To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-03
Kraków: Sukcesywna dostawa środków czystości w zakresie siedmiu pakietów asortymentowych
Numer ogłoszenia: 128946 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83296 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości w zakresie siedmiu pakietów asortymentowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mydła, proszku do prania, środków do konserwacji podłóg, płynów do mycia naczyń, środków do konserwacji mebli, płynów i tabletek do zmywarek, ręczników papierowych, papieru toaletowego, szczotek, mioteł , rękawic gumowych, worków foliowych, kostek do wc, środków do mycia powierzchni podłogowych, środków do mycia urządzeń sanitarnych, mopów i ściereczek, preparatów owadobójczych wg siedmiu pakietów asortymentowych wymienionych w załącznikach 2 - 2F do SIWZ, stanowiących formularze cenowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem pakietów asortymentowych. Przedmiot zamówienia można zrealizować w całości lub w pakietach wg poniższego podziału: a)Pakiet I - środki czystości, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2.1. do SIWZ; b)Pakiet II - środki czystości, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2.2. do SIWZ; c)Pakiet III - ręczniki papierowe i papier toaletowy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2.3. do SIWZ; d)Pakiet IV- szczotki, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2.4. do SIWZ; e)Pakiet V - rękawiczki, worki foliowe, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2.5. do SIWZ; f)Pakiet VI - chemia profesjonalna, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2.6. do SIWZ; g)Pakiet VII - preparaty owadobójcze, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2.7. do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie ofertę złożoną na produkt o takim samym składzie chemicznym, o takim samym lub lepszym spektrum działania, w opakowaniu o wielkości i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca w każdej pozycji, formularzy cenowych wpisze nazwę własną produktu oraz producenta danego produktu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00 - 24.51.31.00 23.45.13.29 - 23.45.13.29 24.51.32.94 - 24.51.32.94 24.51.32.90 - 24.51.32.90 21.22.11.00 - 21.22.11.00 21.22.13.00 - 21.22.13.00 25.22.21.00 - 25.22.21.00 36.67.30.00 - 36.67.30.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"
jakie przetargi wygrała firma
BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PERSPEKTYWA, ul. Miłkowskiego 8/45, 30-349 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47038,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25925,85
Oferta z najniższą ceną: 25925,85 / Oferta z najwyższą ceną: 40224,25
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa PROMED, ul. M. Samozwaniec 33, 31-711 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77150,00
Oferta z najniższą ceną: 77150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZDZISŁAW NOGA FIRMA HANDLOWA "PRIMA"
jakie przetargi wygrała firma
ZDZISŁAW NOGA FIRMA HANDLOWA "PRIMA"
- Firma Handlowo PRIMA, ul. Grzegórzecka 79, 31-559 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87296,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84661,00
Oferta z najniższą ceną: 71725,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101250,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pakiet IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwem Handlowo-Usługowym MEGA-MASTER Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel sp. jaw., ul. Powstańców, 31-422 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4620,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3896,00
Oferta z najniższą ceną: 3896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4158,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: pakiet V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND spółka cywilna, ul. Wieczorka 2A, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25753,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20657,00
Oferta z najniższą ceną: 20657,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33495,92
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: pakiet VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa PROMED, ul. M. Samozwaniec 33, 31-711 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17681,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12215,45
Oferta z najniższą ceną: 12215,45 / Oferta z najwyższą ceną: 12215,45
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: pakiet VII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND spółka cywilna, ul. Wieczorka 2A, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1693,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1768,00
Oferta z najniższą ceną: 1768,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1768,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.