eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaRemont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Płaszewie na terenie Gminy Kobylnica



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Kobylnica: Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Płaszewie na terenie Gminy Kobylnica
Numer ogłoszenia: 129216 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Kobylnicy , ul. Główna 1C/1, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 059 842 90 61, faks 059 842 90 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Płaszewie na terenie Gminy Kobylnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: a) remont pokrycia dachowego, b) wykonanie elewacji budynku, c) remont podłogi, ścian i sufitów poszczególnych pomieszczeń, d) remont kotłowni, e) roboty sanitarne f) wykonanie instalacji elektrycznej i elektroinformatyczne g) sporządzenie audytu energetycznego Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych, stanowiące załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust 1 pkt 1-4 . Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie, b) wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego do SIWZ wzoru, c) wykonawcy, którzy dostarczą informacje o pracownikach przewidzianych do realizacji zamówienia, d) wykonawcy, którzy dostarczą informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia w czasie realizacji robót, e) wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie i przygotowanie fachowe. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy również złożyć dokumenty potwierdzające (referencje), że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, f) wykonawcy, którzy przedstawią stosowną informację na temat liczby podwykonawców g) wykonawcy, którzy przedstawią informację na temat finansów firmy lub zdolności kredytowej, Ocena spełnienia warunków udziału przez wykonawcę dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty oraz odnotowana będzie na stosownym druku urzędowym, który określa spełnienie warunków w systemie 0-1(spełnia/nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Formularz oferty - Nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - Formularz Nr 2, 7) informacja na temat pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat , w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże na Formularzu Nr 3 - min 2 monterów instalacji elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności a także należy załączyć kopie posiadanych uprawnień zgodnie ze wzorem formularza jw. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednią liczbę pracowników niezbędnych do wykonania zamówienia. Stosowną informację należy zawrzeć również w tabeli formularza Nr 3 do SIWZ. 8) wykaz osób i podmiotów- kadry kierowniczej, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Formularz Nr 4, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi uwzględnić niżej postawione wymagania w zakresie nadzoru technicznego: a) kierownik robót budowlanych: - posiadający dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie ogólnobudowlanym bez ograniczeń, b) kierownicy robót : elektrycznych i sanitarnych - należy załączyć uprawnienia do wykonywania prac w odpowiedniej branży, -należy załączyć kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osób przewidzianych do kierowania robotami. Dla osób, o których mowa w pkt a i b należy załączyć kserokopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Formularzy Nr 3 i Nr 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10) Należy również złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją zamówienia na kwotę min 100 000 zł . 11) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli w tabeli do SIWZ - Formularza Nr 5 wykonawca wykaże, iż wykonał w w/w czasie minimum 1 robotę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia o wartości min 150 000 zł . Należy również podać wartości robót budowlanych jeśli jest ich więcej niż jedna oraz daty i miejsc wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie - Formularz Nr 5. Zamawiający informuje, że każda referencja musi odpowiadać określonej robocie zawartej w rubryce tabeli. 12) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 13) wypełniony wykaz stawek i narzutów - Formularz Nr 6, 14) wykaz podwykonawców z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza im powierzyć - Formularz Nr 7 15) zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis)- zał Nr 8 16) kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu i wg pozycji załączonych przedmiarów robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury ul. Główna 1c/1, 76-251 Kobylnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury ul. Główna 1c/1, 76-251 Kobylnica Pokój - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.