eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy WiśniczPełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami realizowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg - 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Nowy Wiśnicz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami realizowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 129148 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu , ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami realizowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg - 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami realizowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg - 2 zadania. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski nad zadaniami realizowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg. Zadanie nr 1 pn: Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska wraz z usunięciem skutków w ciągu drogi powiatowej nr 2078 K Kobyle-Lipnica Górna w miejscowości Borówna, Gmina Lipnica Murowana. Zakres zamówienia obejmuje: a) branża konstrukcyjno-budowlana - zebrania stokowych powierzchniowych wód i ich odprowadzenie do rowu terenowego; - zebranie wód powierzchniowych z obrębu osuwiska do rowu przydrożnego, szczelnego; - odprowadzenie wód z rowów przydrożnych odbudowanymi i dodatkowymi przepustami poza obręb osuwiska; - palowanie korpusu drogowego na odcinku drogi z formatowaniem tarcz palowych stabilizujących ruchome masy ziemne; - wykonanie pod korpusem drogowym poduszki żwirowo-kamiennej odprowadzającej wody poza obręb osuwiska oraz stabilizującej podbudowę drogi ( wymiana gruntu). b) branża drogowa - wykonanie poboczy utwardzonych-nawierzchni żwirowych - szerokość 2 x 0,75 m; - na odcinku osuwiska wymiana istniejącego podłoża gruntowego i nawierzchni, nowa konstrukcja nawierzchni na wymienionym podłożu gruntowym niewysadzinowym; - na odcinkach wykorzystania istniejącej podbudowy (odcinki poza osuwiskiem) rozbiórka istniejącej nawierzchni, profilowanie istniejącej podbudowy z dogęszczeniem i ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej z mieszanki SMA; - poszerzenie jezdni do szerokości 5,00 m na odcinkach wykorzystania istniejącej podbudowy z wykonaniem na poszerzeniach jednostronnych lub dwustronnych nowej konstrukcji nawierzchni jak na odcinku wymiany podłoża gruntowego; - pogłębienie i profilowanie rowów przydrożnych z umocnieniem dna rowu i skarp - na odcinkach - wg profilu podłużnego i planu sytuacyjno-wysokościowego raz ułożenie ścieków korytkowych na terenie zamiast rowów przy ogrodzeniu posesji - przebudowa istniejącego przepustu i budowa nowego przepustu ze studniami wlotowymi oraz wykonanie rozbiórki istniejącej uszkodzonej ścianki wylotu istniejącego przepustu w hm 0+10,37 z odbudową ścianki i odbudową skrzydełka oraz zainstalowanie barier drogowych stalowych przy ściankach przepustów; - wykonanie przebudowy istniejących przepustów w rowach pod zjazdami i budowa nowych przepustów w rowach pod zjazdami; - wykonanie nowych zjazdów z drogi na teren działek o nawierzchni żwirowej. Zadanie nr 2 pn: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1443 K tj. ul. Brzeźnicka w Bochni w km od 6+766 do 7+ 201. Zakres zamówienia obejmuje - rozbiórkę krawężnika, obrzeża, płyt chodnikowych na całej długości chodnika. - uzupełnienie podbudowy. - ułożenie krawężnika, obrzeży i nawierzchni z kostki brukowej na całej długości chodnika. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. Z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; potwierdzanie ilości wykonanych robót; potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji; uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji;inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w postępowanie nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na prowadzeniu czynności nadzorowania robót budowlanych (jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy każda o cenie nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto, oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że co najmniej dwie usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, należącymi do izby samorządu zawodowego i posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia tj. - inspektora nadzoru inwestorskiego, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty ( suma cen brutto wszystkich zadań, na które wykonawca składa ofertę). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 7. