Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Wrocław: Remont i wyposażenie pracowni chemicznej
Numer ogłoszenia: 129171 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące Nr VII im. K. K. Baczyńskiego, ul. Krucza 49, 53-410 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3610354, fax 071 3385149.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo7.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie pracowni chemicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA I REMONT PRACOWNI CHEMICZNEJ WRAZ Z JEJ WYPOSAŻENIEM W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM Nr VII WE WROCŁAWIU obejmująca zadania: Zadanie I - Przebudowa i remont pracowni chemicznej w zakresie architektury, instalacji sanitarnej oraz elektrycznej W tym: - skucie istniejącej posadzki z płytek ceramicznych, wypoziomowanie warstwą samopoziomującą, położenie warstwy z wykładziny kauczukowej, - wypionowanie ścian i nałożenie nowych gładzi na ścianach i suficie, - obłożenie posadzki i części ścian wykładziną kauczukową kwasoodporną, - pomalowanie ścian i sufitu, - rozprowadzenie przewodów wodnych i gazowych do stołu nauczycielskiego i stołów uczniowskich, - wykonanie instalacji pod prysznic bezpieczeństwa i oczomyjkę, - odprowadzenie w kanałach w posadzce instalacji kanalizacyjnej, - doprowadzenie instalacji wentylacji z poziomu pracowni na strych, - wykonanie podstaw betonowych na ścianie nośnej na strychu, - wykonanie kotłowni na strychu i zabezpieczenie jej ścian ppoż. Zadanie II - Wyposażenie pracowni chemicznej w specjalistyczny sprzęt laboratoryjny Pracownia dla 18 uczniów i 1 nauczyciela wyposażona w: - stoły laboratoryjne, - nadstawki instalacyjne montowane bezpośrednio przy blacie, - zlewy i zlewki ceramiczne, armaturę i demineralizator wody, - dygestorium wyspowe, - meble laboratoryjne: szafki mobilne, szafki podwieszane, szafy wysokie, szafę na chemikalia z wymuszoną wentylacją, szafki wiszące, biurko, - stół wagowy, - oczomyjkę i prysznic bezpieczeństwa, - krzesła laboratoryjne i fotel obrotowy, - tablicę interaktywną z zestawem komputerowym i projektorem multimedialnym, - tablicę szkolną, - telewizor, - chłodziarko - zamrażarkę
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie prac objętych zamówieniem: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane, każda o cenie brutto nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co oznacza, że Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności odpowiadającej zakresowi robót oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, 5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty. 6 Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki określone w punktach 2, 3 oraz 4. muszą łącznie spełniać te podmioty. Ocena spełniania warunków: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej z treścią Formularza załączonego do niniejszej specyfikacji stanowiącego załącznik nr 2, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez każdego z tych Wykonawców lub przez ustanowionego pełnomocnika. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te zobowiązany jest załączyć każdy z tych Wykonawców. 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, określonego w punkcie 5.2. specyfikacji, Wykonawcy winni załączyć do oferty: wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych, każda o cenie brutto nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji (Doświadczenie zawodowe). Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w punkcie 5.3. specyfikacji, Wykonawcy winni załączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według formularza załączonego do specyfikacji (Potencjał kadrowy) stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. Podana w wykazie informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.4. specyfikacji poprzez wskazanie: a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności odpowiadającej zakresowi robót. Do wykazu należy dołączyć - dla wskazanej osoby - kopie odpowiednich uprawnień budowlanych ( świadectwo kwalifikacyjne ) oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 4. W celu potwierdzenia, spełnienia warunków określonych w punkcie 5.5. specyfikacji Wykonawca winien załączyć do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót ( załącznik nr 5 ). 5. Wykaz podmiotów ( podwykonawców ), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji (Podwykonawcy). Wykaz musi uwzględniać zapisy zawarte w punkcie 6 niniejszej specyfikacji. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót oraz zestawienie kosztów wyposażenia. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub innych dokumentów składających się na ofertę, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 1.2. winien przedłożyć odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim może je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, 4 winien złożyć ten, lub ci spośród Wykonawców składających ofertę wspólną, w stosunku do których specyfikacja wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo7.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Ogólnokształcące Nr VII im. K.K. Baczyńskiego we Wrocławiu, 53-410 Wrocław ul. Krucza 49, pokój nr 16..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 13:30, miejsce: Liceum Ogólnokształcące Nr VII im. K.K. Baczyńskiego we Wrocławiu, 53-410 Wrocław ul. Krucza 49, pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.