Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamość: dostawa sprzętu diagnostycznego i leczniczego do angioplastyki obwodowej dla Pracowni Hemodynamiki Oddziału Kardiologii Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, do kontaktów: dr n. med. Paweł Dąbrowski; mgr Anna Kokoć, Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, fax 084 6386669, e-mail: zampupl@szpital.zamosc.tpnet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.zamosc.tpnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu diagnostycznego i leczniczego do angioplastyki obwodowej dla Pracowni Hemodynamiki Oddziału Kardiologii. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu diagnostycznego i leczniczego do angioplastyki obwodowej dla Pracowni Hemodynamiki Oddziału Kardiologii. 17 zadań asortymentowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz \oferta wykonawcy\ (sporządzony według wzoru strona 2 i 3 SIWZ). przedstawiony dla każdego zadania oddzielnie. 2. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 14 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3. Charakterystyka techniczno - jakościowa oferowanego przedmiotu zamówienia przygotowana dla każdego zadania oddzielnie z podaniem producenta i kraju pochodzenia oraz jego nazwy handlowej. Charakterystyka musi zawierać dane na temat parametrów technicznych wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz parametrów ocenianych. 4. Deklaracja wytwórcy (deklaracja zgodności CE) o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej dla oferowanych wyrobów medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 5. Wykaz dostarczonych próbek. Wykaz powinien zawierać: numer i nazwę zadania, nazwę próbki, nazwę własną próbki stosowaną przez producenta, numer katalogowy, określenie producenta, ilość. 6. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. - treść oświadczenia znajduje się w formularzu \oferta wykonawcy\ wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa sprzętu diagnostycznego i leczniczego do angioplastyki obwodowej dla Pracowni Hemodynamiki Oddziału Kardiologii. 17 zadań asortymentowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi 4925 zł. Wadium dla poszczególnych zadań określono w SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) Prowadzą działalność z wartością przychodów ze sprzedaży nie niższą niż wartość przedmiotowego zamówienia, b) Posiadają zobowiązania na poziomie nie wyższym od wartości majątku (aktywów), c) Brak zastrzeżeń biegłego rewidenta, co do możliwości kontynuowania działalności w przyszłości - jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta d) Posiadają majątek obrotowy na poziomie nie niższym od wartości dostaw przypadających na jeden miesiąc w okresie realizacji zamówienia, bądź mają możliwość uzyskania środków finansowych na uzupełnienie tego poziomu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) muszą wykazać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r z późniejszymi zmianami, w związku z art. 44. 2. Dowód wniesienia wadium. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 1. 1. Bilans oraz rachunek zysków i strat za 2005 rok (ostatni rok obrotowy) wraz z opinią biegłego rewidenta, jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zobowiązania i należności za 2005r. 2. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 2. 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji 3 dostaw. Wszystkie wymienione w przedmiotowym wykazie dostawy muszą być potwierdzone dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 3. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zamosc.tpnet.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie Zamawiającego lub przelewem na konto. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: - 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 13:00, Siedziba Zamawiającego, sala 210.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. 1) Krótki opis: Koszulki naczyniowe długie z zastawką hemostatyczną. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 45 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2. 1) Krótki opis: Koszulki naczyniowe krótkie z zastawką hemostatyczną. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 150 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie 3. 1) Krótki opis: Cewniki balonowe do angioplastyki obwodowej Rx. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 5 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie 4. 1) Krótki opis: Cewniki balonowe standardowe do angioplastyki obwodowej OTW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 70 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie 5. 1) Krótki opis: Cewniki balonowe do doprężeń w angioplastyce obwodowej OTW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 70 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna- jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie 6. 1) Krótki opis: Cewniki balonowe do angioplastyki tętnic podudzia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 20 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zadanie 7. 1) Krótki opis: Cewniki balonowe tnące do angioplastyki naczyń obwodowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 5 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Zadanie 8. 1) Krótki opis: Prowadniki hydrofilne do PTA 0.035. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 100 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Zadanie 9. 1) Krótki opis: Prowadniki naczyniowe stalowe typu Amplatz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 10 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Zadanie 10. 1) Krótki opis: Prowadniki naczyniowe stalowe typu Rosen. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 10 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Zadanie 11. 1) Krótki opis: Stenty stalowe do tętnic obwodowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 30 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Zadanie 12. 1) Krótki opis: Stenty stalowe stosowane do tętnic nerkowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 20 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Zadanie 13. 1) Krótki opis: Stenty samorozprężalne do naczyń obwodowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 70 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Zadanie 14. 1) Krótki opis: Stentgrafty do tętnic obwodowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 5 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Zadanie 15. 1) Krótki opis: Cewniki prowadzące zbrojone z zastawką hemostatyczną. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 45 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena tchniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Zadanie 16. 1) Krótki opis: Cewniki diagnostyczne z markerami typu pig-tail. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 100 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Zadanie 17. 1) Krótki opis: Cewniki diagnostyczne zbrojone. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10. 3) Wielkość lub zakres: 150 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena techniczna - jakość 30 6) Informacje dodatkowe: -
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w Okręgu Lubelskim
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Usługi weterynaryjne w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2025 roku.
- Dostawa leków - 9 zadań
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.