eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszkówwykonanie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Myszków: wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 12914 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, faks (034) 313 50 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.myszkow.top.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi opisane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV pod poz. nr 70 00 00 0-1. 1. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową lokalu mieszkalnego przeznaczonego do zbycia wraz z przynależnym gruntem . Operat szacunkowy lokalu mieszkalnego winien zawierać inwentaryzację tego lokalu oraz zaświadczenie o samodzielności lokalu. . 2. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości zabudowanej garażem, przeznaczonej do zbycia. 3. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości niezabudowanej, przeznaczonej do zbycia, zamiany lub w celu jej nabycia na rzecz Gminy. 4. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości oraz wartości prawa użytkowania wieczystego tej nieruchomości w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - jak również w celu wykorzystania niniejszego operatu do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu. 5. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanej zajętej pod drogę . 6.Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości w celu ustanowienia prawa użytkowania wieczystego gruntu na rzecz posiadacza lub użytkownika . 7. Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej obiektami o funkcji usługowej lub mieszkalno-usługowej w celu jej zbycia przez Gminę lub w celu jej nabycia na rzecz Gminy. 8. Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w związku z uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą (zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) lub w celu ustalenia odszkodowania z tytułu obniżenia wartości nieruchomości, w związku uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą (zgodnie z art.36 ust.3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu). 9. Wykonanie inwentaryzacji lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym wraz z opisem technicznym, rzutami poziomymi poszczególnych kondygnacji, zestawieniem powierzchni użytkowej poszczególnych inwentaryzowanych lokali i pomieszczeń przynależnych oraz wyliczeniem udziałów we współwłasności części wspólnych budynku i gruntu. 10. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości oddanej w trwały zarząd w celu ustalenia ceny nieruchomości . 11. Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia pierwszej opłaty w przypadku sprzedaży prawa użytkowania wieczystego , przed upływem 10 lat od jego ustanowienia , jak również w celu wykorzystania niniejszego operatu do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę z załącznikami na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu (wzór dokumentu załączony do SIWZ). 4.Wykaz podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu (wzór dokumentu załączony do SIWZ). 5.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC Wykonawcy . 6.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 pzp wzór dokumentu załączony do SIWZ. 7.Kserokopia uprawnień zawodowych rzeczoznawcy majątkowego 8.Kserokopia uprawnień budowlanych . 9.Oświadczenie o zobowiązaniach oferenta ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.myszkow.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Nieruchomości i Urbanistyki Urzędu Miasta w Myszkowie ul. Kościuszki nr 26 42-300 Myszków pokój nr 208.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Myszkowa Burmistrz Miasta ul. Kościuszki nr 26, 42-300 Myszków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.