eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawamodernizacja Przychodni Rejonowej Nr 6 w Warszawie Falenicy w zakresie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-10

POZYCJA 12926

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja Przychodni Rejonowej Nr 6 w Warszawie Falenicy w zakresie: robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji centralnego ogrzewania Nr sprawy: SZPZLO/ 10/2006

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, do kontaktów: Małgorzata Pasoń, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120271, fax 022 8120271, e-mail: zoz.wawer@o2.pl, www.zoz-wawer.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Przychodni Rejonowej Nr 6 w Warszawie Falenicy w zakresie: robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji centralnego ogrzewania Nr sprawy: SZPZLO/10/2006. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: modernizacja Przychodni Rejonowej Nr 6 w Warszawie Falenicy w zakresie: robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji centralnego ogrzewania. Nr sprawy: SZPZLO/ 10/2006. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa Falenica. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: modernizacja Przychodni Rejonowej Nr 6 w Warszawie Falenicy w zakresie: robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji centralnego ogrzewania. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2.2. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz wzorze umowy. 2.3. Dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Spełnienie tego warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonej do oferty informacji z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, w której potwierdza się wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, tj. potwierdzającej, że oferent dysponuje środkami finansowymi, zdolnością kredytową lub łącznie środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), wydanej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. 4. Dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. pracowników i stosownych aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.5. Zrealizowali w ostatnich pięciu latach, tj. w okresie od 24 kwietnia 2001 r. do 24 kwietnia 2006 r. (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadania inwestycyjne, obejmujące roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za zadanie inwestycyjne, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia budowę, remont, modernizację lub rozbudowę budynku użyteczności publicznej (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U nr 75 z 2002 r. poz. 690 z późn. zm.) o wartości robót nie mniejszej niż 250 000,00 zł. Spełnienie ww. warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 12.1.8 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2.5. Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, co najmniej takim jak: wiertarki, betoniarka, samochód skrzyniowy do 5 ton wraz z przyczepą skrzyniową do 3,5 t, spawarka. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie wykazu sprzętu opracowanego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2.6. Dysponują poza pracownikami, o których mowa w pkt. 6.3, co najmniej 10 osobami bezpośredniego wykonawstwa w pionie remontowo-budowlanym. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie wykazu osób (nadzoru i pracowników bezpośredniego wykonawstwa), które będą wykonywać zamówienie, wraz z określeniem ich kwalifikacji i przewidywanego dla nich zakresu prac, opracowanym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 2.7. Dysponują pracownikiem posiadającym właściwe dla przedmiotu zamówienia świadectwo kwalifikacyjne odpowiadające wymogom Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r Nr 89 poz. 828 ze zm.), uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 2.8. Zobowiążą się do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty. 2.9. W przypadku udziału podwykonawców w realizacji zamówienia w zakresie robót instalacji elektrycznych przedłożą zobowiązanie podwykonawcy do współpracy - według wzoru zobowiązania, stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ. 2.10. Na wykonane przez siebie prace udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.04.2006, cena - 150 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.04.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2006, godzina 11:30, 04-564 Warszawa, ul. Strusia 4/8, III piętro, świetlica - sala nr 311.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.