS ZLA, zwolnienie pracownika z pracy, zgon, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna zmiany jest uzasadniona, wówczas Wykonawca musi przedstawić kandydaturę osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie. Zmiana kadry dydaktycznej może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy jest korzystna dla Zamawiającego i Zamawiający wyrazi na nią zgodę. 2) W przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność zmiany miejsca szkolenia niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przed złożeniem oferty i w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie o nich zawiadomić Zamawiającego w formie pisemnej. Zamawiający badając zasadność podjętej przez Wykonawcę decyzji o konieczności zmianie miejsca szkolenia wymaga od niego przedłożenia dokumentów zawierających w szczególności : - potwierdzenie okresu na jaki udostępnione zostało miejsce szkolenia, sporządzone przez podmiot, który je udostępnił, nie później jednak niż w dniu złożenia oferty; - opis przyczyn, mających wpływ na odstąpienie od dalszego udostępniania miejsca na potrzeby szkolenia. Obowiązek sporządzenia tego dokumentu należy do podmiotu udostępniającego miejsce szkolenia oraz Wykonawcy. Wykonawca występując z wnioskiem o pozwolenie na zmianę miejsca szkolenia musi w sposób wyczerpujący opisać i udokumentować przyczyny uzasadniające swoje żądanie wskazując równocześnie nowe miejsce szkolenia, tożsame ze względu na warunki, jakie zobowiązał się zapewnić uczestnikom szkolenia w treści złożonej oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował zastępczym miejscem szkolenia we własnym zakresie musi załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia. Z treści pisma powinno w sposób jednoznaczny wynikać, że miejsce spełnia wszystkie warunki jakie zobowiązał się zapewnić uczestnikom szkolenia Wykonawca w złożonej ofercie. Podmiot zobowiązany jest wskazać również okres (dzień/miesiąc/rok) na jaki udostępni miejsce w celach szkoleniowych. Zamawiający w zależności od potrzeb może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień i dokumentów po za wymienionymi. Zaproponowane przez Wykonawcę nowe miejsce szkolenia musi być terytorialnie zgodne z propozycją złożoną w ofercie, np. Wykonawca zaproponował jako miejsce szkolenia Krapkowice w związku z tym nowe miejsce szkolenia również musi być na terenie Krapkowic. Zmiana miejsca szkolenia może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy jest ona wymuszona przypadkami losowymi i innymi sytuacjami niezależnymi od Wykonawcy, a ponadto powody, dla których Wykonawca podjął decyzję o zmianie miejsca szkolenia, w opinii Zamawiającego, zostały w sposób wystarczający uzasadnione i potwierdzone odpowiednimi dokumentami, a w szczególności jest korzystna dla Zamawiającego i on sam wyrazi na nią zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-krapkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1a, 47-303 Krapkowice, sekretariat, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zamawiającego Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1a, 47-303 Krapkowice, sekretariat, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI, poddziałanie 6.1.3, projekt - Bądź aktywny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi szkoleniowej w części dotyczącej ZADANIA I. - MAGAZYNIER - HURTOWNIK dla 15. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w czerwcu, nie wcześniej jednak niż w dniu 29.06.2010 r. Zakończenie szkolenia musi nastąpić po wypełnieniu planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu w przeliczeniu na jedną osobę. PROGRAM SZKOLENIA musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze co najmniej 160 godzin. Do godzin planu nauczania nie jest wliczany czas przeprowadzenia egzaminu przez Komisję Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie obsługi wózków jezdniowych. Program szkolenia musi zawierać co najmniej następujące moduły: 1) obsługa magazynu i hurtowni, 2) podstawy obsługi komputera - maksymalnie 20 godzin w planie nauczania, 3) komputerowa obsługa magazynu i fakturowanie, 4) obsługa kasy fiskalnej - maksymalnie 12 godzin w planie nauczania, 5) szkolenie z zakresu GMP, GHP i zasad HACCP, 6) kierowca operator wózków jezdniowych Celem tego modułu jest zdobycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych do obsługi wózków jezdniowych oraz wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych. Dodatkowo moduł musi być zakończony egzaminem przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Szkolenie powinno wyposażyć uczestników w wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne niezbędne do wykonywania pracy w magazynach i hurtowniach oraz umożliwi zdobycie uprawnień do obsługi wózków jezdniowych i wymiany butli gazowych w tych wózkach. MIEJSCE SZKOLENIA: Szkolenie musi być realizowane na terenie Krapkowic. Zamawiający dopuszcza organizację zajęć praktycznych w zakresie obsługi wózków jezdniowych i wymiany butli gazowych w tych wózkach oraz przeprowadzenie egzaminu przez Komisję Urzędu Dozoru Technicznego na terenie powiatu krapkowickiego lub w jak najbliższej jego okolicy tzn. w powiecie strzeleckim lub kędzierzyńsko-kozielskim lub opolskim lub prudnickim lub w Opolu. Zajęcia praktyczne w zakresie obsługi wózków jezdniowych muszą być zorganizowane w miejscu zapewniającym naukę obsługi wózków pod zadaszeniem (np. hala) w przypadku prowadzenia zajęć w niesprzyjających warunkach atmosferycznych (deszcz). HARMONOGRAM SZKOLENIA : Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku - nie dłużej niż do godziny 19.00, maksymalnie do 7 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć w soboty, nie dłużej jednak niż do godziny 14.00. Zamawiający dopuszcza organizację zajęć praktycznych z podziałem na dwie grupy. Wówczas zajęcia dla jednej grupy nie mogą przekroczyć 6 godzin zegarowych dziennie. W przypadku organizacji zajęć praktycznych z podziałem na grupy, zajęcia wszystkich grup muszą odbywać się w tym samym dniu, np. I grupa 7.00-13.00, II grupa 13.00-19.00. Każda z grup w trakcie swoich zajęć praktycznych musi mieć do dyspozycji co najmniej 3 wózki jezdniowe w tym 1 wózek wysokiego składowania. