Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Kazuń Nowy: Przeprowadzenie kursów z języka angielskiego na I i II poziomie
Numer ogłoszenia: 12929 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2189 , 05-154 Kazuń Nowy, woj. mazowieckie, tel. 022 6861010, faks 022 6861015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wjskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów z języka angielskiego na I i II poziomie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów języka angielskiego w Jednostce Wojskowej 2189 Kazuń Nowy w pierwszym i w drugim półroczu roku 2009 równolegle na I-szym i II-gim poziomie, w sumie cztery kursy. Każdy z poziomów w jednej grupie (10-15 osób) w wymiarze 7 godzin lekcyjnych dziennie, po 45 minut - godzina lekcyjna (preferowane prowadzenie zajęć przemiennie z drugim lektorem, każdy po 3-4 godziny dziennie) w godzinach 8.00-15.00 zgodnie z ustalonym poniżej programem nauczania w zależności od poziomów: Planowane rozpoczęcie zajęć: - Pierwsze półrocze: - nieprzekraczalnie w terminie od dnia 04.02.2009 r. do dnia 02.06.2009 r. (kurs języka angielskiego na I-szym poziomie ); - nieprzekraczalnie w terminie od dnia 04.02.2009 r. do dnia 26.06.2009 r. (kurs języka angielskiego na II-gim poziomie); - Drugie półrocze: - nieprzekraczalnie w terminie od dnia 01.09.2009 r. do dnia 18.12.2009 r. (kurs języka angielskiego na I-szym poziomie ); - nieprzekraczalnie w terminie od dnia 01.09.2009r. do dnia 28.01.2010 r. (kurs języka angielskiego na II-gim poziomie); Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 133 tys. euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wypełniony druk OFERTA(wg zał. nr 3 do SIWZ), wypełniony druk FORMULARZ CENOWY(wg zał. nr 4 do SIWZ), akceptację projektu umowy (wg zał. nr 2 do SIWZ), oraz: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 2) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (są absolwentami anglistyki lub kolegiów nauczycielskich posiadających tytuł magistra filologii lub licencjata, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zakres ubezpieczenia musi obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową na kwotę min. 86 000 PLN oraz odpowiedzialność cywilną kontraktową na kwotę min. 86 000 PLN. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 1) pkt. 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (bud. Sztabu Logistyki, pok. Nr 24),
pocztą - wysyłając pisemny wniosek z prośbą o przesłanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na fax.: (0-22) 6861181, 6861015.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria Jawna pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.