Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-29
Gliwice: Dostawy produktów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 129066 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Gliwicach , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2318888 w. 304, faks 32 2318888 w. 401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 4 pakiety (zadań, części), których pełny wykaz zawiera formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ-Oferta) wraz z formularzami pakietów: a) Pakiet nr 1 - Produkty żywnościowe b) Pakiet nr 2 - Pieczywo i ciasta c) Pakiet nr 3 - Mięso i wędliny d) Pakiet nr 4 - Mleko i produkty nabiałowe Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 m-cy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-4, 15.13.00.00-8, 15.13.11.20-2, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.43.10.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - termin płatności wyrażony w dniach - 6
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych i Umów
Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zygmunta Starego 20
44-100 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna (budynek nr 4 - Administracja, pokój nr 001) Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Produkty żywnościowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 86 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. termin płatności wyrażony w dniach - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Pieczywo i ciasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet obejmuje 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. termin płatności wyrażony w dniach - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 27 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.13.11.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. termin płatności wyrażony w dniach - 6
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Mleko i produkty nabiałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 16 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.43.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. termin płatności wyrażony w dniach - 6
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
- "Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.