Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Bydgoszcz: Dostawy pościeli
Numer ogłoszenia: 12926 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pościeli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Poszwa na koc o wymiarach 240 x 190 cm - 2000szt. 2. Prześcieradło szpitalne o wymiarach 240 x 190 cm - 2000szt 3. Poszewka na poduszkę dużą o wymiarach 110 x 100 cm - 2000szt 4. Poszewka na poduszkę mała o wymiarach 80 x 60 cm - 500szt. Tkanina 100% bawełny, splot rządkowy o gramaturze conajmniej 180g/ m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 stopni, Kolor - biały. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pościeli białej np. z dodatkiem kolorowych (jednolitych) wzorów geometrycznych ( paski, romby prostokąty, kwadraty) o powierzchni nie większej niż 20% powierzchni. Zakład na poszwę na minimum 30 cm, na poszewki minimum 20 cm. W/w artykuły muszą być oznaczone logo Szpitala o wymiarach szer. x wysokość 5,0 x 5,0cm.w kolorze granatowym, ( załącznik nr 4 ) w odległości po 2,5 cm od brzegu tkaniny (od rogów) na wysokości po 2,5 cm od górnego/dolnego rogu pościeli poszwy itd. na jednej płaszczyźnie Oznakowania wyrobów ( logo i skrócona nazwa oddziału) w sposób trwały odporny na pranie, detergenty, gotowanie i wybielanie, skrótem nazwy komórki organizacyjnej wg załączonego Wykazu skrótów nazw komórek organizacyjnych do znakowania pościeli, pod logo Szpitala -załącznik nr 5. Oferowana pościel musi posiadać Certyfikat na bieliznę pościelową szpitalną ENV 14237:2002- Tekstylia w Systemie Ochrony Zdrowia, który należy załączyć do oferty ( kserokopię ). Termin dostaw częściowych - do 14 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - wykaz conajmniej 2 dostawy i referencje o wartości coanjmniej 80 000 PLN/każda, Oświadczenie z art. 22, złozenie Oświadczenie z art. 22 , Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom, Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym -przedstawienie Certyfikatu na bielizną pościelową szpitalną ENV 14237:2002- Tekstylia w Systemie Ochrony Zdrowia. oświadczenie_art. 24.doc, złożenie oświadczenia z art 24.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena techniczna - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133 Kierownik sekcji zamowień.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/135 Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługę napraw i konserwacji sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu programowania PYTHON, PHP oraz zaawansowanych narzędzi Ms Excel w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- NLZ.2025.271.04 Utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kat. 3 i odpadów z tekstyliów
- Sukcesywne dostawy drenów jednorazowego użytku do laparoskopu
- Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych
- SZPiFP-4-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PdOZ w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Sępólnie Krajeńskim, w KPP w Tucholi, w KPP w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.