eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńNasadzenia zastępcze drzew oraz ich pielęgnację przez okres nie mniejszy niż 3 lata na terenach należących do Gminy Miasta Toruń.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-24

Ogłoszenie nr 12893 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Toruń: Nasadzenia zastępcze drzew oraz ich pielęgnację przez okres nie mniejszy niż 3 lata na terenach należących do Gminy Miasta Toruń.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343847-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, krajowy numer identyfikacyjny 59690300000, ul. ul. Wały gen. Sikorskiego  8, 87100   Toruń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 118 713, faks 566 118 622, e-mail bzp@um.torun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nasadzenia zastępcze drzew oraz ich pielęgnację przez okres nie mniejszy niż 3 lata na terenach należących do Gminy Miasta Toruń.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

173/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nasadzeń zastępczych drzew oraz ich pielęgnacji przez okres nie mniejszy niż 3 lata na terenach należącym do Gminy Miasta Toruń obejmujących ETAP I, zgodnie z następującymi decyzjami: 1) Decyzja ŚG-III.7120.1.31.2016 z dnia.30.05.2016 r. - 50 szt. lipy drobnolistnej o minimalnym odwodzie pnia 15 cm oraz 32 szt. świerka białego lub srebrnego lub pospolitego o obwodzie pnia min. 15 cm - wycinka w związku z budową infrastruktury sportowej przy ul. Chrzanowskiego ( Os. Pancernych ) nasadzenia w tej samej lokalizacji , 2) Decyzja ŚG-III.7120.1.57.2016 z dnia 26.07.2016 r. - 3 szt. świerka serbskiego o minimalnym odwodzie pnia 10 cm wycinka w związku z budową infrastruktury sportowej przy ul. Rudackiej 26-32 ( SP Nr 17 ) nasadzenia w tej samej lokalizacji, 3) Decyzja ŚG-III.7120.1.42.2016 z dnia 30.06.2016 r. - 10 szt. żywotnika zachodniego o minimalnej wysokości 100-120 cm - wycinka w związku z budową infrastruktury sportowej przy ul. Batorego 39 B oraz 43/49 ( VIII LO ) nasadzenia w tej samej lokalizacji, a także : 20 szt. żywotnika zachodniego o minimalnej wysokości 100-120 cm , 4 szt. świerka serbskiego, 3 szt. akacji kulistej o minimalnym odwodzie pnia 15 cm na terenie CAMPINGU "TRAMP" ul. Kujawska 14, 4) Decyzja ŚG-III.7120.1.75.2016 z dnia 07.09.2016 r. - 12 szt. lipy drobnolistnej o minimalnym odwodzie pnia 15 cm - wycinka drzew uszkadzanie ogrodzenia przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 43/45 ( PM Nr 3) nasadzenia wniosek z budżetu partycypacyjnego na terenie ulicy Lelewela. 1.1.2. Podstawę realizacji przedmiotu zamówienia stanowią Decyzje Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego o zezwoleniu na usunięcie drzew wymienione w § 1 ust. 1- 4 wzoru umowy wraz z załącznikami do niniejszych decyzji (plany sytuacyjne ), stanowiące załączniki nr 1 -4 do wzoru umowy. 1.1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) wykonanie nasadzeń łącznie 134 szt. drzew wymienionych w § 1 ust. pkt 1-4 ) wzoru umowy ( zgodnie z wymaganiami jakościowymi i założeniami do realizacji ), 2) pielęgnację przez okres wynikający ze złożonej oferty (lecz nie mniej niż przez okres 3 lat ) posadzonych drzew, o których mowa w pkt 1) , w zakresie i terminach określonych w harmonogramie ( zgodnie z wymaganiami jakościowymi i założeniami do realizacji ), 3) przygotowanie protokołu posadzenia drzew wymienionych w pkt 1), w celu jego przedstawienia przez Zamawiającego Marszałkowi Województwa Kujawsko-Pomorskiego w celu przeprowadzenia kontroli (do protokołu należy załączyć: lokalizację (plan sytuacyjny , mapę) terenu na którym dokonano nasadzeń ze szczegółowym oznaczeniem usytuowania posadzonych drzew, wykaz gatunków posadzonych drzew wraz z podaniem terminu (daty) fizycznego dokonania tych nasadzeń, dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej lub papierowej). 