eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczRoboty konserwacyjne inżynierii wodnej 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Łowicz: Roboty konserwacyjne inżynierii wodnej 2008
Numer ogłoszenia: 129075 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, fax 046 8309160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne inżynierii wodnej 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne inżynierii wodnej (kod CPV 452324518) związane z utrzymaniem: - Cieku Kostka od ujścia do ul. Łyszkowickiej i Katarzynów w okolicy Lasku Miejskiego oraz do ogródków działkowych przy ul. Łódzkiej o całkowitej długości 5850 m - w tym do odmulenia 3000 m, - Rowu przy ul. Starzyńskiego wpadającego do cieku Kostka długości 500 m (od ujścia do ul. Kaliskiej) - w tym do odmulenia 100 m, - Rowu przy ul. Kiernozkiej i Płockiej, całkowita długość rowu 460 m - w tym do odmulenia 180 m, - Cieku Malinówka, całkowita długość 1332 - w tym do odmulenia 700 m - konserwacja bez koszenia skarp, - Rowu przy ul. Legionów na odcinku 120 m - w tym do odmulenia 50 m, - Rowu przy ul. Tuszewskiej i Prymasowskiej, całkowita długość rowu 290 m - w tym do odmulenia 150 m, - Rowu przy ul. Łęczyckiej, całkowita długość 150 m - w całości do odmulenia, - Cieku Uchanka, długość 1100 m - w tym do odmulenia 400 m, - Rów przy ul. Strzelczewskiej 500 m - do całkowitego odtworzenia. Zakres robót obejmuje: odtworzenie 4 szt. przepustów z wymianą rur dł. po 7 m i średnicy 400 mm, usunięcie wrzuconych zanieczyszczeń, naprawę uszkodzonych skarp darniną - 300 m2, uszkodzonych ubezpieczeń faszynowych - 900 mb i betonowych - 2 m3, dwukrotne koszenie i wygrabienie skoszonej roślinności (dno, skarpy i po 1 m z obu stron), likwidację przeszkód tamujących przepływ, usunięcie drzew 9 szt., w tym 8 szt. o obwodzie pierśnicy 1000 - 1400 cm i 1 szt. o obwodzie pierścienicy 3000 cm, usunięcie krzewów - 3000 m2 , plantowanie i obsiew skarp mieszankami traw - 3600 m2 oraz lokalne odmulenie dna. Wycięte drzewa powinny być pocięte i przekazane Zamawiającemu w kawałkach odpowiednich do załadunku ręcznego, zaś skoszona roślinność, usunięte krzewy i inne zanieczyszczenia wywiezione na składowisko odpadów na koszt Wykonawcy. Metoda i sposób przeprowadzenia robót pozostawia się do uznania Wykonawcy z zachowaniem następujących warunków: 1. Pozostawienia nieuszkodzonej darni na skarpach, 2. Usunięcia wszelkich zanieczyszczeń i przeszkód tamujących przepływ wody, 3. Pozostawienia roślinności po koszeniu o wysokości nie większej niż 10 cm, 4. Zachowania nieuszkodzonych umocnień darniowych, faszynowych i betonowych, 5. Odmulenia dna warstwą o głębokości średnio 20 cm. Uwaga : Wykonawca ponosi (w razie wystąpienia takiej konieczności) wszelkie koszty wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia i oznakowania terenu robót w zakresie wynikającym z potrzeb realizacji niniejszego zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3. Wadium w wysokości 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42, poz. 275 t.j.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000 Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu. 5. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6. Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, Wykonawca powinien: 1. posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest osoba/y kierująca/e robotami objętymi niniejszym zamówieniem musi/szą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obiektów budowlanych - w specjalności melioracje wodne, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, ponadto warunkiem udziału w postępowaniu jest: 5. złożenie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) w wymaganym terminie jednej, pisemnej, kompletnej oferty w języku polskim, 6. wniesienie wadium zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. Uwaga: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 5. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy. Opis kryteriów i ich znaczenie. a) złożenie ważnej oferty - warunek konieczny, b) kompletność i aktualność dokumentów - warunek konieczny, c) cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń. 1. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia. 2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym, że jest osoba/y kierująca/e robotami objętymi niniejszym zamówieniem posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obiektów budowlanych - w specjalności melioracje wodne. 3. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki SIWZ, akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ oraz zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. 6. Oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia (wniesienia) zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia o równowartości 5 % ceny ofertowej (ryczałtowej) brutto, przed podpisaniem umowy, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy, w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione (podać formę), Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionego w pkt 6. A. ust. 1 i 4 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. Wykaz dokumentów. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz ważniejszych robót konserwacyjnych inżynierii wodnej wykonanych w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każda z osobna) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np.: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoba/y kierująca/e robotami objętymi niniejszym zamówieniem posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obiektów budowlanych - w specjalności melioracje wodne oraz przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmujący także przedmiot zamówienia - w wysokości nie mniejszej niż 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), przy czym okres ubezpieczenia musi obejmować co najmniej termin realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem. Uwagi: 1. Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców, kodeksie cywilnym lub w ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. 2. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, Wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. 3. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt 6. B. ust. 1 i 2 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 4. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów ma zastosowanie § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lowicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łowicz, Stary Rynek 1 pokój 43.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 09:30, miejsce: w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Stary Rynek 1, budynek A, pok.7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.