eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyrzyceNa przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Uczestników dwóch projektów Programu operacyjnego Kapitał Ludzki

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Pyrzyce: Na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Uczestników dwóch projektów Programu operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 128900 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40240 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach, ul. Dworcowa 23, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5700132, faks 91 5701066.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Uczestników dwóch projektów Programu operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących szkoleń zawodowych: Część I Opiekun dzieci i osób starszych. Liczba godzin szkolenia - 200. Liczba Uczestników - 9. Treść szkolenia: podstawy pedagogiki opiekuńczo wychowawczej, psychologia wieku niemowlęcego, dziecięcego, dorosłego, pierwsza pomoc, edukacja przez zabawę, zdrowe żywienie i higiena osób. Część II Technolog robót wykończeniowych. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 8. Treść szkolenia: teoria robót wykończeniowych - 50 godzin, praktyka - 100 godzin. Część III Sprzedawca z profesjonalna obsługą klienta. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 5. Treść szkolenia: zasady obsługi klienta, obsługa kas fiskalnych, fakturowanie. Część IV Kelner - barman. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 6. Treść szkolenia: elementy etyki zawodowej, podstawy żywienia człowieka, savoir vivre, techniki ozdabiania potraw. Część V Magazynier z obsługą wózków widłowych. Liczba godzin szkolenia - 130. Liczba Uczestników - 5. Treść szkolenia: teoria (kasa fiskalna, obsługa magazynu i wózków, minimum sanitarne (w tym badania) - 88 godzin, praktyka - 42 godziny. Część VI Asystent/ka szefa z elementami kadr i płac. Liczba godzin szkolenia - 180. Liczba Uczestników - 12. Treść szkolenia: zagadnienia prawne związane z praca asystenta/ki, elementy kadr i płac, podstawy języka angielskiego - 60 godzin, umiejętności interpersonalne w pracy biurowej. Część VII Pracownik gospodarczy + osoba sprzątająca. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 8. Treść szkolenia: uprawa i pielęgnowanie terenów zielonych, środki chemiczne i ich odpowiedni dobór. Część VIII Pracownik przemysłu spożywczego - sprzedawca. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 8. Treść szkolenia: organizacja i higiena pracy, zapoznanie się z produkcją i maszynami, gospodarka magazynowa, obsługa kasy fiskalnej i komputera, etyka zawodu. Część IX Kurs spawalniczy indywidualny. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 6. Treść szkolenia: obsługa urządzeń spawalniczych. Część X Pracownik biurowy z elementami obsługi archiwum. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 10. Treść szkolenia: zagadnienia prawne związane z pracą administracyjno biurową, profesjonalna obsługa komputera, umiejętności interpersonalne w pracy biurowej, zasady obsługi archiwum. Część XI Opiekun dzieci. Liczba godzin szkolenia - 200. Liczba Uczestników - 6. Treść szkolenia: pierwsza pomoc przedmedyczna, podstawy pielęgnacji dzieci, zabawy ogólnorozwojowe, podstawy psychologii dzieci. Część XII Opiekun osób zależnych - pokojowa. Liczba godzin szkolenia - 200. Liczba Uczestników - 6. Treść szkolenia: pierwsza pomoc przedmedyczna, pielęgnacja i higiena osób starszych, etyka zawodowa, elementy rehabilitacji. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie: - wyposażyć Uczestników w materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do każdych zajęć, - zapewnić kadrę posiadającą wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tożsame z przedmiotem zamówienia, - oznaczyć sale szkoleniowe oraz dokumenty związane z realizacją zamówienia w sposób zgodny z dokumentem: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnym na stronie www.efs.gov.pl, - sporządzić imienną i oznaczoną zgodnie z wytycznymi listę obecności na każdych zajęciach, - prowadzić dziennik zajęć, - przeprowadzić egzamin końcowy, sprawdzający poziom zdobytej wiedzy i umiejętności, - dokonać ewaluacji szkoleń/warsztatów w zakresie zdobycia przez uczestników i uczestniczki oczekiwanych kwalifikacji i umiejętności, - przedstawić Zamawiającemu listy obecności, dzienniki zajęć oraz raporty końcowe, potwierdzające osiągnięcie zakładanych wskaźników, - współpracować z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, - wydać każdemu z uczestników i uczestniczek kończącemu szkolenie imienny certyfikat, a po ukończeniu warsztatów zaświadczenie, potwierdzające zdobycie kwalifikacji i umiejętności zgodne z rozporządzeniem MEN, - zapewnić realizację zamówienia na wysokim poziomie, umożliwiającym zdobycie kwalifikacje i praktycznych umiejętności, - zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym, w tym informować Zamawiającego na bieżąco o harmonogramie zajęć oraz umożliwić mu przeprowadzenie ewentualnych wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia, - zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie w sytuacjach gdzie w tabeli powyżej jest wymagane: - zapewnić salę szkoleniową lub pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i wyposażenie do przeprowadzenia kursu, zlokalizowaną na terenie miasta Pyrzyce, - zapewnić catering podczas realizacji kursu, tj.: a)bufet kawowy: co najmniej kawa/herbata oraz min. 15 dag różnych ciastek na 1 osobę (mieszanka deserowa - delicje, wafelki, ciastka kruche) dostępne podczas każdej z przerw, ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę, 1 x 0,33 l wody mineralnej gazowanej - 1 osobę, cukier podany w cukiernicy, mleko płynne 2%, cytryny. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia, b)jeden ciepły posiłek (obiad gramatura min. 500 g). w postaci zestaw: ziemniaki/frytki, mięso/ryba, surówka naprzemiennie z zupą z mięsną wkładką, o kaloryczności i gramaturze odpowiedniej dla osób dorosłych biorących udział w szkoleniach realizowanych w ramach projektu. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Dodatkowe informacje dotyczące zajęć: - łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin szkoleniowych, - 1 godzina szkoleniowa odpowiada 1 godzinie lekcyjnej, tj. 45 minut. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe uczestników i uczestniczek tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. Po stronie Zamawiającego leży: - rekrutacja Uczestników, - przekazanie ich listy Wykonawcy, - przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatów, - odbiór prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Opiekun dzieci i osób starszych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Marzena Usarek, Aleja Zwycięstwa 36/108, 81-416 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Technolog robót wykończeniowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa Reklamy Szkoleń, ul. Dworcowa 16/6, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29772,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzedawca z profesjonalna obsługą klienta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia i Rozwoju Kadr DENAR, ul. Jagiellońska 95/5, 85-027 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11245,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11245,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Kelner - barman

