eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY BUSKO-ZDRÓJZADANIE NR 1PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 000405T SZANIEC - MIKUŁOWICE. ZADANIE NR 2PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 000416T BUDZYŃ - RÓWNINY. ZADANIE NR 3PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ZWIERZYNIEC - WYMYSŁÓW. ZADANIE NR 4PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W M. SKOTNIKI MAŁE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-20

Busko-Zdrój: PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY BUSKO-ZDRÓJ: ZADANIE NR 1: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 000405T SZANIEC - MIKUŁOWICE. ZADANIE NR 2: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 000416T BUDZYŃ - RÓWNINY. ZADANIE NR 3: PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ZWIERZYNIEC - WYMYSŁÓW. ZADANIE NR 4: PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W M. SKOTNIKI MAŁE
Numer ogłoszenia: 128853 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY BUSKO-ZDRÓJ: ZADANIE NR 1: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 000405T SZANIEC - MIKUŁOWICE. ZADANIE NR 2: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 000416T BUDZYŃ - RÓWNINY. ZADANIE NR 3: PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ZWIERZYNIEC - WYMYSŁÓW. ZADANIE NR 4: PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W M. SKOTNIKI MAŁE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. Przebudowie drogi gminnej nr 000405t Szaniec - Mikułowice gmina Busko-Zdrój a w tym: 1. wykonanie robót ziemnych 2. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 15 cm, 3. wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 244,0 m, szer. 3,50 m i pow. 880,0 m2 4. wykonanie odwodnienia (przebudowa przepustów, podczyszczenie rowów odwadniających), 5. wykonanie robót wykończeniowych 6. karczowanie krzaków w ilości 0,01 ha 2. Przebudowie drogi gminnej nr 000416T Budzyń - Równiny gmina Busko-Zdrój a w tym: 1. wykonanie robót ziemnych 2. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 5, 10 i 15 cm, 3. wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 550,0 m, szer. 4,0 m i pow. 2.210,0 m2 4. wykonanie odwodnienia (przebudowa przepustów, podczyszczenie rowów odwadniających), 5. wykonanie robót wykończeniowych 6. karczowanie krzaków w ilości 0,002 ha 3. Przebudowie drogi wewnętrznej Zwierzyniec - Wymysłów gmina Busko-Zdrój, a w tym: 1. wykonanie robót ziemnych 2. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 15 cm, 3. wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 630,0 m, szer. 4,0 m i pow. 2.590,0 m2 4. wykonanie robót wykończeniowych 5. wykonanie oznakowania pionowego 6. karczowanie krzaków w ilości 0,004 ha 4. Przebudowie drogi wewnętrznej w m. Skotniki Małe gmina Busko-Zdrój, a w tym: 1. wykonanie robót ziemnych 2. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 15 cm, 3. wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 380,0 m, szer. 3,0 - 3,5 m i pow. 1.290,0 m2 4. wykonanie odwodnienia (przebudowa przepustów, podczyszczenie rowów odwadniających), 5. wykonanie robót wykończeniowych 6. regulacja studni dla urządzeń podziemnych 7. karczowanie krzaków w ilości 0,001 ha Szczegółowy zakres robót określają: a) przedmiary robót - załącznik Nr 2 do SIWZ; b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ; c) wzór umowy - załącznik Nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót podobnych do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, podmiotu zlecającego, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za roboty podobne uznaje się roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi w zakresie: 1. wykonanie robót ziemnych 2. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 3. wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że przy realizacji będzie dysponował: a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz cenowy, przygotowany na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonany metodą uproszczoną z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 2 do SIWZ 3. Potwierdzenie wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy). 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności; b) wystąpią roboty dodatkowe; c) wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej (np. odsłonięcia archeologiczne); d) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania (np.: zmieniające pozwolenie na budowę); e) wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych, których nie można uzyskać od innych producentów (dostawców); 4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji; b) wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót. 5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach: a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w kosztorysie ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót; b) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji. 6. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeśli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć chwili zawierania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 36 D.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.