Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Krotoszyn: Wykonywanie modernizacji nawierzchni i chodników na terenie miasta Krotoszyna.
Numer ogłoszenia: 129267 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, fax 062 7228251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie modernizacji nawierzchni i chodników na terenie miasta Krotoszyna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie nawierzchni wjazdów do posesji i chodników z kostki brukowej typu kość o gr. 8 cm lub 6 cm. W zakres robót wchodzą : - ul. Piłsudskiego - 284,88 m2, - osiedle przy ul. Piastowskiej - 73,24 m2, - dojście do pomnika przy Placu Kard. Stefana Wyszyńskiego wraz z murkiem oporowym - 24,79 m2, - ul. Libelta - 487,25 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do występowania w obrocie prawnym; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a/. zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi robotami kierownika budowy (inżynier lub technik drogowy), posiadającego uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa, oraz dysponowanie następującymi osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia tj.: 1 majster (technik budowlany), 1 operator koparki, 6 pracowników niewykwalifikowanych. b/. posiadanie lub dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, szczegółowo określonym w siwz tj. samochód samowyładowczy 10-15t, płyta wibracyjna ciężka, płyta wibracyjna lekka, stopa wibracyjna, piła spalinowa do cięcia kostki, ładowarka kołowa o pojemn. łyżki 1,25m3, koparka kołowa o pojemn. łyżki 0,15m3. c/. zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : min. 3 zadania obejmujące budowy nawierzchni z kostki brukowej o wartości minimum 60.000,00 zł w kwotach netto /każde zadanie/. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej oraz zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa. 4/. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. 5/. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. - W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, pok. 63. Cena SIWZ wynosi: 10 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, pok. 63..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2025
- "Transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 02, 16 01 03, 17 09 04, 20 03 07 z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej w Krotoszynie oraz (...)
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Zarurowanie rowu wraz z odbudową pobocza i jezdni ul. Podleśna w Chybiu.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Warka
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.