Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Suwałki: Odbudowa nawierzchni drogowej w rejonie ul. Krzywólka
Numer ogłoszenia: 129102 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5676053, faks 087 5675022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa nawierzchni drogowej w rejonie ul. Krzywólka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie nawierzchni po wykonaniu kanalizacji na niżej wymienionych odcinkach: 1. Od budynku ul. Krzywólka 44 do pętli autobusowej - należy odtworzyć nawierzchnię warstwą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na podłożu gruntowym. Wskaźnik zagęszczenia równy 1,0. Orientacyjna powierzchnia odbudowy: L = 1360m, S=5m. 2. Ul. Reymonta - od skrzyżowania z ul. Szpitalną do budynku o nr 149 należy odtworzyć nawierzchnię warstwą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na podłożu gruntowym. Wskaźnik zagęszczenia równy 1,0. Orientacyjna powierzchnia odbudowy: L = 800m, S=5m. 3. Od budynku ul. Krzywólka 20 do skrzyżowania z ul. Szpitalną - należy na całym odcinku odtworzenia przyjąć konstrukcję dla kategorii ruchu KR 2 wg Dz. U. nr 43 poz. 430 tj: - podłoże gruntowe o wskaźniku zagęszczenia równym 1,0, - wykorygować podłoże po wykopach od poziomu istniejącego asfaltu, - wykonać 20 cm podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonać 7 cm warstwę wiążącą z betonu asfaltowego. Warstwę wiążącą należy układać do wysokości istniejącej nawierzchni jezdni. Orientacyjna powierzchnia odbudowy: L = 240m, S=1,5m. 4. Od skrzyżowania ul. Krzywólka z ul. Szpitalną w kierunku ul. Reymonta (wraz ze skrzyżowaniem Szpitalna Reymonta) wykonać nową konstrukcję dla kategorii ruchu KR 2 wg Dz. U. nr 43 poz. 430 tj.: - podłoże gruntowe o wskaźniku zagęszczenia równym 1,0, - wykorygować podłoże po wykopach od poziomu istniejącego asfaltu, - wykonać 20 cm podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonać 7 cm warstwę wiążącą z betonu asfaltowego. Orientacyjna powierzchnia odbudowy: L = 30m, S=6m. Wszystkie badania wskaźnika zagęszczenia gruntu pod odtwarzane nawierzchnie jezdni i wjazdów będą wykonywane przy udziale przedstawiciela zarządcy drogi tj. Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające w wysokości do 15 % zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jak w przedmiocie zamówienia (kody CPV) mogą być udzielone, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia konieczne będzie wykonanie prac w większym zakresie niż określony w części A, punkt 3 SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 44.11.36.20 - Asfalt 44.11.38.10 - Wykończenia nawierzchni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą, tj. 30 dni.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.2. W celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale 1 pkt. 1 a Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są dołączyć dokumenty: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nawierzchni drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, adresów zleceniodawców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - Załącznik Nr2. Referencje powinny zawierać: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, -wskazanie podmiotu na rzecz, którego realizowane były roboty, - powierzchnię drógi, - wskazanie miejsca i daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - wartość zamówienia (w brutto), - stwierdzenie, że zostały wykonane należycie, Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej po dwie roboty polegające na wykonaniu lub odbudowie nawierzchni drogowej o powierzchni: - dla nawierzchni asfaltowej nie mniejszej niż 400 m2, - dla nawierzchni żwirowej nie mniejszej niż 2000m2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.3. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania potencjału technicznego o którym mowa w rozdziale 1 pkt. 1 b zobowiązany jest wypełnić - Załącznik Nr3 - wykaz maszyn i urządzeń do realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe - Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe - Przetargi.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Spółka z o.o., ul. Gen. W. Sikorskiego 14, 16 - 400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa sprzętu medycznego do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
- Komputery 2025
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
- Przebudowa ulicy Gałczyńskiego w Kościerzynie
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dobczyce w 2025 r.
- Przebudowa drogi gminnej nr 102128.2- ul. Wąska w miejscowości Wola Osowińska oraz Przebudowa drogi gminnej nr 102128L ul. Nowa w miejscowości Wola Osowińska
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka"
- Budowa ul. Cmentarnej w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
więcej: Asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.