eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpatówRemont budynku garażowego, schodów wejściowych oraz montaż klimatyzatorów w budynku Urzędu Skarbowego w Opatowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Opatów: Remont budynku garażowego, schodów wejściowych oraz montaż klimatyzatorów w budynku Urzędu Skarbowego w Opatowie.
Numer ogłoszenia: 129189 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Kilińskiego 9, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8685064, faks 015 8685063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.us.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku garażowego, schodów wejściowych oraz montaż klimatyzatorów w budynku Urzędu Skarbowego w Opatowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem, robót budowlanych mających na celu przeprowadzenie remontu budynku garażowego, schodów wejściowych i montaż klimatyzatorów. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: Prace malarskie: a/ dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych tynków z gruntowaniem w pomieszczeniach budynku garażowego - pow. ok. 163 m2 b/ dwukrotne malowanie pokrycia dachowego z blachy (budynek garażowy) po uprzednim oczyszczeniu z brudu i rdzy - pow. ok.64 m2 c/ malowanie prostych balustrad i krat farbą olejną po uprzednim oczyszczeniu z rdzy. Prace posadzkowe: a/wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej - pow. ok. 51 m2 b/położenie płytek typu gres roz. 30x30 -pow. ok. 51 m2. Płytki powinny być odporne na działanie czynników chemicznych,antypoślizgowe, mrozoodporne, odporne na obciążenia, plamy,ścieranie, c/wykonanie cokolików z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej pow. ok. 40 m2 d/położenie płytek gres antypoślizgowych (mrozoodpornych) na schodach wejściowych - pow. ok. 7 m2 Prace instalacyjne: a/dostawa i montaż wraz z uruchomieniem 1 kpl (1 jednostka zewnętrzna i 3 trzy jednostki wewnętrzne) systemu klimatyzacji pomieszczeń biurowych usytuowanych na I piętrze budynku Urzędu. W ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszelkie koszty związane z dostawą urządzeń klimatyzacyjnych, w tym robót budowlanych związanych z posadowieniem/montażem jednostki zewnętrznej, prowadzenia przewodów (przekucia, przewierty, obudowanie, roboty wykończeniowe itp., a także badań, pomiarów i sprawdzeń i instalacji klimatyzacyjnej i instalacji elektrycznej oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się dodatkowo wykonywanie corocznych przeglądów w okresie objętym gwarancją co najmniej jeden na 6 m-cy. Parametry klimatyzatora: Minimalne wymagane parametry dla klimatyzatora, z wyjątkiem tych, dla których podano przedział lub określono max: Jednostka zewnętrzna 1 szt. - multi inverter - możliwość podłączenia kilku pomieszczeń do jednej jednostce zewnętrznej; - wydajność chłodnicza nie mniej niż 8.0 kW - klasa energetyczna: A/A - chłodzenie w temperaturach do +50 C na zewnątrz - maksymalny poziom hałasu do 65 db(A) Jednostka wewnętrzna - szt.1 - wydajność chłodnicza nominalna nie mniej niż 3,50 kW - wydajność grzewcza nominalna nie mniej niż 3.8 kW - dopuszczalny poziom hałasu do 40 db(A) Jednostki wewnętrzne szt.2 - wydajność chłodnicza nominalna nie mniej niż 2,6 kW - wydajność grzewcza nominalna nie mniej niż 2.9 kW - dopuszczalny poziom hałasu do 40 db(A) Klimatyzatory powinny być objęte gwarancją producenta minimum 36 m-cy. c/ Montaż urządzeń: - montaż jednostki zewnętrznej i wewnętrznej; - wykonanie instalacji chłodniczej; - wykonanie instalacji sterowania i podłączenia zasilania; - wykonanie instalacji grawitacyjnej odprowadzenia skroplin; - uruchomienie i szkolenie pracowników. Po zakończeniu prac montażowych Wykonawca jest zobowiązany pozostawienia miejsca wykonywanych prac w należytej czystości. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia istniejących elementów budynku lub urządzeń albo ich części naprawa nastąpi na koszt Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.23.20 - Wyrównywanie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: a) potrzeby usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentacji, o której mowa w § 3 niniejszej umowy, b) udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie robót dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, c) działania siły wyższej, d) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.us.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Opatowie 27-500 Opatów ul.Kilińskiego 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Opatowie (kancelaria Urzędu) 27-500 Opatów ul.Kilińskiego 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.