eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTAWA MATERIAŁÓW LAPAROSKOPOWYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ KLIPSOWNIC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Kraków: DOSTAWA MATERIAŁÓW LAPAROSKOPOWYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ KLIPSOWNIC
Numer ogłoszenia: 129176 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW LAPAROSKOPOWYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ KLIPSOWNIC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA MATERIAŁÓW LAPAROSKOPOWYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ KLIPSOWNIC w podziale na 7 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5, 33.14.11.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2. 2) Wypełniony we wskazanych miejscach FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA według ZAŁĄCZNIKANR 1. 3) Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3. 5) Oświadczenie o korzystaniu z zasobów podmiotu trzeciego, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 3A - o ile dotyczy. 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4. 7) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej według ZAŁĄCZNIKA NR 5. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 9 stosuje się odpowiednio

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: Zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości usługi; Wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego; Zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); Działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności; Zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; Zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; Omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; Obniżenia cen; Mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; Jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego; Innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne (budynek komendy - budynek nr 32) 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką, ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek komendy nr 32), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 Narzędzia laparoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. NAZWA MATERIAŁU j.m. Ilość 1 Jednorazowa igła verressa o długości 120mm lub 150 mm. Zamawiający każdorazowo określi rodzaj igły przy składaniu zamówienia szt. 24 2 Trokar jednorazowy 5mm, dł. 100mm, wyposażony w dwie uszczelki, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w trójstopniowy kranik umożliwiający insuflację, desuflację i blokadę przepływu gazu. Antyrefleksyjna kaniula. szt. 30 3 Jednorazowa kaniula trokara laparoskopowego 5mm, wyposażona w trójstopniowy kranik umożliwiający insuflację, desuflację i blokadę przepływu gazu. Antyrefleksyjna, karbowana. szt. 30 4 Trokar jednorazowy 11mm, dł. 100mm, wyposażony w dwie uszczelki, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w trójstopniowy kranik umożliwiający insuflację, desuflację i blokadę przepływu gazu. Antyrefleksyjna kaniula. szt. 100 5 Jednorazowa kniula trokara laparoskopowego 11mm, wyposażona w trójstopniowy kranik umożliwiający insuflację, desuflację i blokadę przepływu gazu. Antyrefleksyjna, karbowana. szt. 50 6 Trokar jednorazowy 12mm, dł. 150mm, wyposażony w dwie uszczelki, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w trójstopniowy kranik umożliwiający insuflację, desuflację i blokadę przepływu gazu. Antyrefleksyjna karbowana kaniula. szt. 6 7 Trokar jednorazowy 12mm, dł. 100mm, wyposażony w dwie uszczelki, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w trójstopniowy kranik umożliwiający insuflację, desuflację i blokadę przepływu gazu. Antyrefleksyjna karbowana kaniula. szt. 6 8 Jednorazowy grasper laparoskopowy z blokadą zapadkową o średnicy trzonu 5mm i długości trzonu 31cm szt. 54 9 Jednorazowy disektor laparoskopowy o średnicy trzonu 5mm i długości trzonu 31cm, z możliwością podpięcia koagulacji szt. 24 10 Jednorazowe nożyczki laparoskopowe o średnicy trzonu 5mm, długości trzonu 31cm, z możliwością podpięcia koagulacji szt. 30 11 Jednorazowy chwytak laparoskopowy z blokadą zapadkową typu Endo Clinch, o średnicy trzonu 5mm i długości trzonu 31cm szt. 24 12 Automatyczna jednorazowa klipsownica laparoskopowa, sr.10mm z 20 klipsami tytanowymi typu Super Interlock, średnio/dużymi 9mm,klips zamykający się od przodu szczęk ku tyłowiz rzeżbą zabezpieczającą na powierzchni. Ramię klipsownicy z wziernikiem dla uwidocznienia pozostających do użycia klipsów. szt. 3 13 Automatyczna jednorazowa klipsownica laparoskopowa, śr.10mm z 15 klipsami tytanowymi typu Super Interlock, dużymi 11mm,klips zamykający się od przodu szczęk ku tyłowi z rzeżbą zabezpieczającą na powierzchni. Ramię klipsownicy z wziernikiem dla uwidocznienia pozostających do użycia klipsów. szt. 6 14 Jednorazowy port trójdrożny z zaworem insuflacyjno-desuflacyjnym do transanalnych operacji małoinwazyjnych z elastycznej pianki ,przekroju klepsydry. W zestawie trzy trokary 5mm z uszczelkami oraz jeden port 12 mm szt. 6 15 Automatyczne imadło laparoskopowe do