eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławPrzetarg nieograniczony nr M-17/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Inowrocław: Przetarg nieograniczony nr M-17/2010
Numer ogłoszenia: 128838 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90983 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr M-17/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Nadzór nad robotami budowlanymi pn. Zwiększenie dostępu do świadczeń zdrowotnych przez doposażenie i modernizację szpitalnego oddziału ratunkowego w PSZOZ Inowrocław w zakresie remontu i modernizacji podjazdu do SOR Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie i nadzór nad realizacją ww inwestycji, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie. Zamówienie obejmuje wykonanie nadzoru inwestorskiego w branży: - architektury i konstrukcji obudowy wejścia a także wykonania fundamentu pod windę, montażu i uruchomienia windy - drogowej - konstrukcyjnej mostowej - elektrycznej - kanalizacyjnej Do obowiązków wykonawcy należeć będzie między innymi: - Przyjęcie od Inwestora placu budowy i przekazanie go Wykonawcy Robót; - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę; - Opracowanie oraz przekazywanie Inwestorowi niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji; - Sprawdzenie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót (inwestycji) i odbiór tych robót; - Kompleksowa koordynacja robót; - Dostarczanie Inwestorowi niezbędnych danych dla celów planowania inwestycyjnego oraz akumulacji środków finansowych; - Przygotowanie materiałów dla Inwestora niezbędnych do sporządzenia sprawozdawczości inwestycyjnej (GUS); - Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego przy udziale Inwestora. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości odbioru, b) pełnienia nadzoru nad realizacją inwestycji oraz odbioru końcowego lub jej odpowiedniej części od wykonawcy, jak również przekazanie przedmiotu odbioru Inwestorowi, c) przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentów po wykonaniu zadań: - Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji; - Sporządzenie rozliczenia inwestycji w terminie zgodnym z obowiązującymi terminami prawnymi; - Przedkładanie Inwestorowi informacji pisemnych i ustnych o zaawansowaniu prac w zakresie rzeczowym i finansowym. Usługa nadzoru wykonywana będzie przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego oraz obejmować będzie uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych tego zadania w okresie trwania gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczącego zadania inwestycyjnego, nad którym Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski zawarty jest w dokumentacji technicznej (załączonej do niniejszej SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nadzór nad robotami budowlanymi pn.Zwiększenie dostępu do świadczeń zdrowotnych przez doposażenie i modernizację szpitalnego oddziału ratunkowego w PSZOZ Inowrocław w zakresie remontu i modernizacji podjazdu do SOR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. FLORIN K.K. Świgoń, ul. Królowej Jadwigi 23, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.