eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi My¶lenice › dostawa endoprotez po³owiczych stawu biodrowego



Og³oszenie z dnia 2007-02-14

POZYCJA 12895

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy My¶lenice: dostawa endoprotez po³owiczych stawu biodrowego Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Bogumi³a Kozielska, ul. Szpitalna 2, 32-400 My¶lenice, woj. ma³opolskie, tel. 012 2730322, fax 012 2721855, e-mail: szpitalmys@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.spzoz.myslenice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa endoprotez po³owiczych stawu biodrowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: dostawy, kupno. G³ówne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiaj±cego. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: dostawa endoprotez po³owiczych stawu biodrowego 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: - dokumenty mówi±ce, ¿e produkty dopuszczone s± do obrotu i u¿ywania zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 93 poz. 896 1. dla wyrobów klasy I - deklaracja zgodno¶ci CE 2. dla wyrobów klas: I z funkcj± pomiarow±, I ja³owej i IIa - deklaracja zgodno¶ci CE z numerem jednostki notyfikowanej, bior±cej udzia³ w ocenie zgodno¶ci. 3. dla wyrobów klas: II b i III - deklaracja zgodno¶ci CE z numerem jednostki notyfikowanej bior±cej udzia³ w ocenie zgodno¶ci oraz wpis lub zg³oszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do u¿ywania. 4. Dla zaoferowanych endoprotez oferent za³±czy strony katalogowe dla danej pozycji. 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: 20 protez 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesi±cach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wymagane jest posiadanie do¶wiadczenia w realizacji zamówieñ zbli¿onych do przedmiotu zamówienia - zamawiaj±cy uzna za spe³nienie wymogu, je¶li wykonawca przedstawi min. trzy podobne dostawy odpowiadaj±ce warto¶ci przedmiotu zamówienia ( na który sk³ada ofertê) 3)znajduj± siê w sytuacji finansowej zapewniaj±cej wykonanie Zamówienia, 4)nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania, zgodnie z ar. 24 Ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e ww. warunki Wykonawca spe³ni³. Brak jakiegokolwiek dokumentu ¿±danego przez zamawiaj±cego od wykonawcy, wskazanego w wykazie dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie wymaganych warunków stanowiæ bêdzie podstawê do wezwania wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub którzy z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca powinien z³o¿yæ o¶wiadczenia, ¿e posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz nastêpuj±ce dokumenty: -wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie wymogu, je¶li Wykonawca przedstawi minimum trzy dostawy odpowiadaj±ce warto¶ci przedmiotu zamówienia ( na który sk³ada ofertê) - oraz przedstawi ich potwierdzenie w formie referencji. Dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie dostaw (referencje) powinny byæ podpisane przez osobê (osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu, na rzecz którego dostawy by³y realizowane. Wykonawca powinien z³o¿yæ o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie Zamówieni a oraz nastêpuj±ce dokumenty: -bilans oraz rachunek zysków i strat albo sprawozdanie finansowe, a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci równie¿ z opini± odpowiednio o badanym sprawozdaniu; w przypadku wykonawców niezobowi±zanych do sporz±dzania sprawozdania finansowego inne dokumenty okre¶laj±ce obroty oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za ostatnie 2 lata obrotowe, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres Wykonawca powinien z³o¿yæ o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ i nie podlega wykluczeniu z postêpowania, zgodnie z ar. 24 Ustawy oraz nastêpuj±ce dokumenty: -aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; -orygina³ lub potwierdzona kopia pe³nomocnictwa osoby osób podpisuj±cej podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê gdy nie wynika to z w/w dokumentów -aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP , wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP , wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - sk³adaj± wy³±cznie podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 pa¼dziernika 2002 r. o odpowiedzialno¶ci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod gro¼b± kary

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.myslenice.pl. Op³ata: 35 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: W kasie Zamawiaj±cego lub przelewem p³atne do 14 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2007, godzina 11:30, Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Umów pok. nr 26.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 12.02.2007.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.