szycia i wiązania wewnętrznego i zewnętrznego, kilkukrotnego użytku, ładowane szt. 3 16 Ładunek do imadła laparoskopowego (wchłanialna plecionka) o średnicy 0,2/0 oraz 18 lub 120 cm (zamawiający określi parametry przy zamówieniu) szt. 24 17 Jednorazowego użytku przyrząd do usuwania resekowanych narządów, śr 10 mm, rozmiary worka około 6,4 x 15 cm (średnica x głębokość) szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 Stapler laparoskopowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. NAZWA MATERIAŁU j.m. Ilość 1 Endostapler uniwersalny o długości trzonu 16 cm przeznaczony do ładunków prostych i artykulacyjnych o długościach lini szwu 30,45 i 60 mm. Stapler umożliwia wykonanie 25 strzałów szt. 3 2 Ładunek artykulacyjny z nożem do endostaplera uniwersalnego z dwoma potrójnymi rzędami tytanowych zszywek o długości 45 mm. Zsztywki o wysokości 2,0-2,5-3,0 mm przed zamknięciem lub 3,0-3,5-4,0 mm przed zamknięciem. Zamawiający każdorazowo określi rodzaj ładunku. szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 Ładunki do staplerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. NAZWA MATERIAŁU j.m. Ilość 1 Jednorazowy ładunek z zintegrowanym kowadełkiem do staplera liniowego wielorazowego użytku typu TA55Premium posiadanego przez szpital, o wysokości zszywki przed zamknięciem 3,5mm lub 4,8mm. Zamawiający każdorazowo określi wysokość zszywki przy składaniu zamówienia. szt. 48 2 Jednorazowy ładunek z zintegrowanym kowadełkiem do staplera liniowego wielorazowego użytku typu TA90Premium posiadanego przez szpital, o wysokości zszywki przed zamknięciem 3,5mm lub 4,8mm. Zamawiający każdorazowo określi wysokość zszywki przy składaniu zamówienia. szt. 60 3 Jednorazowy ładunek z nożem do staplera liniowego wielorazowego użytku tnąco-zamykającego typu GIA50Premium posiadanego przez szpital, o wysokości zszywki przed zamknięciem 3,8mm szt. 48 4 Jednorazowy ładunek z nożem do staplera liniowego wielorazowego użytku tnąco-zamykającego typu GIA90Premium posiadanego przez szpital, o wysokości zszywki przed zamknięciem 3,8mm szt. 48.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 Staplery okrężne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. NAZWA MATERIAŁU j.m. Ilość 1 Jednorazowy stapler okrężny zakrzywiony z niskoprofilowym łamanym kowadełkiem i automatyczną regulacją docisku tkanki, o średnicy 21,25, 28, 31, 33mm i wysokością zszywki przed zamknięciem 4,8mm. Stapler posiada dwie rękojeści spustowe. Zamawiający każdorazowo określi średnicę staplera przy składaniu zamówienia. szt. 20 2 Jednorazowy instrument do zakładania szwu kapciuchowego szerokości 65mm szt. 18 3 Stapler liniowy 55mm rotikulacyjny z głowicą wyginaną w obydwie strony ,zszywki 4x4,8mm przed zamknięciem. szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 Stapler liniowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. NAZWA MATERIAŁU j.m. Ilość 1 Jednorazowy stapler liniowy zamykający 30mm z potrójną linią tytanowych zszywek, zszywki brzeżnie spłaszczone na całej długości o wysokości 2,5mm szt. 2 2 Jednorazowy ładunek naczyniowy, o długości linii szwu 30mm i wysokością zszywki obustronnie spłaszczonej na całej długości 2,5mm przed zamknięciem. szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 Klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. NAZWA MATERIAŁU j.m. Ilość 1 Klipsy tytanowe do klipsownic laparoskopowych rozmiar M/L posiadające żłobkowanie wewnętrzne i zewnętrzne zabezpieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy. Klipsy do posiadanych klipsownic firmy J&J Ethicon. szt. 1000 2 Klipsy tytanowe do klipsownic laparoskopowych rozmiar L posiadające żłobkowanie wewnętrzne i zewnętrzne zabezpieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy.Klipsy do posiadanych klipsownic firmy J&J Ethicon. szt. 240 3 Klipsy tytanowe rozmiar M/L, przekrój poprzeczny w kształcie serca, posiadające wewnętrzne żłobkowanie, pakowane w sterylnych zasobnikach z taśmą samoprzylepną po 4 i 6 sztuk (wielkość zasobnika określana przy zamówieniu). W dzierżawie klipsownica na czas trwania umowy. szt. 1000 4 Dzierżawa klipsownicy do poz. 3 miesiąc 12 5 Klipsy polimerowe niewchłanialne typu Hem-o-lok, rozmiar XL(super duży),zamykające naczynia od 7 do 16mm; pakowane w sterylnych zasobnikach z taśmą samoprzylepną po 6 sztuk. W dzierżawie klipsownica na czas trwania umowy. szt. 60 6 Dzierżawa klipsownicy do poz. 5 miesiąc 12 7 Klipsy tytanowe do klipsownic laparoskopowych rozmiar L posiadające żłobkowanie wewnętrzne i zewnętrzne zapieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy. szt. 480 8 Dzierżawa klipsownicy do poz. 7 miesiąc 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 Środek hemostatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. NAZWA MATERIAŁU j.m. Ilość 1 Elastyczny środek hemostatyczny uszczelniający miejsce krwawienia zawierający kolagen oraz NHS PEG rozmiar 2,7 x 2,7 cm szt. 10 2 Elastyczny środek hemostatyczny uszczelniający miejsce krwawienia zawierający kolagen oraz NHS PEG rozmiar 4,5 x 9,0 cm szt. 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.