Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Wrocław: Zakup i dostawa mebli do nowego budynku Przedszkola Nr 29 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6 we Wrocławiu przy ul. Kurpiów
częśc nr 1- Zakup i dostawa mebli przedszkolnych
część nr 2- Zakup i dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 128856 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 6, ul. K. I. Gałczyńskiego 8, 52-214 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 368 12 60, fax 0-71 368 12 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole-29.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli do nowego budynku Przedszkola Nr 29 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6 we Wrocławiu przy ul. Kurpiów częśc nr 1- Zakup i dostawa mebli przedszkolnych część nr 2- Zakup i dostawa mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mebli do nowego budynku Przedszkola Nr 29 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6 we Wrocławiu przy ul. Kurpiów częśc nr 1- Zakup i dostawa mebli przedszkolnych część nr 2- Zakup i dostawa mebli biurowych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy wykaz mebli
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.15.20.00 - Meble przedszkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.10.00 - Meble przedszkolne Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy(art.22 pzp): -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ponadto: - dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tzn: Wykonawca przedstawi wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonanych przez nich czynności. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od daty odbioru końcowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniej-szej SIWZ, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą dokumenty wymienione w załączonym ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wyko-nawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole-29.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 6 ul. K.I. Gałczyńskiego 8; 52-214 Wrocław pokój nr 220 I piętro p. Dorota Golisz w godz. 9.00 - 14.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 6 ul. K.I. Gałczyńskiego 8; 52-214 Wrocław pokój nr 220 I piętro p. Dorota Golisz w godz. 9.00 - 14.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa mebli przedszkolnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz mebli przedszkolnych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa mebli biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz mebli biurowych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Modernizacja przedszkola przy ZSP nr 2 - Aktywny Maluch
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.