To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Głogów: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 129222 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101495 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Głogowski, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek. 2.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, zgodne z zestawieniem, posiadać minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby zamawiającego. 3.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, indywidualny kod, numer katalogowy, opis zawartości, nazwę drukarki do której jest przeznaczony, termin przydatności do użycia. Dostarczone wkłady i tonery muszą posiadać na produkcie indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikacje oraz hologramy laserowe. Na pojemnikach z tuszem powinna się znajdować data przydatności do użycia (miesiąc, rok) a w przypadku kaset (tonerów) data produkcji. 4.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, marki patenty lub pochodzenie materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. 5.Wykonawca składając ofertę na materiały równoważne bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 6.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 7.Za materiały równoważne należy uznawać materiały fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych i dopowiada poniższym normom: a)ISO/IEC 19752- norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, b)ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, c)ISO/IEC 234711 oraz ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajności nabojów do drukarek atramentowych. 8.Zamawiający nie dopuszcza dostawy wkładów drukujących regenerowanych, refabrykowanych, poddanych procesowi ponownego napełnienia, w których jakikolwiek z podzespołów mógł być wcześniej używany: wałki, listwy, obudowy, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem pełnego cyklu procesu produkcyjnego. 9.Dostarczone tusze i tonery nie mogą powodować utraty gwarancji sprzętu i muszą być honorowane przez producentów sprzętu i autoryzowane przez nich sieci napraw, nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki, nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem . 10.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych wkładów drukujących odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), powoduje zabrudzenie urządzenia, nie sygnalizuje we właściwy sposób jego obecności w urządzeniu lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób zużycia tuszu lub tonera, Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy zmiany materiału oferowanego na materiał oryginalny producenta urządzenia bez zmiany ceny w terminie 48 godzin ( w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie ( faksem, mailem, pisemne lub telefoniczne potwierdzone pismem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 11.W przypadku uszkodzenia lub zabrudzenia sprzętu spowodowane dostarczonym przez Wykonawcę materiałem, stwierdzone na podstawie ekspertyzy autoryzowanego punktu serwisowego producenta urządzenia, Wykonawca dokona naprawy, czyszczenia na własny koszt w autoryzowanej sieci napraw producenta sprzętu wskazanej przez Zamawiającego lub wymieni na nowy w przypadku sprzętu nowego będącego na gwarancji. Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji a w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia. 12.Ilości wskazane w załączniku są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości nie spowoduje zmiany cen jednostkowych. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli . 13.Materiały eksploatacyjne będą dostarczane sukcesywnie, partiami stosownie do potrzeb zamawiającego przez cały okres trwania umowy do siedziby zamawiającego na koszt Wykonawcy. 14.Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego. 15.Wykonawca musi zapewnić transport i rozładunek na koszt własny dostarczanych do siedziby Zamawiającego materiałów . 16.Wykonawca musi zapewnić bezpłatny odbiór i recycling wkładów przekazanych przez Zamawiającego po telefonicznym uzgodnieniu terminów. 17.W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazany w zestawieniu zamawianych materiałów eksploatacyjnych, w odniesieniu do wyrobów równoważnych. Dopuszczalne jest zastąpienie produktów równoważnych produktem oryginalnym, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazane w ofercie. 18.Zamawiający wymaga aby oferta była kompletna. Brak chociażby jednej pozycji z formularza ofertowego, spowoduje odrzucenie oferty. 19.Dostawa realizowana będzie na każdorazowe telefoniczne zlecenie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego, 20.Wymagany termin realizacji zamówienia: zamówienia małe - do 2 dni roboczych, zamówienia duże, tzw. kwartalne - do 10 dni roboczych, zamówienia pilne - w ciągu 24 godzin (w dni robocze). 21.Dostawa realizowana będzie w Starostwie Powiatowym w dni robocze w godzinach od 9:00 do 14:00, 22.Wszystkie dostawy realizowane będą na koszt własny Wykonawcy, 23.W razie stwierdzenia wad lub braków, Zamawiający zwróci wadliwą partię towaru Wykonawcy, który wymieni ją na partię wolną od wad w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego od Zamawiającego bądź też uzupełni w tym terminie braki ilościowe, 24.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia pod względem ilościowym oraz prawo do częściowego zakupu wymienionego asortymentu, 25.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, bądź do wyczerpania maksymalnej wartości brutto zgodnie z ofertą, 26.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i recykling zużytych wkładów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek. 27.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością zgodnie z postanowieniami projektu umowy. 28.Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 29.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za dostawy, które wykonuje przy pomocy podwykonawcy. 30.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 31.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 32.Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, zestawienie planowanego asortymentu oraz wielkość zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HiCOPY Polska Sp. z o. o. 31-148, ul. Lindego 7, 31-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42667,84
Oferta z najniższą ceną: 42667,84 / Oferta z najwyższą ceną: 106658,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Głogowie w okresie 01.06.2025r. - 31.05.2026r., w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek
- Na dostawę materiałów opatrunkowych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do risografów
więcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.