1.1.4. Ogólne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia (wymagania jakościowe): 1) zasadzenie drzew w I wyborze, prawidłowo uformowanych z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany, wyprowadzonych zgodnie z zasadami sztuki szkółkarskiej, drzewa powinny być zdrowe i nieuszkodzone oraz posiadać następujące cechy : o podstawa korony drzew piennych powinna być uformowana na wysokości odpowiedniej dla danego gatunku i rozmiaru, o pączek szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany, o przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik , o równomiernie rozmieszczone pędy boczne korony drzewa, o blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte, o system korzeniowy z prawidłowo uformowaną bryłą korzeniową (zwartą i przerośniętą). 1.1.5. Założenia do realizacji w zakresie wykonania nasadzeń: - posadzenie drzew w dołach o średnicy 70 cm, z zastosowaniem agrożelu utrzymującego wilgoć , doły zaprawić substratem torfowym oraz ziemią urodzajną, - założenie drenu do podlewania dla drzew, - wymulczowanie wokół drzewa miski (średnica 80 cm) i ściółkowanie korą o grubości warstwy 15 cm . - dodatkowo każde drzewo liściaste zabezpieczyć 3 palikami z bocznym wiązaniem taśmą ogrodniczą paliki z drewna toczonego O 60 mm, długość dostosowana do wysokości drzewa lecz nie mniej niż 2 m, zaimpregnowane ciśnieniowo- kolor brązowy lub zielony, połączonymi poprzeczkami ( półwałkami), 1.1.6. Założenia w zakresie wykonania prac pielęgnacyjnych przez okres wskazany w formularzu ofertowym: - podlewanie według potrzeb zgodnie z zaproponowanym harmonogramem prac pielęgnacyjnych, lecz nie rzadziej niż 4 razy w każdym roku, a w okresach niskich opadów lub niekorzystnych temperatur wg uzasadnionych potrzeb , a także w terminie 3 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego ( brak wezwania Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku podlewania i nie powoduje zmniejszenia odpowiedzialności Wykonawcy) - nawożenie według potrzeb zgodnie z zaproponowanym harmonogramem prac pielęgnacyjnych, lecz co najmniej 2 razy w ciągu każdego roku; - uzupełniania ściółkowania korą, wg potrzeb, - poprawianie i odchwaszczanie misek, wg potrzeb, - prowadzenie zabiegów likwidujących oznaki chorobotwórcze; - inne czynności pielęgnacyjne zgodnie ze sztuką ogrodniczą; 1.1.7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z Decyzjami o zezwoleniu na usunięcie drzew, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt ) 1- 4 wzoru umowy, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki ogrodniczej, wymaganiami jakościowymi i założeniami do realizacji wskazanymi w § 1 ust. 4 - 6 wzoru umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest powiadomienie osoby wskazanej w § 2 ust 3 wzoru umowy o każdej czynności pielęgnacyjnej co najmniej na 2 dni robocze przed dniem ich wykonania. 1.1.8. Zgodnie z § 2 ust. 2 wzoru umowy powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie wykonania nasadzeń zastępczych, osobie trzeciej może nastąpić jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego. CZĘŚĆ 2 (etap 2): 1.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nasadzeń zastępczych drzew oraz ich pielęgnacji przez okres nie mniejszy niż 3 lata na terenach należącym do Gminy Miasta Toruń obejmujących ETAP II , zgodnie z następującą decyzją : 1) Decyzja ŚG-III.7120.1.18.2016 z dnia 28.04.2016 r. - łącznie 106 szt. drzew - w związku z rozbudową budynków Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szosa Chełmińskiej 220 natomiast nasadzenia zastępcze w obrębie Zespołu Staromiejskiego zgodne z projektem nasadzeń drzew na obszarze Starego Miasta ( opracowanie Polskiego Zrzeszenia Inżynierów