Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Warszawa: Prace remontowe polegające na położeniu posadzki antypoślizgowej w celu dostosowania jej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Kultury
ŚWIT przy ul. Wysockiego 11
Numer ogłoszenia: 129248 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury "ŚWIT" w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Wysockiego 11, 03-371 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 811 01 05, fax 0-22 811 04 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: swit@dkswit.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: swit@dkswit.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe polegające na położeniu posadzki antypoślizgowej w celu dostosowania jej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Kultury ŚWIT przy ul. Wysockiego 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające na położeniu posadzki antypoślizgowej w celu dostosowania jej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Kultury ŚWIT przy ul. Wysockiego 11 zgodnie z przedmiarem robót , projektem ułożenia posadzki oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 2. Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45400000-1 2.2. Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45420000-7 2.3.Roboty remontowe i renowacyjne CPV 45453000-7 3. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określa: 3.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót . Załącznik Nr 3 do SIWZ, 3.2. Przedmiar robót na wykonanie robót - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3.3. Projekt ułożenia posadzki ( do wglądu w siedzibie Zamawiającego )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 0 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - co najmniej 1 osoba. 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia tj: robót remontowych ogólnobudowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w co najmniej 2 zadaniach, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. złotych w każdym zadaniu. 2. Nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spelnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez sprawdzenie zlożonych przez Wykonawców w ofercie dokumentów i/lub oświadczeń okreslonych w części IX.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (zgodna w treści z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z załącznikami , w tym: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (załacznik Nr 1 do formularza oferty). 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - (załącznik Nr 2 do formularza oferty), 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w dziale VIII pkt. 1. ppkt. 4 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego - (załącznik Nr 3 do formularza oferty). 4) wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane przez osoby o których mowa w dziale VIII pkt. 1.3 SIWZ uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwych izb samorządu zawodowego- wg wzoru stanowiącego - (załącznik Nr 4 do formularza oferty) 2. W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną do oferty należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. 3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców 4. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez : - osobę podpisującą ofertę ze strony Wykonawcy, lub - osobę ujawnioną we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, lub - osobę stosownie upoważnioną, 5. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 muszą być sporządzone w języku polskim. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem zapisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzajacych spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2006r. Nr. 87 poz. 605), oraz formy w jakiej te dokumenty mogą być składane. 7. Dokumenty ofertowe winny być wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowień zawartych w dokumentach przetargowych bez dokonywania w nich samodzielnie zmian pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy. 8. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania oferty, że nie mogą być udostępniane muszą być oznakowane klauzurą NIE UDOSTĘPNIAĆ, INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: swit@dkswit.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Kultury Świt w Dzielnicy Targówek m.ast. Warszawy 03-371 Warszawa ul. Wysockiego 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Dom Kultury Świt w Dzielnicy Targówek m.ast. Warszawy 03-371 Warszawa ul. Wysockiego 11 pok. 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.