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w przeliczeniu na jedną osobę. TYDZIEŃ w rozumieniu Zamawiającego to okres tygodnia kalendarzowego liczonego od poniedziałku do niedzieli, z zastrzeżeniem, iż szkolenie nie może odbywać się w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. A zatem początkiem szkolenia może być pierwszy dzień roboczy tygodnia rozpoczynający się w poniedziałek, a ostatnim dniem kończącym tydzień, w którym może odbywać się szkolenie powinna być sobota..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. posiadane przez Wykonawcę certyfikaty jakości usług i akredytacje - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi szkoleniowej w części dotyczącej ZADANIA II. - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY dla 15. osób bezrobotnych, skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w czerwcu, nie wcześniej jednak niż w dniu 28.06.2010 r. Zakończenie szkolenia musi nastąpić po wypełnieniu planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w przeliczeniu na jedną osobę. PROGRAM SZKOLENIA musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze 60 godzin przypadających na jedną osobę szkoloną. Godzina szkolenia (dotyczy zarówno zajęć teoretycznych jak i praktycznych) oznacza 60 minut. Program szkolenia musi zawierać co najmniej następujące zagadnienia: 1) organizacja pracy, 2) komunikacja werbalna i niewerbalna, 3) zasady savoir-vivre w pracy, 4) prowadzenie sekretariatu, 5) obsługa urządzeń biurowych, 6) przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji, 7) sporządzanie pism urzędowych, 8) archiwizacja dokumentów, 9) spotkanie z wizażystą - w wymiarze co najmniej 6 godzin programu szkolenia, Zajęcia praktyczne w zakresie rozwijania umiejętności komunikacji werbalnej powinny polegać w szczególności na ćwiczeniach w prowadzeniu rozmów telefonicznych, przyjmowaniu interesantów, prowadzeniu rozmowy z trudnym klientem. Zajęcia dotyczące sporządzania pism urzędowych muszą być prowadzone z wykorzystaniem komputerów. Celem szkolenia jest zapoznanie z charakterystyką pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych oraz rozwijanie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej. MIEJSCE SZKOLENIA : Szkolenie musi być realizowane na terenie Krapkowic. HARMONOGRAM SZKOLENIA : Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku - nie dłużej niż do godziny 19.00, maksymalnie do 7 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć w soboty, nie dłużej jednak niż do godziny 14.00. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w przeliczeniu na jedną osobę. TYDZIEŃ w rozumieniu Zamawiającego to okres tygodnia kalendarzowego liczonego od poniedziałku do niedzieli, z zastrzeżeniem, iż szkolenie nie może odbywać się w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. A zatem początkiem szkolenia może być pierwszy dzień roboczy tygodnia rozpoczynający się w poniedziałek, a ostatnim dniem kończącym tydzień, w którym może odbywać się szkolenie powinna być sobota..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. posiadane przez Wykonawcę certyfikaty jakości usług i akredytacje - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi szkoleniowej w części dotyczącej ZADANIA III. - KURS NA UPRAWNIENIA DO OBSŁUGI PIŁ/PILAREK DO ŚCINKI DRZEW dla 10. osób bezrobotnych, skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w czerwcu, nie wcześniej jednak niż w dniu 28.06.2010 r. Zakończenie szkolenia musi nastąpić po wypełnieniu planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu w przeliczeniu na jedną osobę. PROGRAM SZKOLENIA musi być zgodny z obowiązującymi przepisami: a) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), albo b) Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia14.08.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz.U. nr 161 z 2006 r., poz. 1141). Program szkolenia musi obejmować co najmniej 40 godzin. Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień do obsługi pił/pilarek do ścinki drzew. MIEJSCE SZKOLENIA : Szkolenie musi być realizowane na terenie województwa opolskiego, najlepiej na terenie powiatu krapkowickiego lub w jak najbliższej jego okolicy tzn. w powiecie strzeleckim lub kędzierzyńsko-kozielskim lub opolskim lub prudnickim lub w Opolu. W przypadku organizacji szkolenia poza terenem powiatu krapkowickiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom transport zbiorowy z miejscowości: Krapkowice do miejsca szkolenia i z powrotem. Wszyscy uczestnicy szkolenia w czasie przejazdu muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. HARMONOGRAM SZKOLENIA : Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku - nie dłużej niż do godziny 19.00, maksymalnie do 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć w soboty, nie dłużej jednak niż do godziny 14.00. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w przeliczeniu na jedną osobę. TYDZIEŃ w rozumieniu Zamawiającego to okres tygodnia kalendarzowego liczonego od poniedziałku do niedzieli, z zastrzeżeniem, iż szkolenie nie może odbywać się w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. A zatem początkiem szkolenia może być pierwszy dzień roboczy tygodnia rozpoczynający się w poniedziałek, a ostatnim dniem kończącym tydzień, w którym może odbywać się szkolenie powinna być sobota..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.54.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. posiadane przez Wykonawcę certyfikaty jakości usług i akredytacje - 40
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice
- Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odrze w Zdzieszowicach.
- Zakup samochodu do działań kryzysowo-ratowniczych w wersji pick-up z napędem 4x4
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1811 O na odcinku Komorniki - Kórnica
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- "Cyberbezpieczny Samorząd".
- U/28/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.