Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-20
Nowy Tomyśl: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DIAGNOSTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 129099 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi , ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4427314, 4427311, faks 061 4422152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowytomysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DIAGNOSTYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do laboratorium analitycznego Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku A do SIWZ (formularzu asortymentowo -cenowym) oraz, w zależności od numeru pakietu, wydzierżawienie Zamawiającemu odpowiednich aparatów do przeprowadzenia właściwych badań i zapewnienie obsługi serwisowej. Oferowany przez Wykonawcę towar (aparaty, odczynniki i materiały eksploatacyjne) musi być zgodny z wymogami Polskich Norm Jakościowych oraz musi posiadać aktualne zezwolenia do stosowania w Polsce -zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U. nr 93 poz.896. Szczegółowe opisy parametrów techniczno -funkcjonalnych aparatów znajdują się w Załączniku A do SIWZ (formularzu asortymentowo -cenowym) w załącznikach do pakietów, przy których przewidziana jest dzierżawa aparatury diagnostycznej. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na pakiety od nr 1. do nr 13. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź ofertę częściową na jeden bądź kilka pakietów. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu lub zadań z danego pakietu. Opis poszczególnych części zamówienia (pakietów) został zamieszczony na formularzu asortymentowo -cenowym (Załącznik A do SIWZ). Wielkość zamówienia: mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm./.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie świadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie świadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie świadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie świadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie świadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy za wyjątkiem zmian umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - przedmiotowym/produkt zamienny, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań. Zmiany umowy w wyżej wymienionym zakresie mogą nastąpić wyłącznie, gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (o parametrach nie gorszych od produktu pierwotnie objętego umową) lub udoskonalony, - wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu pierwotnie objętego umową, - zmieni się liczba badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego w stosunku do pierwotnie zakładanej przez Zamawiającego, - nastąpi zmiana organizacji lub technologii pracy laboratorium analitycznego Zamawiającego, - zaistnieje konieczność wymiany/uzupełnienia aparatury lub odczynników i materiałów eksploatacyjnych w związku z postępem badań naukowych i nowych technologii. Powyższe dopuszczalne zmiany treści umowy nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowytomysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY
ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
IMIENIA DOKTORA KAZIMIERZA HOŁOGI
ul. Poznańska 30
64-300 Nowy Tomyśl
fax 061 44 22 152.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 08:30, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IMIENIA DOKTORA KAZIMIERZA HOŁOGI ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl pokój nr 3 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników na 12 miesięcy na 150000 badań rocznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 DIFF wraz z dostawą odczynników na 18000 morfologii na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów krytycznych Omni 4 (MODULAR) na 12 miesięcy wraz z serwisowaniem aparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do analizatora koagulologicznego Chrom 3003 firmy Bio-Ksel na 12 miesięcy wraz z serwisowaniem aparatu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do metod manualnych na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do metod manualnych na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pasków do moczu do aparatu Laura Smart wraz z serwisem aparatu na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do immunochemii na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do serologii grup krwi na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do serologii grup krwi na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań w serologii transfuzjologicznej z dzierżawą niezbędnych urządzeń na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do serologii grup krwi na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do diagnostyki bezpłodności na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Zimowe utrzymanie dróg"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Zakup ambulansu ratownictwa medycznego wraz z jego wyposażeniem dla SPZOZ w Nowym Tomyślu
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- "Zakup sprzętu komputerowego i licencji"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 1 " Misia Uszatka" w Nowym Tomyślu
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa końcówek do pipet, wody do reakcji PCR, materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych do termocyklera CroBEE Real-Time PCR System, płynów, pożywek, zestawu do...
- Dostawa aparatu do uwalniania substancji czynnej z komór dyfuzyjnych Franza wraz z komorami Franza oraz AED treningowego
- Żele, testy do diagnostyki alergii i chorób autoimmunologicznych wraz z najmem sprzętu, odczynniki, paski testowe i akcesoria, najem analizatora do parametrów fizyko-chemicznych moczu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- Dostawy zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji DNA wirusa ASF kompatybilnych z aparatami MagNa Pure ROCHE
- "Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów do analizatora Phadia 200 ThermoFisher wraz z obsługą serwisową na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.