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznany zostanie jako nie spełnienie warunków, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ustawy Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w celu: potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda załączenia do oferty: aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikem nr 2 do specyfikacji potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: wykazu - zgodnie ze wzorem pn. Doświadczenie zawodowe stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji - w których należy wymienić co najmniej dwie usługi z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem było prowadzenie czynności nadzorowania robót budowlanych (jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy każda o cenie nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i zamawiającego, dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności. W załączniku nr 4 pn. Potencjał kadrowy wykonawca wskaże osoby przewidziane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. - Dz. U. 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.): - inspektora nadzoru inwestorskiego, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 7.2.3 wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty ( suma cen brutto wszystkich zadań, na które wykonawca składa ofertę). W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz.604 z póź.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku składania ofert wspólnych dokumenty wymienione w pkt. 7.1 składa każdy z wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 7.2 i 7.3 mogą złożyć wszyscy wykonawcy łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 33 ustawy Oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 7 do oferty należy dołączyć: Formularz Ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji Pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub innych dokumentów składających się na ofertę, o ile prawo do ich podpisywania nie wynika z innych dokumentów wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/bochenski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wisniczu ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wisniczu ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska wraz z usunięciem skutków w ciągu drogi powiatowej nr 2078 K Kobyle-Lipnica Górna w miejscowości Borówna, Gmina Lipnica Murowana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) branża konstrukcyjno-budowlana - zebrania stokowych powierzchniowych wód i ich odprowadzenie do rowu terenowego; - zebranie wód powierzchniowych z obrębu osuwiska do rowu przydrożnego, szczelnego; - odprowadzenie wód z rowów przydrożnych odbudowanymi i dodatkowymi przepustami poza obręb osuwiska; - palowanie korpusu drogowego na odcinku drogi z formatowaniem tarcz palowych stabilizujących ruchome masy ziemne; - wykonanie pod korpusem drogowym poduszki żwirowo-kamiennej odprowadzającej wody poza obręb osuwiska oraz stabilizującej podbudowę drogi ( wymiana gruntu). b) branża drogowa - wykonanie poboczy utwardzonych-nawierzchni żwirowych - szerokość 2 x 0,75 m; - na odcinku osuwiska wymiana istniejącego podłoża gruntowego i nawierzchni, nowa konstrukcja nawierzchni na wymienionym podłożu gruntowym niewysadzinowym; - na odcinkach wykorzystania istniejącej podbudowy (odcinki poza osuwiskiem) rozbiórka istniejącej nawierzchni, profilowanie istniejącej podbudowy z dogęszczeniem i ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej z mieszanki SMA; - poszerzenie jezdni do szerokości 5,00 m na odcinkach wykorzystania istniejącej podbudowy z wykonaniem na poszerzeniach jednostronnych lub dwustronnych nowej konstrukcji nawierzchni jak na odcinku wymiany podłoża gruntowego; - pogłębienie i profilowanie rowów przydrożnych z umocnieniem dna rowu i skarp - na odcinkach - wg profilu podłużnego i planu sytuacyjno-wysokościowego raz ułożenie ścieków korytkowych na terenie zamiast rowów przy ogrodzeniu posesji - przebudowa istniejącego przepustu i budowa nowego przepustu ze studniami wlotowymi oraz wykonanie rozbiórki istniejącej uszkodzonej ścianki wylotu istniejącego przepustu w hm 0+10,37 z odbudową ścianki i odbudową skrzydełka oraz zainstalowanie barier drogowych stalowych przy ściankach przepustów; - wykonanie przebudowy istniejących przepustów w rowach pod zjazdami i budowa nowych przepustów w rowach pod zjazdami; - wykonanie nowych zjazdów z drogi na teren działek o nawierzchni żwirowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1, 45.11.12.30-9, 45.23.24.51-8, 45.11.27.30-1, 45.23.10.00-5, 45.26.22.10-6, 45.26.22.11-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1443 K tj. ul. Brzeźnicka w Bochni w km od 6+766 do 7+201.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje - rozbiórkę krawężnika, obrzeża, płyt chodnikowych na całej długości chodnika. - uzupełnienie podbudowy. - ułożenie krawężnika, obrzeży i nawierzchni z kostki brukowej na całej długości chodnika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.32.53-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.