eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockWywóz i utylizację specyficznych odpadów medycznych , w tym tkanki ludzkiej z Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Otwock: Wywóz i utylizację specyficznych odpadów medycznych , w tym tkanki ludzkiej z Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku
Numer ogłoszenia: 128901 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku , ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793876, 0227795041 w. 225, faks 022 7793602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-otwock.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i utylizację specyficznych odpadów medycznych , w tym tkanki ludzkiej z Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o kodzie CPV: 90.52.00.00 - 8 (usługi w zakresie: odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych) Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz, transport i utylizację odpadów medycznych: specyficznych poszpitalnych o kodzie 18-01-02, części ciała i tkanki ludzkiej o kodzie 18-001 z obiektów wchodzących w skład ZP ZOZ Otwock. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do niniejszej SIWZ Wykonawca powinien dysponować zakładem utylizacji odpadów medycznych (spalarnia), o wydajności zapewniającej unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiającego, w ilościach i w terminie określonych w SIWZ. Wykonawca powinien dysponować również specjalistycznymi środkami transportu, o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego w ilościach i terminie określonych w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 W niniejszym postępowaniu Zamawiający , zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne wniesienia wadium. Wysokość wadium w wysokości: 5 300 PLN Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą. Gwarancje i poręczenia winny zostać złożone Zamawiającemu wyłącznie w formie dokumentu oryginalnego.Wadium wnoszonego w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z poźn. zm.), Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.Ocena spełnienia w. wym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia< w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w. wym. warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustwy Pzp zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia (złożenia) oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu, albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego dokumenty lub oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełniane przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1 Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Pzp. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. nr 3 do SIWZ; Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna, zaleca się załączenie umowy Spółki z zakresem reprezentacji. b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. e) Aktualną decyzję zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, tj. odbiór, transport i unieszkodliwianie: odpadów specyficznych poszpitalnych (kod 18-01-03), tkanki ludzkiej (kod 18-01-02), wydana przez właściwy organ administracyjny, na terenie, którego jest prowadzona działalność. Decyzja musi być aktualna przez cały okres trwania zamówienia. W sytuacji, gdy traci ona ważność w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu - bez wezwania - nową , aktualną decyzję pod groźbą odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga: a) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że te usługi zostały wykonane należycie -wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca dołączy do oferty min. 1 dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie, na przedmiot zamówienia, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom określonym w SIWZ b) Informacji dotyczących przeznaczonych do wykonania zamówienia posiadanych urządzeń i ich wydajności (zawierających m.in. typ, wydajność, sposób utylizacji odpadów). c) Listy posiadanych pojazdów specjalistycznych, przeznaczonych do wykonania zamówienia i ich ładowność (zawierająca m.in. markę, typ: np. chłodnia, izoterma, ładowność, nr rejestracyjny). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga: a) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy podaną kwotą (liczba w PLN) - nie mniejszą niż 50 % łącznej wartości brutto przedmiotu zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a) Potwierdzenie wniesienia wadium. b) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-otwock.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZP ZOZ Otwock, 05-400 Otwock, ul. Batorego 44, Dział Zamówien Publicznych. p. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrekcji ZPZOZ w Otwocku, ul. Batorego 44 , w terminie do dnia 17 sierpnia 2009 r. do godz. 12:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.