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERFOLG Consulting M. Nisiewicz, ul. Mieszka I 46/1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Magazynier z obsługą wózków widłowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H-U JAR-MAR Centrum Kształcenia Wiedza dla wszystkich, ul. Broniewskiego 16, 74-300 Myślibórz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12471,80

  • Oferta z najniższą ceną: 12471,80 / Oferta z najwyższą ceną: 14527,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Asystent/ka szefa z elementami kadr i płac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacyjne OMNIBUS T. Wasiłek, ul. Bolesława chrobrego 8a/23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pracownik gospodarczy + osoba sprzątająca

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Marzena Usarek, Aleja Zwycięstwa 36/108, 81-416 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pracownik przemysłu spożywczego - sprzedawca

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia i Rozwoju Kadr DENAR, ul. Jagiellońska 95/5, 85-027 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12392,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Kurs spawalniczy indywidualny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WZDZ, ul. Sikorskiego 95, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17240,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pracownik biurowy z elementami obsługi archiwum

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Rachunkowe CONSTANS Danuta Matyjasik, ul. Żwirki i Wigury 3, 74-200 Pyrzyce, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Opiekun dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K Ośrodek Kursów, ul. Bukowa 11/3, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Opiekun osób zależnych - pokojowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OK Ośrodek Kursów, ul. Bukowa 11/3, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.