Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Warszawa: Dostawa środków pracy biurowej - materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego na 2009 rok
Numer ogłoszenia: 12890 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków pracy biurowej - materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego na 2009 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków pracy biurowej: materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie do 31.12.2009 r. Załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ zawierają wykaz materiałów oraz przewidywane ilości. Szacunkowe ilości materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości materiałów mogą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach podanych w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, które musi być załączone do oferty. Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 3.1.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, 3.2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4.W przypadku oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych lub konsorcjum), Zamawiający dokonując oceny, czy podmioty te spełniają wymagania określone w specyfikacji, uwzględni łączne uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał Techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową wszystkich członków konsorcjum. 5.Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 3 i 4 zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w niniejszej specyfikacji , z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy. 7.W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić tabelę w druku oferty. Za działania Podwykonawców, w ramach realizacji zlecenia, pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego ponosi Wykonawca..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych Zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 1.2. Wymagane oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust 1. Ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do specyfikacji. Oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 1.3. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego dla materiałów eksploatacyjnych równoważnych - część II, do oferty na podstawie art.25 ust.1 pkt 2, należy dołączyć (tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty z materiałami równoważnymi): a)wykaz materiałów równoważnych z podaniem nazwy ich producenta, numerem katalogowym (symbolem) oraz podaniem ich wydajności : na podstawie norm ISO lub równoważnych (dotyczy tuszy i tonerów) lub podanie minimalnej wydajności przy standardowym zadruku na podstawie danych producenta (dotyczy pozostałych materiałów eksploatacyjnych) - poprzez wypełnienie odpowiednich rubryk w formularzu cenowym do oferty cz.II , bądź sporządzenie oddzielnego dokumentu zachowując wzór Zamawiającego, b)na potwierdzenie podanej przez Wykonawcę wydajności tuszy i tonerów równoważnych , należy dołączyć aktualny certyfikat, zaświadczenie, bądź kserokopię z wyników testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu norm ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 24712 lub ISO/IEC 24711, lub ISO/IEC 19798 lub innej normy równoważnej - na każdy tusz i toner równoważny przedstawiony w ofercie, c)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (certyfikaty) potwierdzające, że proces produkcji zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną przy zastosowaniu technologii opartej na normie ISO 14001 lub równoważnej, którymi powinien legitymować się producent proponowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. 1.4. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego dla materiałów biurowych - część I poz. 123 - papier do drukarek laserowych klasy A, do oferty należy dołączyć pełną specyfikację techniczną zaoferowanego papieru. Dokumenty wymienione w pkt 1.3.lit. a), b), c) i w pkt 1.4 muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 1.5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1.1 niniejszego rozdziału: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się i zamówienie, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 Ustawy. 1.6.Dokumenty, o których mowa w ust. 1.5 lit. a i c niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1.5 lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1.5. niniejszego rozdziału, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 1.5. niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Transportowy Dozór Techniczny ul. Chałubińskiego 8, pok.64 - osobiście, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa - adres wysyłkowy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Transportowy Dozór Techniczny ul. Chałubińskiego 8, pok.64 - osobiście lub przesyłką kurierską, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa - pocztą.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych - 268 pozycji, w tym papier do drukarek laserowych klasy A, poz. 123 - wymagana jest pełna specyfikacja techniczna papieru..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych - 268 pozycji, w tym papier do drukarek laserowych klasy A, poz. 123 - wymagana jest pełna specyfikacja techniczna papieru. Wszystkie dostarczane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - 69 pozycji - tusze, tonery do urządzeń drukujących takich jak drukarki, kserokopiarki i faksy. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w fabrycznie oznakowanych opakowaniach, umożliwiających identyfikację, z oznaczeniem producenta, wraz z symbolem artykułu eksploatacyjnego, kartonowe opakowania zewnętrzne zawierające kilka sztuk - z logo i nazwą producenta, opisem zawartości i oznaczone numerem katalogowym produktu (symbolem); pojedyncze pakowane hermetycznie , uniemożliwiając kontakt produktu z atmosferą. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. Wymogi jakościowe dotyczące materiałów eksploatacyjnych: a)Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe i oryginalne. b)Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych. c)Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie - artykuły bez śladów używania i uszkodzenia, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, gatunku I-go, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierepredukowane i nierefabrykowane, do których produkcji zostały wykorzystane wyłącznie elementy/półfabrykaty w 100% nowe, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w części ani w całości w skład innych artykułów. d)Pod pojęciem oryginalne Zamawiający rozumie - artykuły eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia, dla którego są dedykowane i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, nie będące naśladownictwem lub przeróbką i nie fałszowane. e)Pod pojęciem równoważne Zamawiający rozumie artykuły fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych. Żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, reprodukowane czy też prefabrykowane, muszą pochodzić z bieżącej produkcji, a ich zastosowanie nie może spowodować uszkodzenia sprzętu lub pogorszenia jakości jego pracy lub jakości wydruku. Za materiały równoważne Zamawiający uzna tylko takie produkty, które: nie powodują uszkodzeń sprzętu lub pogorszenia jakości jego pracy bądź jakości wydruku, są wytwarzane w systemie zarządzania jakością ISO 9001 (lub równoważnymi) - co winno być potwierdzone dołączonymi do oferty stosownymi dokumentami, są wytwarzane przy zastosowaniu technologii opartej na normie ISO 1400 ( lub równoważnymi), ich wydajność jest nie mniejsza (co oznacza, iż co najmniej równa lub większa), niż materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, produkowanych przez producenta sprzętu (podanych na opakowaniach produktu lub na stronie internetowej producenta), wydajność równoważnych tuszy i tonerów została przebadana zgodnie z normami do mierzenia wydajności tuszy i tonerów zatwierdzonymi przez Organizację ISO (Internetional Organization for Standardization), które pozwalają porównać tusze i tonery różnych firm w stosunku do produktów oryginalnych, a mianowicie normą: - ISO/IEC 19752 - stosowaną do określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, - ISO/IEC 24712 i ISO/IEC 24711 - stosowane do określania wydajności wkładów do drukarek atramentowych, - ISO/IEC 19798 - stosowana do określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wydajności zaoferowanych tuszy i tonerów równoważnych poprzez dołączenie do oferty certyfikatów, zaświadczeń, bądź kserokopii protokołu z wynikami testów wydajnościowych - przeprowadzonych według standardu jednej z w/w norm ISO/IEC - na każdą pozycję oferowanego równoważnego tuszu lub tonera, Wykonawca składający ofertę na artykuły równoważne zobowiązany jest przedstawić wykaz materiałów równoważnych z podaniem nazwy ich producenta, numerem katalogowym (symbolem) oraz podanie ich wydajności - poprzez wypełnienie odpowiednich rubryk w formularzach cenowych lub sporządzając oddzielny dokument z zachowaniem wzoru Zamawiającego. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Ewentualne naprawy sprzętu wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych pokryje Wykonawca na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub wkładu drukującego. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.