eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówDOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW RÓŻNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Dzierżoniów: DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW RÓŻNYCH
Numer ogłoszenia: 129180 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27807 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o., ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8344168, faks 74 8344179.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW RÓŻNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do mycia i higieny oraz worków różnych, zgodnie z wymaganiami szczegółowo opisanymi w załączniku Nr 1A - Opis przedmiotu Zamówienia - formularz cenowy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części z możliwością składania ofert częściowych na każdą Część oddzielnie (Części od 1 do 5) 2. Informacje dodatkowe: a Dostawy sukcesywnie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. b.Wykonawca nie jest uprawniony do dokonywania bez zgody Zamawiającego zmian w przyjętym do realizacji zamówieniu. c.Zamówienia będą składane telefonicznie lub za pomocą faksu przez osoby do tego upoważnione. Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzenia (za pomocą faksu) zamówienia przyjętego do realizacji, a przypadku braku możliwości dostarczenia jakiegokolwiek artykułu ze złożonego przez zamawiającego zamówienia, wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o zaistniałej sytuacji zamawiającego. d.Termin dostawy wynosi do 2 dni robocze od złożenia zamówienia, a w przypadku zamówień pilnych 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Magazynu Technicznego i wniesienia do pomieszczeń zamawiającego produktów w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem w miejsce wskazane przez zamawiającego w godzinach 7: 30 - 14 :30 . e.Data ważności produktów (przy każdej dostawie) musi wynosić minimum 6 miesięcy licząc od dnia dostawy. f.Wykonawca dostarczy na każde żądanie zamawiającego opis asortymentu w języku polskim. g.Przy każdej dostawie każdy zamawiany produkt musi posiadać etykietę (etykieta nie może być uszkodzona) zawierającą opis produktu (a w przypadku środków czyszczących, myjących i dezynfekujących również nazwę, sposób użycia) serię, termin ważności, a opakowanie zbiorcze powinno być szczegółowo opisane w sposób umożliwiający identyfikację towaru bez konieczności otwierania opakowań zbiorczych w momencie dostawy (nazwa produktu, wielkość opakowania, seria, data ważności). h.W momencie dostawy wykonawca zapewni materiały informacyjne np. ulotki w języku polskim przynajmniej po jednym egzemplarzu do opakowania zbiorczego. i.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia, wykonawca wyraża na to zgodę oraz oświadcza, że w stosunku do zamawiającego nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. j.W rubryce nazwa handlowa i symbol oferowanego towaru zamawiający wymaga podania nazwy proponowanego produktu. W okresie trwania umowy, wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z nazwą podaną w złożonej ofercie, wg Załącznika Nr 1A do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia formularz cenowy. k.Wykonawca ponosi koszty transportu oraz odpowiada za stan produktów do czasu dostarczenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego. l.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w ofercie produktów (równoważnych) o parametrach nie gorszych niż te, którymi charakteryzują się produkty opisane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. m.zamawiający informuje, że wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości zaoferowanej w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia, wykonawca wyraża na to zgodę oraz oświadcza, że w stosunku do zamawiającego nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu; n.produkty oferowane w ramach zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, o.W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania. p.Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności spełnienia przez oferowane w ofercie produkty wymagań we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez wykonawcę; q.Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. na każde zdarzenie. Ksero polisy/ubezpieczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oraz nowe w terminie 3 dni od daty ich wygaśnięcia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 33.71.19.00 - Mydło 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 18.93.00.00 - Worki i torby 18.14.10.00 - Rękawice robocze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ŚRODKI CZYSTOŚCI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MESSA M Sielczak-Rum, ul. Osiedlowa 10, 55-020 Żórawina, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18109,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23163,60

  • Oferta z najniższą ceną: 23163,60 / Oferta z najwyższą ceną: 25714,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ŚRODKI HIGIENY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FLESZ Sp. z o.o., ul. Cieślewskich 25F, 03-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52047,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65491,40

  • Oferta z najniższą ceną: 65491,40 / Oferta z najwyższą ceną: 71229,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ŚRODKI BAKTERIOBÓJCZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DANTA S.C. Tadeusz i Piotr Graczyk, ul. Piastowska 63 M.5, 50-361 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8790,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9670,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10662,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CHEMIA PROFESJONALNA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIKOR SERWIS, ul. Gen. Władysława andersa 20/2, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1948,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2675,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2675,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3056,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: WORKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FPUH Kruszelnicki, ul. Choracka 45, 51-107 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69977,10

  • Oferta z najniższą ceną: 69977,10 / Oferta z najwyższą ceną: 103918,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.