To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Poznań: Remont pomieszczeń znajdujących się w siedzibie
Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu mieszczących się na piętrze XI w budynku znajdującym się
w Poznaniu przy ulicy Dąbrowskiego 79 - etap II, w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Remont pomieszczeń
siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu mieszczących się na piętrach XI, XII i XIII w
budynku znajdującym się w Poznaniu przy ulicy Dąbrowskiego 79.
Numer ogłoszenia: 128903 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121314 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 639 64 00, faks 61 639 64 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu mieszczących się na piętrze XI w budynku znajdującym się w Poznaniu przy ulicy Dąbrowskiego 79 - etap II, w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Remont pomieszczeń siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu mieszczących się na piętrach XI, XII i XIII w budynku znajdującym się w Poznaniu przy ulicy Dąbrowskiego 79..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu mieszczących się na piętrze XI w budynku znajdującym się w Poznaniu przy ulicy Dąbrowskiego 79 - etap II, w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Remont pomieszczeń siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu mieszczących się na piętrach XI, XII i XIII w budynku znajdującym się w Poznaniu przy ulicy Dąbrowskiego 79. 2. Roboty muszą być wykonane zgodne z : a) wykazem prac etapu II - załącznik nr 9 do SIWZ. b) projektem wykonawczym - załącznik nr 10 do SIWZ, c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, d) przedmiarem robót etap II - załącznik nr 12 do SIWZ, 3. Znak sprawy nadany przez zamawiającego: WOP.261.4.2016.DU.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane, wskazane w dokumentach, o których mowa w ust. 2 niniejszego punktu, niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ oraz dokumentach załączonych do niej uważa się za wiążące. Wchodzące w skład dokumentacji projektowej dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym, podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu jest zawsze projekt wykonawczy. Przedmiar robót należy traktować pomocniczo i nie stanowi on podstawy do określenia ceny oferty. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Kalkulację ceny ryczałtowej należy przygotować w oparciu o dokumentację projektową wykonawczą i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Prowadzone prace remontowe nie mogą zakłócić normalnego funkcjonowania Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu i wszystkich instytucji znajdujących się w budynku przy ulicy Dąbrowskiego 79 w Poznaniu. W związku z powyższym wszelkie prace hałaśliwe, uciążliwe oraz utrudniające jego funkcjonowanie winny być wykonywane po godzinach urzędowania Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu, tj. po godzinie 16.30. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały i osprzęt. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Zaoferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu ofertowym. Warunki gwarancji opisane są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie zaproponowanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Tam, gdzie na rysunkach w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, projekcie wykonawczym lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) osprzętu, urządzeń, materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1- 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie osprzętu, urządzeń, materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych niegorszych od założonych w ww. dokumentach i zostaną zaakceptowane przez nadzór autorski i Zamawiającego. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji zamiennych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą i tworzących docelowy obiekt budowlany. Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentów i obliczeń potwierdzających, że dobrany osprzęt, urządzenia, rozwiązania, materiały, połączenia różnych technologii i robót różnych branż spełnią wymagania podstawowe, takie jak: a)bezpieczeństwo konstrukcji, b) bezpieczeństwo pożarowe, c) bezpieczeństwo użytkowania, d) odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochrony środowiska, e) ochrony przed hałasem i drganiami, f) oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej. Uwaga: W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi załączyć do oferty specyfikację oferowanych robót, technologii, materiałów, urządzeń i osprzętu, zgodnie z załącznikiem nr 8 do oferty, z wyszczególnieniem elementów (robót, technologii, materiałów, urządzeń i osprzętu) innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach, wyraźnie wskazując różnice, które powinny być jednoznacznie zaznaczone na egzemplarzu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (np. przez pogrubienie lub podkreślenie propozycji równoważnych). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę, że oferowane roboty, technologie, materiały, urządzenia, instalacje i osprzęt nie są równoważne w stosunku do wymaganych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artur Przybylski ART BUD Roboty Ogólnobudowlane Nowoczesne Aranżacje Wnętrz, pl. Ludwika Waryńskiego 8 lok. 3, 60-579 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 546656,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 501943,61
Oferta z najniższą ceną: 501943,61 / Oferta z najwyższą ceną: 699832,52
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.