Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Wronki: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
Numer ogłoszenia: 12884 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Chojnie , Chojno 41A, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2547179, faks 067 2547179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Część 1: sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych Część 2: sprzedaż i dostawa pieczywa i nabiału Część 3: sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin wieprzowych Część 4: sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin drobiowych Część 5: sprzedaż i dostawa artykułów chemicznych i środków czystości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach odpowiednich ustaw, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), szczegółowy kosztorys ofertowy wg, załączonej kalkulacji. -umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], -oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy [na formularzu ofertowym],.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wokiss.pl/szamotulyp/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, Chojno 41A, 64-510 Wronki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, Chojno 41A, 64-510 Wronki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów spożywczych tj. np. mąka, cukier, konserwy, olej, warzywa i inne, przez okres 12 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż i dostawa pieczywa i nabiału.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy pieczywa (bułki, chleb, ciastka itd) i nabiału (mleko, sery itd.) przez okres 12 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin wieprzowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mięsa i wędlin wieprzowych przez okres 12 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin drobiowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych przez okres 12 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzedaż i dostawa artykułów chemicznych i środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów chemicznych i środków czystości niezbędnych dla utrzymania w czystości pomieszczeń Domu oraz dla codziennej higieny mieszkańców Domu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2025 roku
- Całoroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartosław w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: pieczywo i wyroby ciastkarskie; warzywa owoce i jaja; mrożonki; mięso i wędliny dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu na 2025 rok
- Dostawa produktów żywnościowych do kuchni przedszkola i szkoły podstawowej w Wojkowicach.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie w roku 2025 - warzywa, owoce, kiszonki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.