To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-13
Warszawa: Zakup usługi szkolenia administratorów i kierowników sekretariatu Wydziałów Krajowego Rejestru Sądowego i Wydziałów Rejestru Zastawów
Numer ogłoszenia: 129218 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114630 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785, 5212697.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi szkolenia administratorów i kierowników sekretariatu Wydziałów Krajowego Rejestru Sądowego i Wydziałów Rejestru Zastawów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem szkolenia będzie funkcjonalność systemu Biurowość, wdrożonego w wydziałach rejestrowych Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) oraz wydziałach rejestru zastawów (RZ), a moduły elektronicznego dostępu do tych wydziałów umożliwiające składanie elektronicznych wniosków zostały zainstalowane w Departamencie Informatyzacji i Rejestrów Sądowych w Ministerstwie Sprawiedliwości Szkolenie planuje się przeprowadzić w maju 2010 r. w 3 turach tematycznych - dla administratorów, dla kierowników sekretariatów oraz sekretarzy sądowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIS S.A., ul. Berenta 35, 51-152 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188524,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 225000,00
Oferta z najniższą ceną: 225000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 225000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
System Biurowość jest dedykowanym, unikalnym w skali świata systemem, stworzonym na potrzeby realizacji procesu obsługi wniosków rejestrowych w wydziałach KRS i RZ. Zatem nie jest to produkt półkowy sprzedawany na rynku. Jest to specjalistyczne oprogramowanie stworzone przez jednego wykonawcę, który jako jedyny posiada pełną wiedzę na temat działania tego systemu. Firma MIS S. A. jako twórca systemu, mająca jako jedyna stosowną wiedzę dotyczącą funkcjonowania systemu Biurowość oraz jako firma świadcząca usługę nadzoru autorskiego nad system Biurowość jest najlepszym i jedynym możliwym wykonawcą takiego szkolenia. Z dniem 11 stycznia 2009 r. została wprowadzona usługa elektronicznego dostępu do Wydziałów Rejestru Zastawów. Ponadto, w I półroczu br. planuje się wdrożenie systemu Centralnego Zbioru Dokumentów wykorzystującego Elektroniczny Katalog Dokumentów Spółek, do którego sądy rejestrowe KRS będą przekazywały zeskanowane kopie papierowych dokumentów składanych przez spółki do akt rejestrowych, a także wersje elektroniczne takich dokumentów. Twórcą systemu jest firma MIS S.A. Żadna inna firma nie jest w stanie przeprowadzić takiego szkolenia gdyż nie zna mechanizmów jego działania, powiązań pomiędzy poszczególnymi modułami, szczegółów funkcjonalnych wykorzystywanych w pracy z systemem. Zgodnie z umową nr 20 z dnia 01.06.2007 r. wykonawca systemu Biurowość firma MIS S.A. (wykonawca szkolenia) świadczy usługę nadzoru autorskiego nad systemem Biurowość. Wobec czego jako jedyny wykonawca posiada wiedzę na temat zgłaszanych błędów w działaniu systemu, popełnianych błędach pracy z systemem przez użytkowników, korekt kodu aplikacji, jeśli to konieczne. W związku z powyższym, a także w związku prawami gwarancyjnymi nabytymi zgodnie z umowami nr 7 z dn.07.04.2009 r. oraz umową nr 55 z dnia 17 grudnia 2009 r. w ramach których wykonawca podejmuje działania gwarancyjne, a kody źródłowe są w dyspozycji wykonawcy, nie istnieje żaden inny wykonawca, który oprócz formy MIS S.A. mógłby przeprowadzić takie szkolenie. Ze względu na znaczną rotację informatyków obsługujących wydziały rejestrowe oraz częste zgłoszenia pomocy w pracach typowo administracyjnych przy konserwacji sprzętu i systemu informatycznego Biurowość, zachodzi pilna potrzeba zorganizowania szkolenia dla tych użytkowników. Ponadto ostatnie zmiany dokonane w systemie Biurowość w ramach umowy nr 55 z dnia 17 grudnia 2009 r. wynikały ze zmiany ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym, która to nowelizacja wprowadziła zmianę katalogu obowiązujących form prawnych. Wiąże się to z koniecznością wskazania procesu rejestracyjnego dla nowych rodzajów podmiotów gospodarczych. Została również wprowadzona nowa funkcjonalność dotycząca powstania Centralnego Zbioru Dokumentów, która w bardzo szerokim zakresie wpływa na zmiany w obsłudze programu Biurowość. Mając również na uwadze zapoznanie użytkowników systemu z modyfikacjami wydaje się, że jedyną możliwością przeprowadzenia wdrożenia takich funkcjonalności jest praktyczne przekazanie wiedzy i przeszkolenie pracowników sądu w tym zakresie. Firma MIS S.A. jako jedyna posiada wiedzę i praktykę w przeprowadzaniu tego typu szkoleń. Tym bardziej, że przeprowadzenie takiego szkolenia determinuje proces korzystania z nowych funkcjonalności w systemie w środowisku produkcyjnym. Brak należytej wiedzy użytkowników systemu spowoduje opóźnienia w procesie rejestracyjnym podmiotów a także w realizacji terminowych zadań projektowych i gwarancyjnych wykonawcy. Zgodnie z art. 5 ust. 1a pkt 4 ustawy-Prawo zamówień publicznych, w przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1 (zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68 - do usług o charakterze niepriorytetowym zalicza się usługi edukacyjne i szkoleniowe - kategoria 24), Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust.1, w szczególności (ale nie tylko) jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Wobec powyższego, do udzielenia niniejszego zamówienia znajduje zastosowanie art. 5 ust. 1a pkt 4 ustawy-Prawo zamówieńpublicznych, ponieważ przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkolenia specjalistycznego (o kodzie CPV 80510000-2).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Wsparcie rodziny w gminie Witonia".
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - szkolenia wykorzystujące nowoczesne technologie
- Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla urzędu i jego jednostek organizacyjnych ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Organizacja i realizacja superwizji rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych, RDD oraz pogotowi
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.