eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzKonserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Swarzędz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Swarzędz: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Swarzędz.
Numer ogłoszenia: 1292 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Swarzędz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1.Przeglądy całego oświetlenia min 2 razy w tygodniu, 2.Naprawy bieżące, naprawy po aktach wandalizmu oraz po kolizjach drogowych, 3.Czas przystąpienia do usuwania awarii to maksymalnie 3 godziny od zgłoszenia telefonicznego, 4.Usunięcie awarii nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni, 5.Przedstawienie comiesięcznego wykazu robót z podaniem roboczogodzin i maszynogodzin oraz użytego materiału wraz z cenami Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego odbywać się będzie na następujących ulicach: 1.Graniczna od ronda do Przybylskiego - 34 szt. 2.Tysiąclecia 52 szt 3.nowoprojektowana od Tysiąclecia do Rolnej na os. Działyńskiego - 9 szt. 4.Rolna od rowu do Granicznej - 4 szt. 5.Szumana - 19 szt. 6.Borówkowa w Zalasewie - 2 szt. 7.Ukośna w Zalasewie - 5 szt. 8.Rzepakowa w Zalasewie - 3 szt. 9.Poprzeczna w Łowęcinie - 3 szt. 10.Długa w Sarbinowie - 8 szt. 11.Gruszczyn: ul. Modrzewiowa, Leszczynowa, Krańcowa, Klonowa, Platanowa, Morwowa, Jaworowa, Jałowcowa - 97 szt. 12.droga krajowa nr 92 w Jasiniu i Paczkowie - 24 szt. 13.Cmentarna przy cmentarzu - 11 szt. 14.Cieszkowskiego,Polna - 67 szt. 15.Kwaśniewskiego - 34 szt. 16.Warzywna, Bednarska, Kuśnierska, Kowalska, Murarska, Płóciennicza - 38 szt. 17.Stawna - 10 szt. 18.Plac Niezłomnych - 8 szt. 19.Miła - 4 szt 20.Spokojna od Tysiąclecia do rowu - 6 szt. 21.Jaskółcza - 6 szt. 22.Armii Poznań - 8 szt. 23.Żurawia, Słowicza, Pawia - 12 szt. 24.Szewska - 6 szt. 25.Gortatowo droga do Uzarzewa - 11 szt. 26.Uzarzewo droga od bloków do przejazdu kolejowego - 6 szt. 27.droga krajowa na 5 oświetlenie przejść dla pieszych w Janikowie przy Vox, przy stacji Preem i Kobylnicy w rejonie ul. Brzozowej - 16 szt. 28.Złota Srebrna, Diamentowa, Bursztynowa, Staniewskiego,Hebanowa, Botaniczna, Cedrowa, Cytrusowa, Palisandrowa, Figowa w Zalasewie - 74 szt. 29.Planetarna w Zalasewie - 15 szt. 30.Kasztelańska w Gortatowie - 5 szt. 31.Zalasewo ul. Rivoliego, Orzechowa i Agrestowa - 29 szt. 32.Zalasewo os. Wielkopolskie + ul. Truskawkowa - 41 szt. 33.Kruszewnia ul. Spółdzielcza i Widokowa - 15 szt. 34.Wierzonka osiedle przy ul. Gminnej - 26 szt. 35.Jasin ul. Grudzińskiego i Łowęcin ul. Pszenna - 33 szt. 36.Bogucin ul. Zielona - 7 szt. 37.Janikowo Dolne ul. Leśna - 5 szt. 38.Swarzędz ul. Armii Poznań ul. Kupiecka - 26 szt. 39.Swarzędz ul. Kupiecka - 16 szt. 40.Kobylnica, ul. Polowa, Nizinna, Słonecznikowa, Północna i Gruszczyn ul. Polna - 14 szt. 41.Swarzędz ul. Śniadeckich - 11 szt. 42.Swarzędz droga dojazdowa do ZS1 na os. Mielżyńskiego - 8 szt. 43.Karłowice osiedle przy ul. Kasztanowej - 8 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: dysponują osobami z następującymi uprawnieniami: 1 pracownik posiadający uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E), 1 pracownik posiadający uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D), 1 pracowników posiadających uprawnienia kwalifikacyjne wykonawcze do 1 kV, do oferty należy dołączyć kserokopie wymaganych powyżej uprawnień. dysponują następującym sprzętem: podnośnik koszowy - 1 szt. (niski) samochód dostawczy - 1 sztuka wykażą doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem: wykonali minimum 1 usługę o podobnym zakresie i złożoności w ciągu ostatnich 3 lat (konserwacja oświetlenia typu parkowego na osiedlach mieszkaniowych obejmującego min. 500 lamp) przedstawią referencję potwierdzającą zakres wykonanej usługi, miejsce realizacji i oświadczenie, iż usługa ta została wykonana należycie c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 2.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5); 3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6) 4.Wykazu osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3); 5.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6) 6.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U Nr. 87,poz. 605 z 2006r. i Dz.U. Nr.188, poz. 1155 z 2008r.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego ul. Rynek 1 62-020 SWARZĘDZ pok. 410.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego ul. Rynek 1 62-020 SWARZĘDZ pok. 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.