i Techników Sanitarnych Oddział Toruń - wrzesień 2015 ) : o 2 szt. buk pospolity "Dawyck" w ul. Zaułek Prosowy o obwodzie pnia 25 cm na wysokości pnia 130 cm z zastosowaniem : kraty pod drzewo 1,2 x 1,2 m oraz ekranu przeciwkorzennego, systemu nawadniająco - napowietrzającego, niezbędne usunięcie kostki kamiennej oraz płyt chodnikowych ok. 2 x 1,4 m 2, o 8 szt. lipa drobnolistna "Greenspire" w ul. Św. Jakuba o obwodzie pnia 25 cm na wysokości pnia 130 cm z zastosowaniem : kraty pod drzewo śr. 190 cm oraz ekranu przeciwkorzennego, systemu nawadniająco - napowietrzającego, o 11 szt. grusza drobnokwiatowa "Chanticleer" " w ul. Poniatowskiego o obwodzie pnia 25 cm na wysokości pnia 130 cm z zastosowaniem : kraty pod drzewo 1,2 x 1,2 m oraz ekranu przeciwkorzennego, systemu nawadniająco - napowietrzającego, niezbędne usunięcie kostki kamiennej oraz płyt chodnikowych ok. 11 x 1,4 m 2, o 7 szt. lipa drobnolistna "Greenspire" w ul. RYNEK NOWOMIEJSKI o obwodzie pnia 25 cm na wysokości pnia 130 cm z zastosowaniem : kraty pod drzewo śr. 190 cm oraz ekranu przeciwkorzennego, systemu nawadniająco - napowietrzającego, niezbędne usunięcie kostki kamiennej ok. 7 x 3,5 m 2, o 11 szt. grab pospolity w ul. Wola Zamkowa o obwodzie pnia 25 cm na wysokości pnia 130 cm z zastosowaniem : ekranu przeciwkorzennego śr. 2,5 m , systemu nawadniająco - napowietrzającego, palikowania, oraz zgodnie ze wskazaniami lokalizacji poniżej : o 5 szt. sosna zwyczajna o minimalnym odwodzie pnia 10 cm jako uzupełnienie nasadzeń przy ul. Gościnnej/ Skierki , o 20 szt. świerk serbski o minimalnym odwodzie pnia 10 cm na terenie III LO ul. Raszei 1, niezbędne: przycięcie i uporządkowanie żywopłotu z ligustra o wys. 1 m wzdłuż ogrodzenia przy ul. Konstytucji 3 Maja o długości ok. 130 m, 20 szt. świerk serbski o minimalnym odwodzie pnia 10 cm na terenie Zespołu Szkół Nr 16, ul. Dziewulskiego 2, o 15 szt. robinia akacjowa o minimalnym odwodzie pnia 10 cm oraz 7 szt. jako kompozycja iglaków (świerk serbski, sosna czarna, jałowiec sabiński ) na terenie parkingu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Armii Ludowej niezbędne : usunięcie 0,5 m3 gruzu z nawierzchni oraz usuniecie 1 m2 ruderalnych zakrzaczeń. 1.2.2. Podstawę realizacji przedmiotu zamówienia stanowi Decyzja Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego o zezwoleniu na usunięcie drzew wymienione w § 1 ust. 1 wzoru umowy wraz z załącznikami do niniejszej decyzji (plany sytuacyjne ), stanowiące załącznik nr 1 do wzoru umowy. 1.2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) wykonanie nasadzeń łącznie 106 szt. drzew wymienionych w § 1 ust. 1 pkt) 1-8 wzoru umowy (zgodnie z wymaganiami jakościowymi i założeniami do realizacji), 2) pielęgnację przez okres wynikający z formularza oferty (lecz nie mniej niż przez okres 3 lat ) posadzonych drzew, o których mowa w § 1 pkt 1 wzoru umowy, w zakresie i terminach określonych w harmonogramie (zgodnie z wymaganiami jakościowymi i założeniami do realizacji) , 3) przygotowanie protokołu posadzenia drzew wymienionych w § 1 pkt 1 wzoru umowy, w celu jego przedstawienia przez Zamawiającego Marszałkowi Województwa Kujawsko - Pomorskiego w celu przeprowadzenia kontroli (do protokołu należy załączyć: lokalizację (plan sytuacyjny , mapę) terenu na którym dokonano nasadzeń ze szczegółowym oznaczeniem usytuowania posadzonych drzew, wykaz gatunków posadzonych drzew wraz z podaniem terminu (daty) fizycznego dokonania tych nasadzeń, dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej lub papierowej). 