eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚwiadczenie usług pocztowych polegających na doręczaniu przesyłek reklamowych(marketingowych, promocyjnych) zawierających imienne zaproszenia na badania profilaktyczne wykonywane przez Zamawiajacego, nr sprawyZP/N/30/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług pocztowych polegających na doręczaniu przesyłek reklamowych(marketingowych, promocyjnych) zawierających imienne zaproszenia na badania profilaktyczne wykonywane przez Zamawiajacego, nr sprawy: ZP/N/30/13
Numer ogłoszenia: 129283 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. , ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7331222, 7331173, faks 95 7331222, 7331173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych polegających na doręczaniu przesyłek reklamowych(marketingowych, promocyjnych) zawierających imienne zaproszenia na badania profilaktyczne wykonywane przez Zamawiajacego, nr sprawy: ZP/N/30/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia usług pocztowych polegających na doręczaniu przesyłek reklamowych (marketingowych, promocyjnych) zawierających imienne zaproszenia na badania profilaktyczne wykonywane przez Zamawiajacego o gramaturze i w ilościach określonych w dodatku nr 2 do siwz stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje w swoim zakresie doręczanie przesyłek reklamowych (marketingowych, promocyjnych) zawierających imienne zaproszenia na badania profilaktyczne wykonywane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego, przemieszczanie i doręczanie przesyłek reklamowych (marketingowych, promocyjnych) zawierających imienne zaproszenia na badania profilaktyczne wykonywane przez Zamawiającego oraz ewentualny zwrot do Nadawcy (Zamawiajacego) przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Łączna ilość przesyłek (zaproszeń) do dostarczenia w cyklach tygodniowych w okresie obowiązywania umowy to 88 651 szt.- tygodniowo min. 400 szt. Masa przesyłek- do 50 gram. Wymiary przesyłek- 114x229 mm (Format C6/C5). Przesyłki w kopertach z nadrukiem z papieru z okienkiem. Przesyłki reklamowe przekazane luzem doręczane będą na terenie województwa lubuskiego w zaadresowanych kopertach i zawierać będą imienne zaproszenia dla kobiet na badania cytologiczne wykonywane przez Zamawiajacego w ramach realizowanego programu polityki zdrowotnej pt. Populacyjny Program Polityki i Wczesnego Wykrywania Raka Szyjki Macicy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.00.00.00 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie 64.12.11.00 - Usługi dostarczania poczty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doswiadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciagu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał 2 zadania odpowiadające, swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. każde zadanie o wartości minimum 80 tysięcy zł wynikające z odrębnej umowy zrealizowane w okresie 6 miesięcy. Z informacji zawartej w Wykazie oraz ze złożonych dowodów musi wynikać spełnianie warunku opisanego w pkt.VIII ppkt. 1 lit.b) siwz. Jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi do oferty załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony wspólnie przez wszystkich członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej. Szczegółowy opis oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w treści pkt. VIII siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -wzór dodatek nr 3 do siwz. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w pkt.III.3.2 Ogłoszenia oraz w IX. ppkt. 2 treści SIWZ. 4. Wpis do Rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w pkt. IX. ppkt 3 siwz(załącznik nr 5 do oferty) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie, żądany dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy). Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z treścią pkt. XX siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. Dział Zamówień Publicznych....

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane na podstawie umowy zawartej z Ministerstwem Zdrowia na realizację programu zdrowotnego pt. Populacyjny Program Profilaktyki i Wczesnego Wykrywania Raka Szyjki Macicy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.