eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnieznodostawa dwóch karetek transportowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-28

Gniezno: dostawa dwóch karetek transportowych
Numer ogłoszenia: 129147 - 2007; data zamieszczenia: 28.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, fax 061 4261118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch karetek transportowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dwóch karetek transportowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia. Oceny spełniania warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z warunków skutkuje odrzuceniem oferty wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. oświadczenie pisemne - art. 24 ustawy 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do rejestru działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówień dokument z datą wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3. złożenie pełnomocnictwa na piśmie ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie 4. przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę wykonawców 5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. aktualne zaświadczenie ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości opłat, składek, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. koncesje, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia przez wykonawcę: 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie 2. oświadczenie, że najbliższy punkt serwisowy znajduje się w odległości nie dalszej niż 150km od siedziby zamawiającego 3. oświadczenie o szybkości reagowania na zgłoszone usterki. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. wypełniony formularz cenowy 2. wypełniony opis przedmiotu zamówienia 3. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli za wykonawcę występuje inna osoba nie figurująca w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Do oferty należy dołączyć ponadto:1. umowę (wzór) podpisaną przez wykonawcę a stanowiącą załącznik do SIWZ, 2. oświadczenie pisemne Wykonawcy, że w dniu przekazania pojazdów dostarczy świadectwo homologacji na ambulanse będące przedmiotem zamówienia, 3. oświadczenie pisemne Wykonawcy, że w dniu dostawy ambulansów przedłoży deklarację zgodności z PN na nosze wraz z mocowaniem, 4. folder ambulansu i zestawu transportowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji, pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 11:30, miejsce: Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.