eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczRoboty budowlane polegajace na remoncie pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Rawiczu przy ul. Staszica 4, 63-900 Rawicz



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Rawicz: Roboty budowlane polegajace na remoncie pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Rawiczu przy ul. Staszica 4, 63-900 Rawicz
Numer ogłoszenia: 129001 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Rawiczu, ul. Stanisława Staszica 4, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5466183, 5466100, fax 0-65 5466152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usrawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegajace na remoncie pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Rawiczu przy ul. Staszica 4, 63-900 Rawicz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Rawiczu, ul. Staszica 4. Zakres do realizacji zamówienia : -wymiana dachówki ceramicznej na nową i ułożenie w łuskę w kolorze czerwona angoba, -wymiana części konstrukcji dachowej na nową oraz odpowiednie jej zabezpieczenie, -wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy miedzianej, -wykonanie odpowiednie izolacji pokrycia dachowego z folii paroprzepuszczalnej na kontrłatach, -wykonanie docieplenia strychu, -wymiana okien dachowych, -demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach potwierdzających, bądź nie spełnienie warunków. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy : - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych -podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w ostatnich trzech latach zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane, polegające na remoncie lub wykonaniu dachu, o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł. brutto, każda, potwierdzone referencjami. 4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej ziałalności na kwotę co najmniej 200.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie dokumenty wymienione w tym punkcie muszą być złożone w formie oryginału: a)oferta - załącznik nr 3 do SIWZ, z załączonym kosztorysem ofertowym Wykonawcy, b)oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ, c)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres powadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, opinie lub protokoły odbioru), w tym minimum 3 roboty budowlane, których przedmiotem był remont lub wykonanie dachu o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto każda.W tym celu należy wypełnić zał. nr 5 i dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. d)wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (doświadczenia i wykształcenia ) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wg wzoru w zał. nr 6 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć zaświadczenie wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzające aktualny wpis osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, na listę członków tej izby. 2.Oferta musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszystkie dokumenty wymienione w tym punkcie mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy: a)odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny, czyli odzwierciedlający stan faktyczny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku gdy oferentami są wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjum, do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące wszystkich wspólników (lub odpis z KRS, jeśli jednym ze wspólników jest spółka prawa handlowego lub inna osoba prawna ) wraz z dokumentem, z którego wynikać będzie jednoznacznie sposób reprezentacji (pełnomocnictwo), b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty określone w § 2 ust.1 pkt 1 lit.a i b Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r ( Dz.U. Nr 87, poz. 605), a jeśli w kraju pochodzenia (siedziby) Wykonawcy takich dokumentów się nie wystawia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d)polisa na sumę ubezpieczenia co najmniej 200.000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 200.000 zł. W razie upływu ważności polisy przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłuży jej ważność do końca terminu umownego bez wezwania przez Zamawiającego. e)wykaz podwykonawców wraz z informacją o części zamówienia, którą będą wykonywali. 3.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone w oryginale pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Uwaga: Brak pełnomocnictwa nie ulega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Oferty wspólne W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum lub wspólnicy spółki cywilnej - oferta musi spełniać następujące wymagania : ·Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. ·Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ( liderem konsorcjum). ·Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. ·Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, (w miejscu nazwa i siedziba wykonawcy, adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika konsorcjum .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usrawicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Staszica 4, 63-900 Rawicz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Rawiczu ul. Staszica 4 pokój 215 I piętro - sekretariat 63-900 Rawicz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.