1.2.4. Ogólne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia (wymagania jakościowe): 1) zasadzenie drzew w I wyborze, prawidłowo uformowanych z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany, wyprowadzonych zgodnie z zasadami sztuki szkółkarskiej, drzewa powinny być zdrowe i nieuszkodzone oraz posiadać następujące cechy : o podstawa korony drzew piennych powinna być uformowana na wysokości odpowiedniej dla danego gatunku i rozmiaru, o pączek szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany, o przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik , o równomiernie rozmieszczone pędy boczne korony drzewa, o blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte, o system korzeniowy z prawidłowo uformowaną bryłą korzeniową (zwartą i przerośniętą). 1.2.5. Założenia do realizacji w zakresie wykonania nasadzeń: - posadzenie drzew w dołach o średnicy 70 cm, z zastosowaniem agrożelu utrzymującego wilgoć , doły zaprawić substratem torfowym oraz ziemią urodzajną, - założenie drenu do podlewania dla drzew, - wymulczowanie wokół drzewa miski (średnica 80 cm) i ściółkowanie korą o grubości warstwy 15 cm . - dodatkowo każde drzewo liściaste zabezpieczyć 3 palikami z bocznym wiązaniem taśmą ogrodniczą paliki z drewna toczonego O 60 mm, długość dostosowana do wysokości drzewa lecz nie mniej niż 2 m, zaimpregnowane ciśnieniowo- kolor brązowy lub zielony, połączonymi poprzeczkami ( półwałkami), 1.2.6. Założenia w zakresie wykonania prac pielęgnacyjnych przez okres wskazany w formularzu ofertowym: - podlewanie według potrzeb zgodnie z zaproponowanym harmonogramem prac pielęgnacyjnych, lecz nie rzadziej niż 4 razy w każdym roku, a w okresach niskich opadów lub niekorzystnych temperatur wg uzasadnionych potrzeb , a także w terminie 3 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego ( brak wezwania Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku podlewania i nie powoduje zmniejszenia odpowiedzialności Wykonawcy) - nawożenie według potrzeb zgodnie z zaproponowanym harmonogramem prac pielęgnacyjnych, lecz co najmniej niż 2 razy w ciągu każdego roku; - uzupełniania ściółkowania korą, wg potrzeb, - poprawianie i odchwaszczanie misek, wg potrzeb, - prowadzenie zabiegów likwidujących oznaki chorobotwórcze; - inne czynności pielęgnacyjne zgodnie ze sztuką ogrodniczą; 1.2.7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z Decyzją o zezwoleniu na usunięcie drzew, o których mowa w § 1 ust. 1 wzoru umowy, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki ogrodniczej, wymaganiami jakościowymi i założeniami do realizacji wskazanymi w § 1 ust. 4-6 wzoru umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest powiadomienie osoby wskazanej w § 2 ust 3 wzoru umowy o każdej czynności pielęgnacyjnej co najmniej na 2 dni robocze przed dniem ich wykonania. 1.2.8. Zgodnie z § 2 ust. 2 wzoru umowy powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie wykonania nasadzeń zastępczych, osobie trzeciej może nastąpić jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77211600-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nasadzeń zastępczych drzew oraz ich pielęgnacji przez okres nie mniejszy niż 3 lata na terenach należącym do Gminy Miasta Toruń obejmujących ETAP I.1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23148.15
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek, ,  dorotadembek3@wp.pl,  ul. Wybickiego 9/1,  87-100,  Toruń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25550.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108229.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nasadzeń zastępczych drzew oraz ich pielęgnacji przez okres nie mniejszy niż 3 lata na terenach należącym do Gminy Miasta Toruń obejmujących ETAP II.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT75370.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca ,  ,  ul. Baśniowa 1, Dobrzyca,,  64-930,  Szydłowo,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 224829.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.